Deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:03 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, waar is die kankerpic, kan hem niet meer vinden
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Die behoort idd tot die categorie, maar kan er alleen niet om lachen. Maar aldi pics met zo'n onderschrift zijn vaak briljant ga die maar postenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Dit topic?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit topic?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 22
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat vind je het enige vreemde aan die foto?![]()
Dat klopt, hij heeft ze niet aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En? Kaarten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Omdat die er allemaal niet staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Acht maarquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat die er allemaal niet staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, valt mij nu pas op, hoexzo dat?
Oh en van wie is die laatst UI?????No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Acht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder dan je hoopte?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januariquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
Ik kom niet één keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januari![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inDan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.
Ook mooi twee keer naar London heenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 concerten dus, velly nijs!!!!!
Ik heb op de valreep nog ff kaarten gescoort voor Copldplay toen ik hoorde dat ze miss stoppen eind 2009!
DutchErroristquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy staat er ook nog steeds in.Als ik maandag zin heb ga ik wel ff de UI lijst aanpassen.
Ze spelen ook in België ergens in juni ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook mooi twee keer naar London heen![]()
Ok tof, waar speelt Coldplay dan?
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy staat er ook nog steeds in.Als ik maandag zin heb ga ik wel ff de UI lijst aanpassen.
Die heb ik ook 3 keer gezien of zoquote:
Rechts van NG ben ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatste
Rechts naast NG die post nog boven jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatste
Toen vroeg ie dat en zette IQM hem er inquote:
2-3-4-5 juli dus: http://www.rockwerchter.be/nl/home/quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze spelen ook in België ergens in juni ofzo.
Mwehehe moar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEhe, wtf, was helemaal niet opgevallenquote:
Komt omdat om één of andere vage reden IQM mijn FPpic er in heeft gezetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HEhe, wtf, was helemaal niet opgevallenNah laat die maar staan dan, jou zie ik nog wel regelmatig hier.
1136 is rechtsboven?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
En waarom 1136 erin staat is me ook een raadsel.
Vond de sinterklaas uitvoering daarvan nog genialerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
Die van Ricko vind ik nog steeds briljant
Dat komt omdat wij webicons aan hebben staan en niet upload iconsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Komt omdat om één of andere vage reden IQM mijn FPpic er in heeft gezet
Yep!quote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij webicons aan hebben staan en niet upload iconsIk zie ook deze:
[ afbeelding ] en niet [ afbeelding ]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Kan ik dat veranderen dan?
Ja doe liever die andere maarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconmaar als je liever die andere erin heb zal ik dat ook wel meenemen in de wijziging
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat verlate reactie, maar begin april kunnen jullie een nieuwe verwachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoezo vraag je dat nu weer aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook mooi twee keer naar London heen![]()
Ok tof, waar speelt Coldplay dan?
quote:
Nou, vooruit dan.quote:
quote:
En ik mag er dan ook in?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconmaar als je liever die andere erin heb zal ik dat ook wel meenemen in de wijziging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
En ik mag er dan ook in?
Kinderen niet, jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen niet, jij welWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht Krentenbol zou toch niet zo zijn![]()
Ja, dat dacht ik inderdaad ook al. Maar ja, sommige mensen komen nu eenmaal nooit buitenquote:
Film?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga eten koken en daarna naar My Bloody Valentine 3D![]()
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemen
Haha, veel plezierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemen
Succes danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga eten koken en daarna naar My Bloody Valentine 3D![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik wil een topic openen maar heb niks om over te klagen
Du vader van du zoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:44 schreef meneerjansen het volgende:
Jij bent zeker du zoon van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |