Goh meen je dat.. zo denk ik al de hele week! Sulejmani faalhaas staat er weer in dus wordt weer leuk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk niet dat Ajax het gaat redden.
Care, ik gun alleen Feijenoord successen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het treurig dat sommige lieden (zo te lezen vooral Feyenoord fans) hier zo'n haat tegen Ajax hebben, dat ze het zelfs in Europees verband het Ajax niet gunnen.![]()
Voor die lieden even een korte, huishoudelijke mededeling: Mocht Ajax vanavond een ronde verder komen, verdiend Ajax punten voor het NEDERLANDS VOETBAL Aangezien we steeds verder op de rest van Europa raken, is iedere punt meegenomen.
Wel fijn om te lezen dat sommige Twente supporters hier dit wel inzien
P.S. Als Ajax supporter juich ik in Europees verband even hard voor ALLE NEDERLANDSE clubs als voor mijn eigen cluppie.
Gaat zelfs zo ver dat als Twente zou doorgaan naar de finale van de UEFA cup ten koste van Ajax, ik gewoon in Enschede samen met de Twente supporters feest zou vieren als ze de cup zouden winnen, maar ik ze weer even hard zou haten in de eredivisie
Of ben ik hier gewoon te chauvinistisch?
Feijenoordert ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Moody het volgende:
Waarom weet de hele wereld behalve Ajax dat vlaggetjes voor kleuters en bejaarden zijn?
Echt lachen
ziet er redelijk sfeervol uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Moody het volgende:
Waarom weet de hele wereld behalve Ajax dat vlaggetjes voor kleuters en bejaarden zijn?
Echt lachen
Andre Rieu en z'n dweilorkest.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
Rieu die sfeer moet brengen in de Arena
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal netjes met je sponsor vlaggetje zwaaien mensen.
Mooi hèquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Espabilado het volgende:
Rieu die sfeer moet brengen in de Arena
zullen ze ook nooit doen, NAC speelt nooit UEFAquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Superheld het volgende:
Wat ben ik blij dat ze dit nooit bij NAC doen
Die klappers worden te pas en te onpas gebruikt en maken een kutgeluid. Die Ajaxsupporters gebruiken het alleen nu en niet constant gedurende de wedstrijd. Toch wel een verschilletje hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
en dan nog commentaar hebben op de klappers van az
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |