quote:
Ach schatje tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik had me er zo op verheugd.
maar je bent dus zwart/wit gezien gewoon een kloon van een gebandequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ik wilde veel aan school gaan doen, examenjaar etcdus ik had mezelf even laten bannen zodat ik niet kon fokken al zou ik het willen
maar toen kreeg ik de geniale ingeving van klonen waarvan ik de pass wist
en zie hier het resultaat.
ja dag hou hem lekker in het zuiden ergensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ach schatje toch! Waarom verhuis je dan niet gezellig naar Groningen
?
ja dat ben ik ook zwart/wit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef murp het volgende:
[..]
maar je bent dus zwart/wit gezien gewoon een kloon van een gebande
shoo shoo naar bed jijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef murp het volgende:
[..]
Oh, zegt iemand uit Emmen ook wat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dag hou hem lekker in het zuiden ergens
Omdat Groningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ach schatje toch! Waarom verhuis je dan niet gezellig naar Groningen
?
ik kom niet eens uit mmquote:
Gaan we nu Groningen dissen! Of wacht, zijn we daar al mee bezig? Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? NEE?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Groningen.
Nee, lijkt me niet zo'n handige move.
Even worse, den compascuums? of de veens?quote:
HAHAHAHAHA JIJ HEBT GOEDE GRAPPEN!!!1!!!!11quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dag hou hem lekker in het zuiden ergens
Whehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ookEn opvoeders personeel PA tuinman klusjesman kok en accountant.
je hebt der vriendje beledigd hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ HEBT GOEDE GRAPPEN!!!1!!!!11
Als ik zo doorga best lang (opleiding verzaakt ende etcetera). Anders nog 2 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Whehehet is ergens ook best schattig hoor. Hoe lang ben je van plan te blijven plakken?
Ja. Maar dan geen illegale enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, de verhalen die ik over Grunn hoor zijn best puik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan we nu Groningen dissen! Of wacht, zijn we daar al mee bezig? Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? NEE?ik ben bijna net zo nationalistisch als een Fries.
[..]
Even worse, den compascuums? of de veens?
Ik heb grotendeels Fries bloed, kan ik nu wel in Groningen gaan settlen zonder dat ik gehaat zal wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan we nu Groningen dissen! Of wacht, zijn we daar al mee bezig? Weet jij uberhaupt wel waar je over praat? NEE?ik ben bijna net zo nationalistisch als een Fries.
[..]
Kom es biertje doen, wanneer _ooit_ eens een meeting in Groningen komt. Utrechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, de verhalen die ik over Grunn hoor zijn best puik.
Ik heb een projectgroep van 4. 3 ervan zijn Fries... Do I need to say more...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:05 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ik heb grotendeels Fries bloed, kan ik nu wel in Groningen gaan settlen zonder dat ik gehaat zal worden?
Het is a bloody shame. Rekel die ik daar ben.quote:
Ah okéquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik zo doorga best lang (opleiding verzaakt ende etcetera). Anders nog 2 jaarDan ben ik klaar met school studie enzo.
22.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ah okéen hoe oud ben je dan?
nee dat al helemaal nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
HAHAHAHA JIJ HEBT EEN STOK IN JE REET ZITTEN !!!1!!!111quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JIJ HEBT GOEDE GRAPPEN!!!1!!!!11
Man, Groningen is ver uit de richting. In het weekend heb ik verplichtingen in het zuidwesten van het land.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom es biertje doen, wanneer _ooit_ eens een meeting in Groningen komt. Utrecht!
[..]
Ik heb een projectgroep van 4. 3 ervan zijn Fries... Do I need to say more...
je bent een vlegel pur sang, je gedrag kan absoluut niet door de beugel jij doerakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is a bloody shame. Rekel die ik daar ben.
*ril* Zeeland! Den gristenbelt? WHAAAHquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Man, Groningen is ver uit de richting. In het weekend heb ik verplichtingen in het zuidwesten van het land.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee dat al helemaal niet![]()
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT EEN STOK IN JE REET ZITTEN !!!1!!!111
Dat was bij jou ook niet verkeerd geweest, alleen dan eentje met weerhaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Doe je goedquote:
Maar ík ben er. Zeg dat maar tegen die mensen uit het zuidwestenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Man, Groningen is ver uit de richting. In het weekend heb ik verplichtingen in het zuidwesten van het land.
Wie zegt zoiets nou..quote:
Je moet wel met wat beters komen om dit een interessante flame te laten worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
jaquote:
MBO Juridische Dienstverlening richting openbaar bestuur (overheid)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Doe je goedwelke opleidingen?
Ik heb een hamster van 8.95.quote:
die ludo is mijn tijd en moeite niet eens waard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel met wat beters komen om dit een interessante flame te laten worden.
Zeeland.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
*ril* Zeeland! Den gristenbelt? WHAAAH
das nog best duur meestal zijn ze maar een euro of 5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ik heb een hamster van 8.95.
Ah okéquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
MBO Juridische Dienstverlening richting openbaar bestuur (overheid)
HBO Sociaal Juridische Dienstverlening, mensen ondersteunen in de uitkeringszaken, juridisch loket of FNV.
niet duurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een TV gekocht van 350 euro. En het is heul wel een flatscreen!
30 inch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
Ja, weet ik. Daarom schep ik er ook graag even mee opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
das nog best duur meestal zijn ze maar een euro of 5
Ik kocht een mooie Samsung monitor voor mezelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
moet ook gewoon kunnen vind ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Daarom schep ik er ook graag even mee op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |