Wanneer mogen we je verbranden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef UndeadMonkey het volgende:
@ jorienvdherik
![]()
@ thewishmaster
Er is een goede kans op dat niemand met dat systeem doorgaat inderdaad. Effe terug op de wedstrijd, dat de coach Ajax in een underdogrol neerzet zegt me niets. Sinds het Nederlands Elftal geloof ik zijn woorden niet meer: dominant voetbal, my ash
@ VoreG
Iedereen is een grote groep
`quote:
Hij is wielrenverslaggever geworden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef Spaulding het volgende:
Is Evert op vakantie ofzo? Vorige week was ie er ook al niet met CL en Uefa...
Wat is er mis met Herbert en Maartenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wielrenverslaggever geworden.
Ik vind het gewoon onwaarschijnlijk dat L´OM dit nog uit handen geeft.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef Spaulding het volgende:
Waarom toch die antipathie tegen een Nederlandse club in Europa?
Hoe verder ze komen, hoe meer punten. Alleen maar beter toch? Zo maakt Feyenoord misschien ooit ook nog eens een kans om in de CL uit te komen.
Herbert deed vorige week en het weekend het schaatsen in Vancouver, dus Evert deed samen met Maarten het wielrennen.quote:
Tuurlijk met realisme is niks mis. Veel Ajax fans, waaronder ik, zijn dat ook en verwachten een uitschakeling. Maar ik snap dat niet zo van dat sommige Nederlanders het willen dat Nederlandse clubs uitgeschakeld worden in Europa...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onwaarschijnlijk dat L´OM dit nog uit handen geeft.
Ik heb geen haat naar Ajax en hoop gewoon het beste voor hun.
Niks mis met optimisme, maar ik als ¨neutrale toeschouwer¨ heb geen grote drang om optimistisch te worden.
Hou het liever wat realistischer. Al kunnen optimisme en realisme ook super hand in hand gaan.
Scherp scherpquote:
^quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Na het falen van het te laat willen kopen van kaartjes moet ik maar in een café kijken
Leuke spot voor het Leidseplein anyone?
Het verbranden van een digitaal persoon is netjes. Ik zou zeggen probeer het: steek je PC in de fik, waarschijnlijk zit mijn digitale ik dan niet meer in jouw kamerquote:
Pure afgunst en jaloeziequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Tuurlijk met realisme is niks mis. Veel Ajax fans, waaronder ik, zijn dat ook en verwachten een uitschakeling. Maar ik snap dat niet zo van dat sommige Nederlanders het willen dat Nederlandse clubs uitgeschakeld worden in Europa...
Ik heb bijv. een hekel aan Az, PSV en Feyenoord maar die mogen van mij zo ver mogelijk komen in een Europees toernooi...
doe eens even een quote dan van een van die arrogante Ajaciedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef UndeadMonkey het volgende:
Die Ajaxieden zullen vanavond een lesje effectief voetbal krijgen![]()
Die arrogante Amsterdammertjes denken dat ze het klusje wel effe gaan klaren, maar ze gaan lekker op hun bek. Dat betekent einde Europees avontuur en ook in de Nederlandse beker er al uit.
Als ze in de competitie ook nog effe lekker doorgaan, worden ze mooi geen tweede en gaat Twente weer lekker naar de VCL. Die Ajaxieden halen de CL toch eerst niet weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |