Nee morgen denk ik. Vanavond ene beetje moe en lui en ff mijn series aan het bijkijken.quote:
Heeft ie niet nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef keizerpinguin het volgende:
Alleen mijn mannetje is nu zijn schoonheids slaapje aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Nee dat is nu in de factory is erg leuk feestje zijn er vorige maand ook geweest!quote:
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Nee dat is nu in de factory is erg leuk feestje zijn er vorige maand ook geweest!
http://www.depink.nl
Jij straks nog richting Soete Lieve Gerritje ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:52 schreef keizerpinguin het volgende:
Vervolg op HOMO# 2334 - Hier verder graag.
Tja daar ben ik dan in mijn ééntje............
Om een heel topic vol te lullen.
Of zijn er stiekum toch andere?
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Ik KOM!!!!
Wie niet weg is is gezien
Makkelijk lullen he, vanuit je ivoren torentje..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je een vaste tandarts hebt, waar je 1 of 2 keer per jaar op controle komt..
In plaats van te wachten tot het te laat is en dan anderen de schuld geven dat je zelf niet eerder je hebt laten inschrijven bij een tandarts..
Nou sorry hoor, dat heeft weinig met ivoren torens te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
Makkelijk lullen he, vanuit je ivoren torentje..
helaas, mischien moeilijk om te snappen, maar in de echte wereld gaat het er niet zo simpel aan toe als in jouw belevingswereldje
ik vind het ZO prettig dat jullie allemaal weten waarom ik nog geen tandarts heb hier in arnhemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dat heeft weinig met ivoren torens te maken.
gewoon met afspraken maken en plannen ipv chao en last minute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |