Ga maar thuis kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Iemand die nog een leuke kroeg in Groningen weet om zo te kijken?
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...quote:
Hmmmquote:Met 2 barkeerpers die hun hele leven al supporter van FC Groningen zijn geweest
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Om er gerookt te verdwijnen? Kachel lijkt me niet het soort kroeg in Groningen waar men Ajax-minded is...
Haha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
Nope, nog niet bekend. Alleen de vermoedelijke van Ajaxquote:
Nee hoor, realismequote:
Het is een wakker schud post.quote:
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.quote:
En dus veeeeel minder sfeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik juich maar voor een club en dat is Ajax. Ik hoop altijd wel dat Nederlandse clubs het goed doen maar ik zal er geen seconde van wakker liggen als het niet zo is.Vind het wel beter dat Twente niet door is. Anders had je een beetje een verkapte competitiewedstrijd gehad.
't Pleidooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Luco het volgende:
nos.nlquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
ook een goeie stream? heb geen zin om van de PC af te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |