quote:
Firefoxquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer
Silva
Alderweireld
Oleguer
Schilder
Enoh
Aissati
Anita
Sulejmani
Suárez
Emanuelson
bron: VI
quote:
Een quote van mijn buurman:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
doe eens even een quote dan van een van die arrogante Ajacieden
Ik vind het zo'n onzin om nu opeens wel voor een club te zijn waar je normaal een bloedhekel aan hebt, jammer dan wanneer we een europese plaats kwijtraken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het treurig dat sommige lieden (zo te lezen vooral Feyenoord fans) hier zo'n haat tegen Ajax hebben, dat ze het zelfs in Europees verband het Ajax niet gunnen.![]()
Voor die lieden even een korte, huishoudelijke mededeling: Mocht Ajax vanavond een ronde verder komen, verdiend Ajax punten voor het NEDERLANDS VOETBAL Aangezien we steeds verder op de rest van Europa raken, is iedere punt meegenomen.
Wel fijn om te lezen dat sommige Twente supporters hier dit wel inzien
P.S. Als Ajax supporter juich ik in Europees verband even hard voor ALLE NEDERLANDSE clubs als voor mijn eigen cluppie.
Gaat zelfs zo ver dat als Twente zou doorgaan naar de finale van de UEFA cup ten koste van Ajax, ik gewoon in Enschede samen met de Twente supporters feest zou vieren als ze de cup zouden winnen, maar ik ze weer even hard zou haten in de eredivisie
Of ben ik hier gewoon te chauvinistisch?
quote:
Voor hoeveel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ik gok op een 0-1 binnen 20 minuten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk niet dat Ajax het gaat redden.
ik denk dat je gelijk hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |