Tijdelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:04 schreef Misstique het volgende:
Positie is al vergeven aan jogy, gelukkig.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:04 schreef Misstique het volgende:
Positie is al vergeven aan jogy, gelukkig.
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Paul als mod? Mag ik dan de hele dag komen baggeren?
ennuh ..
IBTL
That's what he thinks.quote:
Dat zegt mijn begeleider ook altijdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach, je blijft het tenminste proberen.
Vooral niet opgeven. Ook jij hebt vast wel kwaliteiten. Je bent een 'speciaal' persoon.
Ga buitenspelen met je IBTL en plaatjes, met voorkeur op een druk kruispunt.quote:
Laat mij dat nou zeggen ik moet oefenenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga buitenspelen met je IBTL en plaatjes, met voorkeur op een druk kruispunt.
Ludo moet nog even afbouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat mij dat nou zeggen ik moet oefenen
mod modus : Ja leuk, wegquote:
Ik moest ff kijken of ik de feeling nog had, daarnaast ben je klaarblijkelijk gewoon te langzaam.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat mij dat nou zeggen ik moet oefenen
De ironie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
kindjes die vragen....
Dank je redactielidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het een goede sollicitatie hoor Paul
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed topic.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
9. Boem dikkie is ook mod geworden: Wat boemdikkie mod /!!!
Whehehe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:37 schreef murp het volgende:
echt leuk, de baggeraars worden op ONZ geweerd door ze mod te maken
Deze quote is ook wel mooi toen Murp ook zo graag iets wou doen bij FOK!1!quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef Qunix het volgende:
Murp en ik slijmen maar krijgen niet eens een tag ofzo
Vals!!!!!!!
sure, en jij rozequote:
Ik zeg, gebruik eens leestekens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:35 schreef appeltjap het volgende:
Ik zeg waarom ook niet als iemand veel op Fok zit is Paul t wel
Waarop ik antwoorde: "Sorry, ik zal het voortaan niet meer doen."quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zeg, gebruik eens leestekens.
Iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Alsof iemand verwachte dat jij mod ging worden in KLB.
Heb d'r voor jou een foto van gemaakt!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Let niet op Ludo, hij is altijd chaggi.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Waarop ik antwoorde: "Sorry, ik zal het voortaan niet meer doen."
Zo goed?
ik heb ook nooit een: sollicitatie KLB mod topic geopendquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Alsof iemand verwachte dat jij mod ging worden in KLB.
kenmerk van verzuurde excrew, naar het schijntquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Let niet op Ludo, hij is altijd chaggi.
Daarom zeg ik ook dat niemand het wist, en het had verwacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb ook nooit een: sollicitatie KLB mod topic geopend
forum crew, maar aangezien je de rechten niet hebt zal je wel geen mod wordenquote:
utregquote:
Oh wat is er te zien danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
forum crew, maar aangezien je de rechten niet hebt zal je wel geen mod worden
SHE?quote:
dat dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef TNA het volgende:
Paul als mod+ De kwaliteit van ONZ
= Voorstel aangenomen.
je moet je beeldscherm even schoonmakenquote:
Ik moest dit plaatje ZO verkleinen joh!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet je beeldscherm even schoonmakenbij mij ziet het er een stuk helderder uit
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet je beeldscherm even schoonmakenbij mij ziet het er een stuk helderder uit
Wat wil je me nou duidelijk maken danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest dit plaatje ZO verkleinen joh!
Ik ben het paultjuhhhquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:54 schreef junkiesietze het volgende:
he gadverdamme wat is dit nou weer voor inlik topic, jezus fuck Paul, wie ben jij eigenlijk?
heb je niks beters te doen dan geilen op MOD zijn
Daarom ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
Hierbij mijn sollicitatie voor nieuwe onzin mod![]()
1. ik weet als geen ander wat baggeren is : True
2. ik ben altijd op fok : Boeiend.
3. ik ken alle ONZ users bij naam en gedrag : Boeiend
4. ik ben altijd bij de onzin meets, dus ik kan ook in reallife de users aanspreken : Boeiend
5. Blauw past wel bij mij :Goede reden.
6. ik zorg voor verjonging bij de ONZ crew : Boeiend
7. ik sta dichter bij de jumpende en breezerdrinkende users van ONZ ! : Boeiend
8. De onzin users zijn m'n matties dus ik kan ze goed africhten en aanspreken op msn ( denk aan porsche en appelsjap) : LB!
9. Boem dikkie is ook mod geworden: Wat boemdikkie mod /!!! : Boeiend
Scherpe metafoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef RealZeus het volgende:
Paul, jij denkt dat je mod kunt worden zoals Fusionfreak denkt hij kan auto rijden. Zelf denken jullie daar capabel genoeg voor te zijn, maar gelukkig is de rest van de wereld verstandiger.
Dat is dus een NEE!
zo minder Paul is juist meer dan capabel, uitermate geschikt als positie voor ONZ modquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:19 schreef RealZeus het volgende:
Paul, jij denkt dat je mod kunt worden zoals Fusionfreak denkt hij kan auto rijden. Zelf denken jullie daar capabel genoeg voor te zijn, maar gelukkig is de rest van de wereld verstandiger.
Dat is dus een NEE!
als iemand zijn keel dichtknijptquote:
neuh, laten we dat maar niet doen, das voor mij te verwarrendquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Paul en murp, dat is toch wel een wonderlijke combinatie
quote:
Nee pik, mij ken je dus niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
Hierbij mijn sollicitatie voor nieuwe onzin mod![]()
1. ik weet als geen ander wat baggeren is
2. ik ben altijd op fok
3. ik ken alle ONZ users bij naam en gedrag
4. ik ben altijd bij de onzin meets, dus ik kan ook in reallife de users aanspreken
5. Blauw past wel bij mij
6. ik zorg voor verjonging bij de ONZ crew
7. ik sta dichter bij de jumpende en breezerdrinkende users van ONZ !
8. De onzin users zijn m'n matties dus ik kan ze goed africhten en aanspreken op msn ( denk aan porsche en appelsjap)
9. Boem dikkie is ook mod geworden: Wat boemdikkie mod /!!!
Jij post ook weinig, dus hoef ik je nog niet te kennen, wie weet ga ik je vanzelf kennen als je vervelend bent oidquote:
Ik ken Paul.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij post ook weinig, dus hoef ik je nog niet te kennen, wie weet ga ik je vanzelf kennen als je vervelend bent oid
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:48 schreef Renesite het volgende:
Paul snapt mij niet, hoe kan dat... NOU!!
Ik denk dat het dit keer wel goed gaat kommequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Olep het volgende:
En Paul, heb je er een goed gevoel over?
Gaat het lukken?
hij heeft iig deze keer niet het spoorbookje van de NS gedownedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef Olep het volgende:
En Paul, heb je er een goed gevoel over?
Gaat het lukken?
Ik wíst dat ze met dat malafide vliegtuigmaatschappij vloog!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
8. De onzin users zijn m'n matties dus ik kan ze goed africhten en aanspreken op msn ( denk aan porsche en appelsjap)
Wanneer ga jij naakt danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
Paul
Paul is de mannelijke SHE.
De meest overgewaardeerde mannelijke user van FOK!
paul overgewaardeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
Paul
Paul is de mannelijke SHE.
De meest overgewaardeerde mannelijke user van FOK!
Zou je wel willen zie hé, vieze vent.quote:
Jij moet niet zoveel rokenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zou je wel willen zie hé, vieze vent.
Ik rook niet, roken is voor de mindere onder onz.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:47 schreef Het_hupt het volgende:
Hoe lijkt het Paul?
ik zit me blauw te F5en in MED
Wie zou jij willen zien dan?quote:
Let niet op Edwinuss, hij is zoeen paultjuhhater die me in elk topic opzoekt evenals cerror, realzeus, Dirkh enzo je kent ze welquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Let niet op Edwinuss, hij is zoeen paultjuhhater die me in elk topic opzoekt evenals cerror, realzeus enzo je kent ze wel![]()
![]()
Waarom sta ik niet in dat lijstje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Let niet op Edwinuss, hij is zoeen paultjuhhater die me in elk topic opzoekt evenals cerror, realzeus enzo je kent ze wel![]()
![]()
het kan! het kan!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik las hangende paultjes![]()
zal wel iets zijn dat de wens de vader van de gedachte is
als je paultjes keel hard dichtknijpt wordt hij zo blauw als een modjequote:
Ik heet Paul de tweede. Word ik nu ook mod?quote:
goede grapquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je paultjes keel hard dichtknijpt wordt hij zo blauw als een modje
als je "Paul" heet wel, niet Paul ge 2equote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heet Paul de tweede. Word ik nu ook mod?
ergens anders gezien, maar geen idee naar wie de credits moeten...quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ergens anders gezien, maar geen idee naar wie de credits moeten...
Maar mijn papa noemt me altijd Paul de tweede omdat hij ook Paul heet, Maar ik heet eigenlijk gewoon Paul.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:12 schreef murp het volgende:
[..]
als je "Paul" heet wel, niet Paul ge 2e
fijn voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar mijn papa noemt me altijd Paul de tweede omdat hij ook Paul heet, Maar ik heet eigenlijk gewoon Paul.
Jij zou ook een goede mod zijnquote:
Ja.quote:
been there, done thatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij zou ook een goede mod zijn
op PUB of zo
en? Er nog wat leuks aan overgehouden?quote:
mja als je chlamydia leuk noemtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en? Er nog wat leuks aan overgehouden?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef Olep het volgende:
Dirkh gaat de nieuwe mod worden, samen met Paul.
Net als elk normaal mens bedoel je.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Let niet op Edwinuss, hij is zoeen paultjuhhater die me in elk topic opzoekt evenals cerror, realzeus, Dirkh enzo je kent ze wel![]()
![]()
wrs zo snel dat menig gabbertje dr op hakken kanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe druk is paul nu op msn bezig de crew wijs te maken dat hij geschikt zal zijn als ONZ mod?
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe druk is paul nu op msn bezig de crew wijs te maken dat hij geschikt zal zijn als ONZ mod?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wrs zo snel dat menig gabbertje dr op hakken kan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een leugenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerd
Ik heb hem niet op MSNquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerd
75% van ONZ schat ik zo inquote:
Paul is koel!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
75% van ONZ schat ik zo in
de ander 25% zijn dan nog murp, Remlof, Snakey en Paul z'n klonen
bullshit, als paul mod zou worden, zou hij zich heel anders moeten gedragen anders is er geen mogenlijkheid dat ie mod wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
75% van ONZ schat ik zo in
de ander 25% zijn dan nog murp, Remlof, Snakey en Paul z'n klonen
Ik dan ! ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef murp het volgende:
[..]
bullshit, als paul mod zou worden, zou hij zich heel anders moeten gedragen anders is er geen mogenlijkheid dat ie mod wordt
Eerst had jij mijn post toch gemuted?quote:
Val je hem nu aan ? 1 van de mods der mods ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eerst had jij mijn post toch gemuted?toen je nog een mod was.
Hoooi.quote:
Echt niet...quote:
je zelf quoten.quote:
quote:
jezelf quote kanquote:
mits coole userquote:
juist in ONZ.quote:
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, je bent het niet geworden. Probeer het volgend jaar nog eens.
Dat zou een behoorlijke wanhoopsdaad zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.
Er zijn niet veel geschikte kandidaten die het op ONZ kunnen redden, dus zal met moeten kiezen in de poel van mindere goden. De kans dat Paul dan een keer boven komt drijven is vrij groot. Ik denk dat we met de zomer een Paul-achtige mod hebben op ONZ.
QFTquote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als Paul mod wordt, gooi ik mijn account door de shredder.
Ik ben Paul-achtig word ik nu mod?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.
Er zijn niet veel geschikte kandidaten die het op ONZ kunnen redden, dus zal met moeten kiezen in de poel van mindere goden. De kans dat Paul dan een keer boven komt drijven is vrij groot. Ik denk dat we met de zomer een Paul-achtige mod hebben op ONZ.
wie is MEN en leg het eens onderbouwend uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ik zeg paul 4 mod![]()
als men onz toch naar de tyfus wil helpen dan kan je het beter meteen goed aanpakken
Kijk nog een reden om mij mod te makenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als Paul mod wordt, gooi ik mijn account door de shredder.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
Paul wordt toch nooit ONZ mod![]()
NOOIT bwhahahaha!!!!!
Quote! Kan ik je hier in ieder geval over een maand of twee mee om de oren slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
NOOIT bwhahahaha!!!!!
kan je dat zwart op wit zetten en ondertekenen met paul's bloed?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
NOOIT bwhahahaha!!!!!
Top!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Quote! Kan ik je hier in ieder geval over een maand of twee mee om de oren slaan.
Ja maak hem mod!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef blckbb het volgende:
Paul voor mod!zou mooi zijn als het gebeurt
Zie jij nog ergens gielplaatjes neen, dus ik luister keigoedquote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef murp het volgende:
users die niet luisteren worden ook nooit mod
get over it, jij word geen ONZ modquote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Zie jij nog ergens gielplaatjes neen, dus ik luister keigoed
Hoe weet je dat dan?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Paul het volgende:
Dacht ff dat ik al mod was geworden met al die nieuwe knopjes
Zo is het, gewoon proberen ik denk dat ik het echt goed ga doenquote:
1-0quote:
Ik denk dat ze er allemaal stil van zijn, Paul.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:05 schreef Paul het volgende:
Waar is iedereen joh, ik kan me niet blijven vermaken met porsche
inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
NOOIT bwhahahaha!!!!!
Sorry die post had in de sc gemoetenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er allemaal stil van zijn, Paul.
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 15 maart 2009 16:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
inderdaad.
kutpaulutjuhuhh, oprotten.
We kunnen toch over meneer derksen gaan chatten?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:05 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Quote! Kan ik je hier in ieder geval over een maand of twee mee om de oren slaan.
Begin je eigen forum: ergens op Antartica of zo.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo is het, gewoon proberen ik denk dat ik het echt goed ga doen
Ja, net zoals ONZe Pim.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:15 schreef blckbb het volgende:
Paul moet heul geen mod worden.
Paul wordt minister-president
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Olep het volgende:
Dirkh gaat Obama opvolgen, hoorde ik.
Ik vind wat anders maar dat kan ik hier niet zeggen want dat is redelijk banwaardig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:08 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat ik nou wel mod mag worden door mijn supertopicje over brandx en het hupt
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind wat anders maar dat kan ik hier niet zeggen want dat is redelijk banwaardig.
Laffe hond.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind wat anders maar dat kan ik hier niet zeggen want dat is redelijk banwaardig.
zeg dan gewoon dat je vindt dat hij af moet stervenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat moet er bij mij afstervenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je vindt dat hij af moet sterven_!
totdat er iemand blauw is en m sluitquote:
Ik sluit hem zelfquote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
totdat er iemand blauw is en m sluit
Als wij drie onze krachten nou eens zouden bundelen, worden we dan geen Kapitein Planeet?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik gooi hem zo wel dichtquote:Op maandag 16 maart 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Big-Brother ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan paul niet gewoon mod worden van een gearchiveerd subje?
Hoi hounietquote:
quote:
zonder rechtenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom die foto in het zwart wit?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die bijbehorende uitspraak ken je vast wel
Was dat niet 'sieg heil' of zo?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil anders wel mod worden van klaagbaak of voetbalquote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Man bijt hond is mijn favo programmaquote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan is er iets mis met je beeldscherm, ik zie m wel gewoon in kleurquote:
Ok, is goedquote:Op maandag 16 maart 2009 00:48 schreef OldJeller het volgende:
dating.fok.nl zocht nog een mod, hoorde ik laatst.
Ik word in 2010 mod van VBLquote:Op maandag 16 maart 2009 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wil anders wel mod worden van klaagbaak of voetbal
JA DIE GRAP KENNEN WE NU WELquote:Op maandag 16 maart 2009 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel dagen zou je het ditmaal volhouden, Paul?
Nee, dat wisten wij nog nietquote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat moet er bij mij afsterven? In mijn hoofd is niets meer over
Hehe maar hier een foto ervan hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 16 maart 2009 05:40 schreef Het_hupt het volgende:
autisme schijnt ook een voorwaarde te zijn, om een goede mod te zijn
Damn, jij bent ongeveer de snelst verzuurde mod.quote:Op maandag 16 maart 2009 05:40 schreef Het_hupt het volgende:
autisme schijnt ook een voorwaarde te zijn, om een goede mod te zijn
Ik sta er ook van te kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 07:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, jij bent ongeveer de snelst verzuurde mod.
dat vind je echt vreemd?quote:
Jij was tijdens je mod-schap al verzuurdquote:Op maandag 16 maart 2009 07:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, jij bent ongeveer de snelst verzuurde mod.
Dat hadden wij echt niet georganiseerdquote:Op maandag 16 maart 2009 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
tjah als je zo'n afscheidsfeestje krijgt als hij had
Alleen in de topics die jij maakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef Paul het volgende:
Hallo dat het hupt ruzie gedoe hoeven jullie niet elk topic te gaan houden
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef Paul het volgende:
Hallo dat het hupt ruzie gedoe hoeven jullie niet elk topic te gaan houden
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohnee he ga ik nou weer een topic openen waarin er weer rellen komen NIET WEER EEN TOPIC DIE GEWIST GAAT WORDEN TOCH HE!!
dus hij krijgt nog een leuk feestje?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hadden wij echt niet georganiseerd
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus hij krijgt nog een leuk feestje?
geen bierliefhebber?quote:
Het is maandag. Maandag ochtend is geen tijd voor bier. En hoe lang denkt men dat nogmaals een afscheidstopic voor ons allerfavorietste kortstondige ONZ-mod gezellig gaat blijven zonder zware kunstmatige ingrepen. Het topic wordt een digitale Patty-Brard, moeite.quote:
ik zei toch niet dat dat feestje nu moest.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is maandag. Maandag ochtend is geen tijd voor bier. En hoe lang denkt men dat nogmaals een afscheidstopic voor ons allerfavorietste kortstondige ONZ-mod gezellig gaat blijven zonder zware kunstmatige ingrepen. Het topic wordt een digitale Patty-Brard, moeite.
Dat laatste deel blijft geldig maakt niet uit welke dagquote:Op maandag 16 maart 2009 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zei toch niet dat dat feestje nu moest.
digitale patty brard
damn zeg eerst wakker worden dan je post nog maar eens lezenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat laatste deel blijft geldig maakt niet uit welke dag. De kansen dat degene waar het topic voor geopend wordt vervelend begint te doen is evenredig groot als de kans dat andere vervelend beginnen te doen dus om de kat niet op het zogenaamde spek te binden is het wel weer leuk geweest.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is mijn uitspraak, daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet ik maar eens solliciteren voor mod.
Duhquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je liever paultjuhhh als mod dan
Ik doe dit niet vaak maar:quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet ik maar eens solliciteren voor mod.
Ik zie liever gewoon Dirkh, Cerror, LS of zG terugkeren als modjesquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je liever paultjuhhh als mod dan
Speciaal voor mij? Aaaaahhh... wat lievquote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe dit niet vaak maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |