Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ah okéal enig idee wat voor baan je wil gaan zoeken hierna?
Nehquote:
Hahaha okéquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzo!
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ik heb een hamster van 8.95.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juridisch loket lijkt me erg interessant, of de FNV bondgenoten. Ik wil in ieder geval niet mensen in de verslavingszorg of in de reclassering helpen. *ril*. Doe mij maar enigszins normale mensen die ondersteuning moeten hebben. Overigens wel het sociale contact, niet mailen enzo!
[..]
Neh82 centimeters... niet gek dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijk ik jullie leuke posts nu op!
Daar heb je tot twee keer toe overheen gelezen liefste Ludoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat ga jij nu nog doen BT, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik ook, wtf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intakegesprek over de gang van zaken, wat kan beter, wat niet. Je onderhoudt een eigen portefeuille met mensen zegmaar. Je volgt deze mensen. De reclassering is bijvoorbeeld om mensen niet verder in de shit te helpen. De cliënten zitten daar niet zomaar, ze hebben vaak al wat op hun kerfstok. Mijn taak is dan heb uit te leggen hoe en wat, wat beter kan gaan, hoe we dit aanpakken, eventuele juridische gevolgen bespreken en misschien hen helpen om in de schuldsanering te raken. Ik maak dan alles op orde en hoop dat ze niet een recidive gaan doen zegmaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hahaha okémaar wat doe je zoal, voor hen kijken wat voor ondersteuning ze kunnen krijgen, offf?
Ging jij niet een aantal weken weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stuk(lelijkste fok smiley ooit)
@renesite: 350 voor een 82 cm flatscreen beter gooi je je geld gelijk weg want nu kijk je naar de beeld met de kwaliteit van fijngemalen poppenstront_!
Op dat gebouw?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week mini capibari's kopen van 35 eurp per stuk(lelijkste fok smiley ooit)
@renesite: 350 voor een 82 cm flatscreen beter gooi je je geld gelijk weg want nu kijk je naar de beeld met de kwaliteit van fijngemalen poppenstront_!
Ja, gaarne!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging jij niet een aantal weken weg?
en toch blijven ze zg in de TT pleurenquote:
ik ga nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging jij niet een aantal weken weg?
Wauwquote:
ze rouwen nog, laat ze maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toch blijven ze zg in de TT pleuren
Ja, kijk maar uit hoor.. Als ik straks opeens stil ben dan ben ik naar beneden gevallen!quote:
Had ik het toch gelezen, maar is het me ontschoten. Het was laat vannacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Daar heb je tot twee keer toe overheen gelezen liefste Ludoik ga International business & Management doen aan de RUG. Wil je me kramp in mn vingers bezorgen dat ik dit telkens weer moet typen:D?
lg beter dan samsungquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen!
Een toffe LG met een beter contrast dan een goedkoop stront samsung.
[..]
Ja, gaarne!
wat maakte die zg zo bijzonder dan?quote:
Wat, waarom niet. Staat de vacature nog open?quote:
Zijn posts.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat maakte die zg zo bijzonder dan?
En wie ben jij om daar last van te hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en toch blijven ze zg in de TT pleuren
Ah, dat lijkt me zeker interessantquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Intakegesprek over de gang van zaken, wat kan beter, wat niet. Je onderhoudt een eigen portefeuille met mensen zegmaar. Je volgt deze mensen. De reclassering is bijvoorbeeld om mensen niet verder in de shit te helpen. De cliënten zitten daar niet zomaar, ze hebben vaak al wat op hun kerfstok. Mijn taak is dan heb uit te leggen hoe en wat, wat beter kan gaan, hoe we dit aanpakken, eventuele juridische gevolgen bespreken en misschien hen helpen om in de schuldsanering te raken. Ik maak dan alles op orde en hoop dat ze niet een recidive gaan doen zegmaar
Mn scherm, wat doe jequote:
het was gewoon een populare user die het heeft verkloot voor zichzelf, zelf vind ik m een kankerjosti, maar dat neem ik terugquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat maakte die zg zo bijzonder dan?
waar staat dat ik er last van heb?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar last van te hebben?
grappig? droog? humorloos? adrem?quote:
Ga dan nu even op tijd naar bedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had ik het toch gelezen, maar is het me ontschoten. Het was laat vannacht.
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je ariequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat, waarom niet. Staat de vacature nog open?
Mij ook. Vooral het contact. Maar de mensen staan me vaak niet aan denk ik. Ik ben een boeren lul die denkt dat mensen het allemaal toch wel zelf doen. Juridisch loket trekt me daarom wel meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me zeker interessant!
Wil er dan niemand even uitleggen wat er precies met zG gebeurd is?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
het was gewoon een populare user die het heeft verkloot voor zichzelf, zelf vind ik m een kankerjosti, maar dat neem ik terug_
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je arie![]()
*stoere modus uit*
Ik moet nog ff wachten tot mijn slaapgezelschap klaar is met werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ga dan nu even op tijd naar bed!
dat mag ik niet vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Wil er dan niemand even uitleggen wat er precies met zG gebeurd is?
Hij wilde het me zelf niet eens vertellen.
Je 'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar staat dat ik er last van heb?
[..]
grappig? droog? humorloos? adrem?
is goed mop, ik doe wel of ik er geen verstand wel heb en ben blij voor je, nee echtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan een goedkope samsung. Srsly dude...
[ afbeelding ]
Voor een bank van ¤1200,- je droombaan laten schieten. Moet wel een héél speciale bank wezen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik had gelijk al vervanging, maar ik ga niet omdat zou vertrekken op de dag dag dat ik mijn nwe bank zou krijgen (1200 euro jeweets) du sik wou verzetten, de reis gingen ze moeilijk doen toen heb ik gezegd: steek die droombaan maar in je arie![]()
*stoere modus uit*
dat was meer van ik hoor (lees dus) zoveel over die zg maar snap eigenlijk niet echt wat hem zo bijzonder maaktquote:
Heeft je teddybeer ook echt een baan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wachten tot mijn slaapgezelschap klaar is met werken.
Tof dankje hmkay bai!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed mop, ik doe wel of ik er geen verstand wel heb en ben blij voor je, nee echt
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoekenquote:
Ik houd alleen van vierkante ballen?!?!?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoeken!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer ook echt een baan?
ik van vierkant:')quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is zo vierkant. Ik hou van ronde hoeken!
a) het wasgeen bank van 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een bank van ¤1200,- je droombaan laten schieten. Moet wel een héél speciale bank wezen dan.
Liever een baan in deze periode dan een bankquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
a) het wasgeen bank van 1200 euro_! je weet , je kent me
2) droombaan was het niet
- bier
FIELIPSquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een Phillips LCD tv, 106 cm. ben ik nu ook stoer of had ik ook beter iets anders kunnen kopen?
andere baan heb ik zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever een baan in deze periode dan een bank!
*proest*quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Genoeg gebitched over beeldschermen nu, ik win.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Genoeg gebitched over beeldschermen nu, ik win.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |