Ga maar thuis kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Iemand die nog een leuke kroeg in Groningen weet om zo te kijken?
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...quote:
Hmmmquote:Met 2 barkeerpers die hun hele leven al supporter van FC Groningen zijn geweest
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...
Haha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Nope, nog niet bekend. Alleen de vermoedelijke van Ajaxquote:
Nee hoor, realismequote:
Het is een wakker schud post.quote:
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.quote:
En dus veeeeel minder sfeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.
't Pleidooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
nos.nlquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
ook een goeie stream? heb geen zin om van de PC af te gaan
Al een tijdje hoorquote:
quote:
Firefoxquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer
Silva
Alderweireld
Oleguer
Schilder
Enoh
Aissati
Anita
Sulejmani
Suárez
Emanuelson
bron: VI
quote:
Een quote van mijn buurman:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
doe eens even een quote dan van een van die arrogante Ajacieden
Ik vind het zo'n onzin om nu opeens wel voor een club te zijn waar je normaal een bloedhekel aan hebt, jammer dan wanneer we een europese plaats kwijtraken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het treurig dat sommige lieden (zo te lezen vooral Feyenoord fans) hier zo'n haat tegen Ajax hebben, dat ze het zelfs in Europees verband het Ajax niet gunnen.![]()
Voor die lieden even een korte, huishoudelijke mededeling: Mocht Ajax vanavond een ronde verder komen, verdiend Ajax punten voor het NEDERLANDS VOETBAL Aangezien we steeds verder op de rest van Europa raken, is iedere punt meegenomen.
Wel fijn om te lezen dat sommige Twente supporters hier dit wel inzien
P.S. Als Ajax supporter juich ik in Europees verband even hard voor ALLE NEDERLANDSE clubs als voor mijn eigen cluppie.
Gaat zelfs zo ver dat als Twente zou doorgaan naar de finale van de UEFA cup ten koste van Ajax, ik gewoon in Enschede samen met de Twente supporters feest zou vieren als ze de cup zouden winnen, maar ik ze weer even hard zou haten in de eredivisie
Of ben ik hier gewoon te chauvinistisch?
quote:
Voor hoeveel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ik gok op een 0-1 binnen 20 minuten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk niet dat Ajax het gaat redden.
ik denk dat je gelijk hebtquote:
Goh meen je dat.. zo denk ik al de hele week! Sulejmani faalhaas staat er weer in dus wordt weer leuk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk niet dat Ajax het gaat redden.
Care, ik gun alleen Feijenoord successen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het treurig dat sommige lieden (zo te lezen vooral Feyenoord fans) hier zo'n haat tegen Ajax hebben, dat ze het zelfs in Europees verband het Ajax niet gunnen.![]()
Voor die lieden even een korte, huishoudelijke mededeling: Mocht Ajax vanavond een ronde verder komen, verdiend Ajax punten voor het NEDERLANDS VOETBAL Aangezien we steeds verder op de rest van Europa raken, is iedere punt meegenomen.
Wel fijn om te lezen dat sommige Twente supporters hier dit wel inzien
P.S. Als Ajax supporter juich ik in Europees verband even hard voor ALLE NEDERLANDSE clubs als voor mijn eigen cluppie.
Gaat zelfs zo ver dat als Twente zou doorgaan naar de finale van de UEFA cup ten koste van Ajax, ik gewoon in Enschede samen met de Twente supporters feest zou vieren als ze de cup zouden winnen, maar ik ze weer even hard zou haten in de eredivisie
Of ben ik hier gewoon te chauvinistisch?
Feijenoordert ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Moody het volgende:
Waarom weet de hele wereld behalve Ajax dat vlaggetjes voor kleuters en bejaarden zijn?
Echt lachen
ziet er redelijk sfeervol uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Moody het volgende:
Waarom weet de hele wereld behalve Ajax dat vlaggetjes voor kleuters en bejaarden zijn?
Echt lachen
Andre Rieu en z'n dweilorkest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
Rieu die sfeer moet brengen in de Arena
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal netjes met je sponsor vlaggetje zwaaien mensen.
Mooi hèquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
zullen ze ook nooit doen, NAC speelt nooit UEFAquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Superheld het volgende:
Wat ben ik blij dat ze dit nooit bij NAC doen
Die klappers worden te pas en te onpas gebruikt en maken een kutgeluid. Die Ajaxsupporters gebruiken het alleen nu en niet constant gedurende de wedstrijd. Toch wel een verschilletje hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
en dan nog commentaar hebben op de klappers van az
Toch vind ik het wel wat hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
Hihihihi!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef reconnect het volgende:
[..]
zullen ze ook nooit doen, NAC speelt nooit UEFA
Dit vind ik een stomme grap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef reconnect het volgende:
[..]
zullen ze ook nooit doen, NAC speelt nooit UEFA
In de europacup bedoel je ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Superheld het volgende:
Wat ben ik blij dat ze dit nooit bij NAC doen
Al was het de CL Finalequote:
Inderdaad heel vet ditquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk met Rieu.
Gelijk sfeer in het stadion
quote:Ajax: Vermeer; Silva, Oleguer, Alderweireld, Schilder; Enoh, Anita, Aissati; Suárez, Sulejmani en Emanuelson.
Olympique Marseille: Mandanda; Rodriguez, Hilton, Mears, Taiwo; Valbuena, M'Bami, Cheyrou, Zenden; Niang en Koné.
Ben het niet vaak met je eens, maar nu wel. Echt om je kapot te schamen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef DirkZz het volgende:
Sorry hoor, maar dit is gewoon DIEP TRIEST!
Wil je zo graag het Nederlandse voetbal voor schut zetten in Europa? godverdomme zeg.
Kattengejank + witte vlaggetjes = AJAX AMSTERDAM?
die niet zo kanker iri , doei!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef DirkZz het volgende:
Wil je zo graag het Nederlandse voetbal voor schut zetten in Europa? godverdomme zeg.
Deede Willy Brokiamp ook hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een Limbo die sfeer creeerd in de ArenA?
idd , het gaat moeilijk worden voor Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Dr.Aart het volgende:
Pff Marseille zal het in de broek doen van angst zeg......
Grolsch Veste mag niks zeggen. YOU NE VER WALK A LONE A A LONEquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef DirkZz het volgende:
Welkom in de hel van Enschede!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Grolsch Veste mag niks zeggen. YOU NE VER WALK A LONE A A LONE
iddquote:
De politie had de Franse bus vol met wapens alweer gevonden dus ging het feest niet door voor die Fransen.quote:
Om hun spandoek terug te halen ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ja, Brigata Tifosi was in amsterdam.
quote:
At5quote:Fans slaags bij Amstelstation
Supporters van Olympique Marseille en Ajax zijn aan het begin van de avond met elkaar op de vuist gegaan bij het Amstelstation.
Miste het, wat stond er op?quote:
Als ze vandaag hard winnen en zondag hard op hun bek gaan, ben ik tamelijk tevreden, ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Arcturus het volgende:
Oh hup Ajax.
In de competitie heb ik een pest pleuris hekel aan ze, maar ik gun ze wel de uefa cup.
Puik plan inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ze vandaag hard winnen en zondag hard op hun bek gaan, ben ik tamelijk tevreden, ja.
op het Leidseplein jaquote:
Dat is tenminste oprecht. (Ook ik als Twente fan stoor me er aan hoor...)quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:
Ga eens uit m'n beeld manquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef reconnect het volgende:
ik ga voor de tv zitten, prettige wedstrijd
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
mijn gevoel zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |