Rap is ook wel dominant maar pop is het zeker nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
R&B? Pop?
Rap is iets anders dan R&B.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Rap is ook wel dominant maar pop is het zeker niet
moeilijk hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rap is iets anders dan R&B.
En hoe noem je britney, christina, kylie, madonna, alphabeat, mika etc dan? Geen pop?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Xiance het volgende:
TERINGHOER!! ALS IK 200 EURO HAD ZAT IK OP DE BAHAMAS!
HAHA GILLERRRRRRRRquote:
dat ligt niet aan het kabinet hoor, dat ze alleen cash willen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:41 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb het ooit eens gehad dat ik de avond voor ik in mn eentje op vakantie ging naar de Dominicaanse Republiek dat ik mijn kies afbrak op een olijf.
We zijn toen naar een weekendtandarts gegaan en die wilde ook alleen cash. Hebben we met zn allen onze portemonnee moeten legen om aan het bedrag te komen.
ik vind het ronduit bespottelijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:41 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb het ooit eens gehad dat ik de avond voor ik in mn eentje op vakantie ging naar de Dominicaanse Republiek dat ik mijn kies afbrak op een olijf.
We zijn toen naar een weekendtandarts gegaan en die wilde ook alleen cash. Hebben we met zn allen onze portemonnee moeten legen om aan het bedrag te komen.
"vroeger" had je allemaal ziekenfonds, dat was EN stukken goedkoper, EN je was OOK voor de tandarts verzekerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het kabinet hoor, dat ze alleen cash willen.
Dat ligt aan de hoeveelheid wanbetalers
Goedkoper voor jou ja, maar niet voor de staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
"vroeger" had je allemaal ziekenfonds, dat was EN stukken goedkoper, EN je was OOK voor de tandarts verzekerd.
Nieuwe zorgstelsel haalt doelen nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedkoper voor jou ja, maar niet voor de staat.
En met de vergrijzing was dat gewoon niet meer op te brengen.
Ik zeg toch ook niet dat deze ideaal is? Ik zeg allene dat het oude zorgstelsel niet gehandhaafd kon blijven. Dan kun je wel miepen dat vroeger alles beter was maar daar schiet je weinig mee op als da niet werkt in de huidige tijd. Ik bedoel... in 1965 was de tandarts ook vast goedkoper, en makkelijker bereikbaar toch denk ik dat je met je kies niet naar die tandarts had gewild. Wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:04 schreef Xiance het volgende:
er zijn overigens wel meer artikelen te vinden over het nieuwe zorgstelsel.
en uiteindelijk kost het de staat nog handel vol geld, want verzekeraars krijgen elk jaar een flinke vergoeding van de overheid voor 'gederfde inkomsten' van die verdubbelde groep wanbetalers.
dus zo goedkoper is het ook voor de staat niet geworden hoor!
op dit moment wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat deze ideaal is? Ik zeg allene dat het oude zorgstelsel niet gehandhaafd kon blijven. Dan kun je wel miepen dat vroeger alles beter was maar daar schiet je weinig mee op als da niet werkt in de huidige tijd. Ik bedoel... in 1965 was de tandarts ook vast goedkoper, en makkelijker bereikbaar toch denk ik dat je met je kies niet naar die tandarts had gewild. Wel?
Nee!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind COLIN in Make me a supermodel season 2 ECHT iets voor G_E!
Heb ik dit ooit geschreven?quote:Maar je zegt gewoon hoi enzo en daarna zit je in de donkere bioscoopzaal en begint hij opeens aan je te friemelen en wil hij je zoenen terwijl je eigenlijk maar vindt dat hij een beetje viezig overkomt. Je ruikt dat hij vorige week een pizza quatre fromages heeft gegeten, maar sindsdien niet meer zijn tanden heeft gepoetst. En ook geen schone sokken heeft aangedaan. Maar dat heeft geprobeerd te camoufleren met extra veel aftershave, wat jammerlijk is mislukt. Kut. Je wil naar huis. Het idee dat je straks misschien ook nog zijn onderbroek moet zien en ruiken wordt je teveel. Je fluistert "sorry, I must leave" en stommelt de bioscoopzaal uit, de koude maar verfrissende winteravond in.
OMG!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef MisterO het volgende:
Ik voorspel: één na laatste plaats, echt kan het nog slechter?
Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit geschreven?.
.
Ze probeerden zogenaamd 'hip' te zijn met de Infinity beat dat erin is verwerktquote:
Valentine vond ik pas gaafquote:
G_E is een van de oprichters en steun en toeverlaat van het topic hierquote:
Jaweeeel! Studentikoos en schattig!quote:
Betere vraag: Heb je dit ooit beleefd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit geschreven?.
.
Hier heb ik met Dreamer een middag over zitten stechelen. Ik zei dat ze china bedoelde als porselein. Zij dacht dat ze echt china in d'r hand hadquote:
Nog betere vraag: heb jij dit ooit beleefd? [HOMO] 1490 - Googlism for: [homo]quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Betere vraag: Heb je dit ooit beleefd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |