quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Tellen uitdoelpunten in de verlenging nou dubbel of niet?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef One_conundrum het volgende:
wie zijn die 4 resterende verdedigers dan?
Tony
Silva
Oleguer en?
Ja wordt eens tijd iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Sulejmani vandaag nou eens z'n vorm terugvind... Volgens mij ben ik dit seizoen nog niet zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd.
Anders heeft Marseille straks drie Nederlandse clubs geëlimineerd (ze hebben ook nog PSV uit Europa gegooid).quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef poehej het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen maar ik hoop echt dat Ajax gaat winnen vanavond!
Die fransen moeten er uit!!
Oh ja, dat ook nog. Dat zal het drama alleen maar compleet makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Anders heeft Marseille straks drie Nederlandse clubs geëlimineerd (ze hebben ook nog PSV uit Europa gegooid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog. Dat zal het drama alleen maar compleet maken![]()
Vanavond heel Nederland achter Ajax staan. Voor volk en vaderland dan maar hé![]()
Dus jij ook porsche1![]()
quote:Politie vindt wapens bij fans Marseille
Bij het doorzoeken van de bussen van supporters van voetbalclub Olympique Marseille heeft de politie in Amsterdam woensdag tientallen slag- en steekwapens gevonden en in beslag genomen. Dat maakte de politie bekend.
De supporters zijn in Amsterdam voor de wedstrijd van woensdagavond in de UEFA Cup tegen Ajax. Ver voor begin van de wedstrijd trof de politie onder meer gasbusjes, messen en ploertendoders in de bussen aan.
De politie is extra alert vanwege verwachte ongeregeldheden rond de wedstrijd in de Amsterdam Arena.
wat hij zegtquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef poehej het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen maar ik hoop echt dat Ajax gaat winnen vanavond!
Die fransen moeten er uit!!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Cheiron het volgende:
Potje PES zegt:
Suarez 1-0 in de 10e minuut
Zenden 1-1 in de 18e minuut
Njiang 1-2 in de 20e minuut
Suarez 2-2 in de 43e minuut
58e minuut Cvitanich onderkant lat!
Eindstand 2-2
Hmm.. hopelijk gaat het in het echt beter vanavond.
Van mij mag hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef UndeadMonkey het volgende:
Die Ajaxieden zullen vanavond een lesje effectief voetbal krijgen![]()
Die arrogante Amsterdammertjes denken dat ze het klusje wel effe gaan klaren, maar ze gaan lekker op hun bek. Dat betekent einde Europees avontuur en ook in de Nederlandse beker er al uit.
Als ze in de competitie ook nog effe lekker doorgaan, worden ze mooi geen tweede en gaat Twente weer lekker naar de VCL. Die Ajaxieden halen de CL toch eerst niet weer
Ten eerste gaat Ajax er helemaal niet vanuit dat ze doorgaan, zelfs de coach plaatst Ajax in de underdogrol. Ten tweede haalt geen enkele Nederlandse club meer de CL via de voorronde door het nieuwe systeem van een derde en vierde voorronde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef UndeadMonkey het volgende:
Die arrogante Amsterdammertjes denken dat ze het klusje wel effe gaan klaren, maar ze gaan lekker op hun bek. Dat betekent einde Europees avontuur en ook in de Nederlandse beker er al uit.
Als ze in de competitie ook nog effe lekker doorgaan, worden ze mooi geen tweede en gaat Twente weer lekker naar de VCL. Die Ajaxieden halen de CL toch eerst niet weer
Euh? Iedereen heeft het er over dat er een wonder moet gebeuren mochten we het nog halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef UndeadMonkey het volgende:
Een vierde ronde alweer? Zucht... Weer meer wedstrijden erbij. Gewoon alleen kampioenen mee laten doen. Wat een gedrocht is de CL geworden zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ten eerste gaat Ajax er helemaal niet vanuit dat ze doorgaan, zelfs de coach plaatst Ajax in de underdogrol. Ten tweede haalt geen enkele Nederlandse club meer de CL via de voorronde door het nieuwe systeem van een derde en vierde voorronde.
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef Spaulding het volgende:
Evert doet het verslag toch wel?
Die 'Ajaxieden' ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef UndeadMonkey het volgende:
@ VoreG
Iedereen is een grote groep
Wanneer mogen we je verbranden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef UndeadMonkey het volgende:
@ jorienvdherik
![]()
@ thewishmaster
Er is een goede kans op dat niemand met dat systeem doorgaat inderdaad. Effe terug op de wedstrijd, dat de coach Ajax in een underdogrol neerzet zegt me niets. Sinds het Nederlands Elftal geloof ik zijn woorden niet meer: dominant voetbal, my ash
@ VoreG
Iedereen is een grote groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |