wrs zo snel dat menig gabbertje dr op hakken kanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe druk is paul nu op msn bezig de crew wijs te maken dat hij geschikt zal zijn als ONZ mod?
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe druk is paul nu op msn bezig de crew wijs te maken dat hij geschikt zal zijn als ONZ mod?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wrs zo snel dat menig gabbertje dr op hakken kan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een leugenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerd
Ik heb hem niet op MSNquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste crew heeft 'm al geblokkeerd
75% van ONZ schat ik zo inquote:
Paul is koel!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
75% van ONZ schat ik zo in
de ander 25% zijn dan nog murp, Remlof, Snakey en Paul z'n klonen
bullshit, als paul mod zou worden, zou hij zich heel anders moeten gedragen anders is er geen mogenlijkheid dat ie mod wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
75% van ONZ schat ik zo in
de ander 25% zijn dan nog murp, Remlof, Snakey en Paul z'n klonen
Ik dan ! ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef murp het volgende:
[..]
bullshit, als paul mod zou worden, zou hij zich heel anders moeten gedragen anders is er geen mogenlijkheid dat ie mod wordt
Eerst had jij mijn post toch gemuted?quote:
Val je hem nu aan ? 1 van de mods der mods ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eerst had jij mijn post toch gemuted?toen je nog een mod was.
Hoooi.quote:
Echt niet...quote:
je zelf quoten.quote:
quote:
jezelf quote kanquote:
mits coole userquote:
juist in ONZ.quote:
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, je bent het niet geworden. Probeer het volgend jaar nog eens.
Dat zou een behoorlijke wanhoopsdaad zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.
Er zijn niet veel geschikte kandidaten die het op ONZ kunnen redden, dus zal met moeten kiezen in de poel van mindere goden. De kans dat Paul dan een keer boven komt drijven is vrij groot. Ik denk dat we met de zomer een Paul-achtige mod hebben op ONZ.
QFTquote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als Paul mod wordt, gooi ik mijn account door de shredder.
Ik ben Paul-achtig word ik nu mod?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaar? H_h is 2,5 maand mod geweest. Er zijn twee ONZ-mods FA, Jogy is een tussendoortje, dus de kans dat er met een maand meer vacatures komen is vrij groot.
Er zijn niet veel geschikte kandidaten die het op ONZ kunnen redden, dus zal met moeten kiezen in de poel van mindere goden. De kans dat Paul dan een keer boven komt drijven is vrij groot. Ik denk dat we met de zomer een Paul-achtige mod hebben op ONZ.
wie is MEN en leg het eens onderbouwend uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
ik zeg paul 4 mod![]()
als men onz toch naar de tyfus wil helpen dan kan je het beter meteen goed aanpakken
Kijk nog een reden om mij mod te makenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als Paul mod wordt, gooi ik mijn account door de shredder.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
Paul wordt toch nooit ONZ mod![]()
NOOIT bwhahahaha!!!!!
Quote! Kan ik je hier in ieder geval over een maand of twee mee om de oren slaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
NOOIT bwhahahaha!!!!!
kan je dat zwart op wit zetten en ondertekenen met paul's bloed?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:07 schreef murp het volgende:
NOOIT bwhahahaha!!!!!
Top!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Quote! Kan ik je hier in ieder geval over een maand of twee mee om de oren slaan.
Ja maak hem mod!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef blckbb het volgende:
Paul voor mod!zou mooi zijn als het gebeurt
Zie jij nog ergens gielplaatjes neen, dus ik luister keigoedquote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef murp het volgende:
users die niet luisteren worden ook nooit mod
get over it, jij word geen ONZ modquote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Zie jij nog ergens gielplaatjes neen, dus ik luister keigoed
Hoe weet je dat dan?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Paul het volgende:
Dacht ff dat ik al mod was geworden met al die nieuwe knopjes
Zo is het, gewoon proberen ik denk dat ik het echt goed ga doenquote:
1-0quote:
Ik denk dat ze er allemaal stil van zijn, Paul.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:05 schreef Paul het volgende:
Waar is iedereen joh, ik kan me niet blijven vermaken met porsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |