Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ah okéal enig idee wat voor baan je wil gaan zoeken hierna?
Nehquote:
Hahaha okéquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzo!
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ik heb een hamster van 8.95.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzo!
[..]
Neh82 centimeters... niet gek dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijk ik jullie leuke posts nu op!
Daar heb je tot twee keer toe overheen gelezen liefste Ludoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat ga jij nu nog doen BT, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik ook, wtf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intakegesprek over de gang van zaken, wat kan beter, wat niet. Je onderhoudt een eigen portefeuille met mensen zegmaar. Je volgt deze mensen. De reclassering is bijvoorbeeld om mensen niet verder in de shit te helpen. De cliënten zitten daar niet zomaar, ze hebben vaak al wat op hun kerfstok. Mijn taak is dan heb uit te leggen hoe en wat, wat beter kan gaan, hoe we dit aanpakken, eventuele juridische gevolgen bespreken en misschien hen helpen om in de schuldsanering te raken. Ik maak dan alles op orde en hoop dat ze niet een recidive gaan doen zegmaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hahaha okémaar wat doe je zoal, voor hen kijken wat voor ondersteuning ze kunnen krijgen, offf?
Ging jij niet een aantal weken weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stuk(lelijkste fok smiley ooit)
@renesite: 350 voor een 82 cm flatscreen beter gooi je je geld gelijk weg want nu kijk je naar de beeld met de kwaliteit van fijngemalen poppenstront_!
Op dat gebouw?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stuk(lelijkste fok smiley ooit)
@renesite: 350 voor een 82 cm flatscreen beter gooi je je geld gelijk weg want nu kijk je naar de beeld met de kwaliteit van fijngemalen poppenstront_!
Ja, gaarne!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging jij niet een aantal weken weg?
en toch blijven ze zg in de TT pleurenquote:
ik ga nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging jij niet een aantal weken weg?
Wauwquote:
ze rouwen nog, laat ze maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toch blijven ze zg in de TT pleuren
Ja, kijk maar uit hoor.. Als ik straks opeens stil ben dan ben ik naar beneden gevallen!quote:
Had ik het toch gelezen, maar is het me ontschoten. Het was laat vannacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Daar heb je tot twee keer toe overheen gelezen liefste Ludoik ga International business & Management doen aan de RUG. Wil je me kramp in mn vingers bezorgen dat ik dit telkens weer moet typen:D?
lg beter dan samsungquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen!
Een toffe LG met een beter contrast dan een goedkoop stront samsung.
[..]
Ja, gaarne!
wat maakte die zg zo bijzonder dan?quote:
Wat, waarom niet. Staat de vacature nog open?quote:
Zijn posts.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat maakte die zg zo bijzonder dan?
En wie ben jij om daar last van te hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toch blijven ze zg in de TT pleuren
Ah, dat lijkt me zeker interessantquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Intakegesprek over de gang van zaken, wat kan beter, wat niet. Je onderhoudt een eigen portefeuille met mensen zegmaar. Je volgt deze mensen. De reclassering is bijvoorbeeld om mensen niet verder in de shit te helpen. De cliënten zitten daar niet zomaar, ze hebben vaak al wat op hun kerfstok. Mijn taak is dan heb uit te leggen hoe en wat, wat beter kan gaan, hoe we dit aanpakken, eventuele juridische gevolgen bespreken en misschien hen helpen om in de schuldsanering te raken. Ik maak dan alles op orde en hoop dat ze niet een recidive gaan doen zegmaar
Mn scherm, wat doe jequote:
het was gewoon een populare user die het heeft verkloot voor zichzelf, zelf vind ik m een kankerjosti, maar dat neem ik terugquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat maakte die zg zo bijzonder dan?
waar staat dat ik er last van heb?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar last van te hebben?
grappig? droog? humorloos? adrem?quote:
Ga dan nu even op tijd naar bedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had ik het toch gelezen, maar is het me ontschoten. Het was laat vannacht.
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je ariequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat, waarom niet. Staat de vacature nog open?
Mij ook. Vooral het contact. Maar de mensen staan me vaak niet aan denk ik. Ik ben een boeren lul die denkt dat mensen het allemaal toch wel zelf doen. Juridisch loket trekt me daarom wel meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me zeker interessant!
Wil er dan niemand even uitleggen wat er precies met zG gebeurd is?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
het was gewoon een populare user die het heeft verkloot voor zichzelf, zelf vind ik m een kankerjosti, maar dat neem ik terug_
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je arie![]()
*stoere modus uit*
Ik moet nog ff wachten tot mijn slaapgezelschap klaar is met werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ga dan nu even op tijd naar bed!
dat mag ik niet vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Wil er dan niemand even uitleggen wat er precies met zG gebeurd is?
Hij wilde het me zelf niet eens vertellen.
Je 'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar staat dat ik er last van heb?
[..]
grappig? droog? humorloos? adrem?
is goed mop, ik doe wel of ik er geen verstand wel heb en ben blij voor je, nee echtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan een goedkope samsung. Srsly dude...
[ afbeelding ]
Voor een bank van ¤1200,- je droombaan laten schieten. Moet wel een héél speciale bank wezen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je arie![]()
*stoere modus uit*
dat was meer van ik hoor (lees dus) zoveel over die zg maar snap eigenlijk niet echt wat hem zo bijzonder maaktquote:
Heeft je teddybeer ook echt een baan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wachten tot mijn slaapgezelschap klaar is met werken.
Tof dankje hmkay bai!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed mop, ik doe wel of ik er geen verstand wel heb en ben blij voor je, nee echt
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoekenquote:
Ik houd alleen van vierkante ballen?!?!?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoeken!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer ook echt een baan?
ik van vierkant:')quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoeken!
a) het wasgeen bank van 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een bank van ¤1200,- je droombaan laten schieten. Moet wel een héél speciale bank wezen dan.
Liever een baan in deze periode dan een bankquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
a) het wasgeen bank van 1200 euro_! je weet , je kent me
2) droombaan was het niet
- bier
FIELIPSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Phillips LCD tv, 106 cm. ben ik nu ook stoer of had ik ook beter iets anders kunnen kopen?
andere baan heb ik zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever een baan in deze periode dan een bank!
*proest*quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Genoeg gebitched over beeldschermen nu, ik win.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Genoeg gebitched over beeldschermen nu, ik win.
[ afbeelding ]
Jaloezie, pure jaloezie.quote:
Zozo, zelfs met keuze tot een eikenhouten 'frontje'.quote:
Zelfs die heb ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb liever een rechtermuisknop.
1001 mogelijkheden ja, waaronder ook hout, ik zo wtfzomgbbq wi eneemt er houtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zozo, zelfs met keuze tot een eikenhouten 'frontje'.
plak plak plak plak babykots baby nummer twee kots trouwringen trouwjurk+prijskaartje.quote:
Ook jij kunt te ver gaan!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer ook echt een baan?
ja, het trouwen kostte mij ook al 10.000 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
plak plak plak plak babykots baby nummer twee kots trouwringen trouwjurk+prijskaartje.
NOM NOM NOM NOM!
wees blij 106 cm lcd van philips, ik kijk nog liever nd blote kut van bb kellyquote:
Je hebt een rechter muisknop dus een rechterhand die werkt...quote:
Aiiiii there goes the neighbourhood.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef murp het volgende:
[..]
ja, het trouwen kostte mij ook al 10.000 euro
nu nog een kind in septemberquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aiiiii there goes the neighbourhood.
Dus jij vindt m'n tv niet mooi?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wees blij 106 cm lcd van philips, ik kijk nog liever nd blote kut van bb kelly_!
Dat kanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd alleen van vierkante ballen?!?!?!
Het kan niet anders dan dat je spijt van deze post hebt. Zó slecht zie je ze maar zelden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt een rechter muisknop dus een rechterhand die werkt...
oef...
Ik ben gewoon jaloersquote:
Dus in december had jij sex? Nondeju!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef murp het volgende:
[..]
nu nog een kind in september
geld kan ik beter gewoon gelijk wegpleuren
ja dat of ik vind de kut van bb kelly extreem mooi, take your pickquote:
Best wel. Die hierboven is ook van eenzelfde kwaliteitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat je spijt van deze post hebt. Zó slecht zie je ze maar zelden.
ja, 2x volgeblaft en meteen raakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus in december had jij sex? Nondeju!
Shit man!
Ik denk dat het een beetje van beide is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of ik vind de kut van bb kelly extreem mooi, take your pick_!
Wees blij!quote:
Echoput....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van beide is.
Dat mag ook niet als je een mod bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat wel
[..]
hoezo, ik heb nu geen sex meer hoor
Getrouwd, kinderen en je ruimte gevangenenstront op.quote:
ik heb nog schoenen te koopquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getrouwd, kinderen en je ruimte gevangenenstront op.
Eingenlijk ben jij een beetje de moderne Al Bundy.
Join the clubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat wel
[..]
hoezo, ik heb nu geen sex meer hoor
Neeee joh, houd het modern: wij 'oefenen' voor de baby!quote:
Is je bed zo grootquote:
getver sex met de baby erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeee joh, houd het modern: wij 'oefenen' voor de baby!
Hij koste me wel ¤1200,-!quote:
Het leven lacht mij toe.quote:
Laatst eens gekeken wat de duurste apple kost. Toch zeker 22000 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef murp het volgende:
mijn pckastje kosste mij ook zo'n 1200 euro
Ja inclusief 2 grote schermen en ander spul dat de huis-tuin en keuken gebruiker nooit zal benutten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst eens gekeken wat de duurste apple kost. Toch zeker 22000 euro!
ik geef liever ongeveer 1200 euro uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja inclusief 2 grote schermen en ander spul dat de huis-tuin en keuken gebruiker nooit zal benutten.
Nee, een verboden woord dat een zeker modje weg gaat modden.quote:
ja omdat het over zijn dinnetje gaat zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, een verboden woord dat een zeker modje weg gaat modden.
Heh wat toevalligquote:
Que?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hupt bedoeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat het over zijn dinnetje gaat zeker
je mist niks hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ik?
ja het hupt en huppelmuts doen het toch met elkaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ik?
Ahaaa. Jij bent de vriendin van het_hupt?quote:
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het hupt en huppelmuts doen het toch met elkaar
Wat stond hier?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
wou een grapje maken door 1200 aan te passenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Renesite, wat zit je in mijn posts te wroeten?
is dat zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ahaaa. Jij bent de vriendin van het_hupt?
wat interesseert mij dat nu als jullie elkaar maar lekker bevredigenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?
Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!quote:
mooi witquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
moeten jullie toch wat beter de SC's lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.
geen bier?quote:
Ik had al eens eerder gepost dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef GGMM het volgende:
Cerror, na 31 delen maak je toch een post, we zaten al te wachten met z'n alle.
laat je niks wijs maken hoor BT, hupt en huppel are going down on each other, big timequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
Dat zijn ook echt de eerste 20 google resultaten als je zoekt op 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!
http://www.rechtspraak.nl(...)reden+rookverbod.htm
Er is nog bier. Plenty zelfs.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef PeZu het volgende:
kut ludo waarom zeg je me niet even dat er nog bier was
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Renesite het volgende:
Weltrusten. Indien u zich verveeld, komt mij spotten bij den plaetselijcken supermarkt
beterquote:
LS.quote:
Wat je al niet moet doen om een grap te maken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Die bank was eigenlijk ¤59,- duurder, maar ik heb hem ff bewerkt.
jong vuillakquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Die bank was eigenlijk ¤59,- duurder, maar ik heb hem ff bewerkt.
Goeie combo inderdaad. Daar heb ik ook al eens het een en het ander door meegemaakt.quote:
Ik heb er bijna 1000quote:
een loopquote:
Net 2 flesjes en 1 blik op en ik voel me al okay.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goeie combo inderdaad. Daar heb ik ook al eens het een en het ander door meegemaakt.
Ik heb geen humor en maak dus geen grappen, GGMM.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je al niet moet doen om een grap te maken tegenwoordig.
nou je gaat gewoon naar de rommelmarkt, loopt naar zo iemand met een kleeddje vol beeldjes en ke je vraagt zo: wat kost, hij zo, 50 cent, en jij zo ok en koopt eenbeeldje en gooit het op de grond en begint er op te stampen, hij zo, mijn beeldje wat doe je? jij zo: ik heb het toch gekocht !!@@##@!EINSING!!@@!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je al niet moet doen om een grap te maken tegenwoordig.
Klaar om gecremeerd te worden door sadistische kinderen.quote:
Ik houd de huisregels hier niet zo bij, goed dat je me er even aan herinnert.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen humor en maak dus geen grappen, GGMM.
Goedkoop drinken, dat wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Net 2 flesjes en 1 blik op en ik voel me al okay.
Ben nog lang niet klaar.quote:
wat is een vlieg zonder pootjes?quote:
een liepquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat is een vlieg zonder pootjes?
veeg me opquote:
meer regelmaat dan zeldzaamquote:
1200 euroquote:
Een dief, en ik had al een donkerbruin vermoeden.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Een dief, en ik had al een donkerbruin vermoeden.
iemand die te lui is om te stelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:17 schreef murp het volgende:
wat krijg je als je een Marokkaan met een neger kruist?
een oude grapquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:17 schreef murp het volgende:
wat krijg je als je een Marokkaan met een neger kruist?
ik heb geen idee maar ik zou de ratten er nog vanaf schoppenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:19 schreef cerror het volgende:
Wat krijg je als je cerror kruist met sararaats?
uitgeroeidquote:
ZWARTUH WERKUH NIET HEHquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zijn bijna alle medicijnen wit?
medicijnen zijn er niet voor zwarten?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zijn bijna alle medicijnen wit?
ik zag vd week bij de schaatsbaan een parkeerplaats voor rolstoelersquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag vd week bij de schaatsbaan een parkeerplaats voor rolstoelers_!
Om even bij de oldbies een mental image te kweken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
cerror, waarom trek je sararaats hier nu weer aan haar harige doos bij.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Om even bij de oldbies een mental image te kweken.
En zeker in combi met moi word dat een dronken rossige hermafrodiet met een wortel in z'n kont.
jerry springerquote:
Uitstekende plek om wat grootspraak te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit lekker op 4chan te lezen.![]()
You liek niggers.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit lekker op 4chan te lezen.![]()
gezondheidquote:
ik heb wel een foto, zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een foto, zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een foto, zien?* Huppelmuts geeft de bank aan PeZuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, jouw naam komt ook nog wel in een TT.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
dan haal ik dat gewoon weg, wedden?
en jij weet het nu, dus ben je gewaarschuwd, punt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dan is het duidelijk:
HOMO# 2335 The one where the left KP all alone....
veel plezier
die heb ik al genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, jouw naam komt ook nog wel in een TT.
Vreemde conclusies trek jij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
die heb ik al genoegmaar je weet het in ieder geval, dus jou hoef ik niet meer te corrigeren:*
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft de bank aan PeZu
wil danny ook shemale porn dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet of er al een topic voor she males zijn, ga eens op bezoek bij KPD
dat vroeg ik tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik laat je verder leven in je droomwereld.
Bevestig ik die vraag dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet of er al een topic voor she males zijn, ga eens op bezoek bij KPD
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:54 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ikben daar weer onder, aan het stokjeslobberjen
samen met prosche1 en paulquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:55 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk dat Olep elders maar zn lusten moet gaan botvieren, een ander forum denk ik
Dan zorg ik toch dat jij ook mod wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef GGMM het volgende:
Olep, ik hoop dat je nooit mod wordt, dan moet ik jou irriteren.
Wie moet ik dan irriteren? FA's?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:57 schreef Olep het volgende:
[..]
Dan zorg ik toch dat jij ook mod wordt.
Epic FAILquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:57 schreef Olep het volgende:
[..]
Dan zorg ik toch dat jij ook mod wordt.
De toekomstige mod is al lang bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef GGMM het volgende:
Olep, ik hoop dat je nooit mod wordt, dan moet ik jou irriteren.
Vertel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De toekomstige mod is al lang bekend.
mja wat een briljante keuze ook weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zullen Danny en die vrouwlijke admin wel irriteren. Het is een piramidespel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:00 schreef murp het volgende:
[..]
ja, jij irriteert mij, ik irriteer die andere 2 en die moeten het maar gaan oplossen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
waarschijnlijk wel, misschien als jij gewoon danny gaat irriteren, stukken makkelijkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen Danny en die vrouwlijke admin wel irriteren. Het is een piramidespel.
Ik vind Danny best aardig, eigenlijk, dus ik blijf jou irriteren, de gevolgen daarvan zie ik niet als mijn schuld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:01 schreef murp het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, misschien als jij gewoon danny gaat irriteren, stukken makkelijker
wat een gare ui zeg, schaam jequote:
Ik hoop dat ik zo te horen krijg dat ik aids krijg, dat zou deze avond helemaal perfect maken.quote:
ik ook niet, ik doe gewoon mijn ding, al was je danny zelfquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Danny best aardig, eigenlijk, dus ik blijf jou irriteren, de gevolgen daarvan zie ik niet als mijn schuld.
Je krijgt AIDS.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo te horen krijg dat ik aids krijg, dat zou deze avond helemaal perfect maken.
liever 10 harajuku;s dan 1 olepquote:
quote:
Een van de redenen dat ik jou irriteer is om afstand te nemen van de users die bij alle mods lopen te slijmen. Ik doe aardig tegen HH en jou irriteer ik, dat maakt balans.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik ook niet, ik doe gewoon mijn ding, al was je danny zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |