die heb ik al vaker gezienquote:
Hoiquote:
Nouja, ik hoef de prijs van je bank nog niet te weten hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee mijn hond heeft een pauperbank met een paars kleedje erover![]()
ik mag mijn poezelige vette ass op een bank van 1200 euro neervlijen
Hahaha, hoezo datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem niet een kamer met huisbaas Knol. Just to be sure.
Groningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:45 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Nee Tilburg is van de baan, Groningen nu. Ik heb me al ingeschreven dus!
En ik heb heus wel disciplinesoms
..
mwah, ligt ff wat anders hoor, maar ik ga dr verder niet in deze SC over hebbenquote:
Je mag me best komen opzoeken in Groningen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Groningen.
Wat ga je daar doen? Had ik eindelijk de hoop jou gewoon tegen te komen in Tilburg.
Fiets gejat, op staande voet uit de kamer, stalking...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:48 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Hahaha, hoezo dat? Klinkt beangstigend.
nait in staad?quote:
Waar wel dan? Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ligt ff wat anders hoor, maar ik ga dr verder niet in deze SC over hebben
nou hehquote:
ik ookquote:
Ja, kies anders nog een grotere uithoek. Of wacht, er is geen grotere.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Je mag me best komen opzoeken in Groningen hoor!
En IB&M aan de RUG.
Morn warken van acht tot zesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nait in staad?
wiefkes met noar hoes tou sleepm?
en daar ging alle respect die ik had voor huptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nait in staad?
Wat is dat? Fries?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nait in staad?
Erm...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, kies anders nog een grotere uithoek. Of wacht, er is geen grotere.
pic failquote:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=35723quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ligt ff wat anders hoor, maar ik ga dr verder niet in deze SC over hebben
Ja voor zover ik weet zit het Bedrijfskunde complex in het centrum. Maar ik moet er nog heenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fiets gejat, op staande voet uit de kamer, stalking...
Neh, maar IBL zit in het centrum toch? Ik adviseer je eerst een buitenwijkje te pakken om je daarna goed te orrienteren. Oh, en forget about studentenverenigingen... al is dizkartes wel te doen, maar wordt geen pauper vindicat ofzo.
ja pic fail zeg ik tochquote:
Achquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, kies anders nog een grotere uithoek. Of wacht, er is geen grotere.
Een kloon van de_Ananas die nu even in gebruik is door Breathtakingquote:
breathtakingquote:
Zeker, ik heb nog een kamer. Wat bied je? Dan stel ik daarna mijn ouders op de hoogtequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Ja voor zover ik weet zit het Bedrijfskunde complex in het centrum. Maar ik moet er nog heen!
En heb je niet een kamer voor me in de aanbieding ofzo?
Studentenvereniging was ik niet van plan, ben ik niet echt het type voor.
En ik zal de naam van die huisbaas onthouden ja
quote:
ah okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Een kloon van de_Ananas die nu even in gebruik is door Breathtaking!
Noem je je ouders ook 'je huisgenoten'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeker, ik heb nog een kamer. Wat bied je? Dan stel ik daarna mijn ouders op de hoogte
* Renesite is een thuiswonende student in en studentenstad!
2 minuten nogquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
jeej bijna 11 uur en dan gaat murp naar bed![]()
Tuurlijk, maar ik had me er zo op verheugd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Achzolang je er alles hebt dat je nodig hebt vind ik het geen probleem.
tandjes al gepoetst?quote:
Ik wilde veel aan school gaan doen, examenjaar etcquote:
Ja, ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Noem je je ouders ook 'je huisgenoten'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |