dat vind je echt vreemd?quote:
Jij was tijdens je mod-schap al verzuurdquote:Op maandag 16 maart 2009 07:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, jij bent ongeveer de snelst verzuurde mod.
Dat hadden wij echt niet georganiseerdquote:Op maandag 16 maart 2009 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
tjah als je zo'n afscheidsfeestje krijgt als hij had
Alleen in de topics die jij maakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef Paul het volgende:
Hallo dat het hupt ruzie gedoe hoeven jullie niet elk topic te gaan houden
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:57 schreef Paul het volgende:
Hallo dat het hupt ruzie gedoe hoeven jullie niet elk topic te gaan houden
quote:Op maandag 16 maart 2009 01:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohnee he ga ik nou weer een topic openen waarin er weer rellen komen NIET WEER EEN TOPIC DIE GEWIST GAAT WORDEN TOCH HE!!
dus hij krijgt nog een leuk feestje?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hadden wij echt niet georganiseerd
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dus hij krijgt nog een leuk feestje?
geen bierliefhebber?quote:
Het is maandag. Maandag ochtend is geen tijd voor bier. En hoe lang denkt men dat nogmaals een afscheidstopic voor ons allerfavorietste kortstondige ONZ-mod gezellig gaat blijven zonder zware kunstmatige ingrepen. Het topic wordt een digitale Patty-Brard, moeite.quote:
ik zei toch niet dat dat feestje nu moest.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is maandag. Maandag ochtend is geen tijd voor bier. En hoe lang denkt men dat nogmaals een afscheidstopic voor ons allerfavorietste kortstondige ONZ-mod gezellig gaat blijven zonder zware kunstmatige ingrepen. Het topic wordt een digitale Patty-Brard, moeite.
Dat laatste deel blijft geldig maakt niet uit welke dagquote:Op maandag 16 maart 2009 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zei toch niet dat dat feestje nu moest.
digitale patty brard
damn zeg eerst wakker worden dan je post nog maar eens lezenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat laatste deel blijft geldig maakt niet uit welke dag. De kansen dat degene waar het topic voor geopend wordt vervelend begint te doen is evenredig groot als de kans dat andere vervelend beginnen te doen dus om de kat niet op het zogenaamde spek te binden is het wel weer leuk geweest.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is mijn uitspraak, daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet ik maar eens solliciteren voor mod.
Duhquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je liever paultjuhhh als mod dan
Ik doe dit niet vaak maar:quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet ik maar eens solliciteren voor mod.
Ik zie liever gewoon Dirkh, Cerror, LS of zG terugkeren als modjesquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je liever paultjuhhh als mod dan
Speciaal voor mij? Aaaaahhh... wat lievquote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe dit niet vaak maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |