Jaloezie, pure jaloezie.quote:
Zozo, zelfs met keuze tot een eikenhouten 'frontje'.quote:
Zelfs die heb ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb liever een rechtermuisknop.
1001 mogelijkheden ja, waaronder ook hout, ik zo wtfzomgbbq wi eneemt er houtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zozo, zelfs met keuze tot een eikenhouten 'frontje'.
plak plak plak plak babykots baby nummer twee kots trouwringen trouwjurk+prijskaartje.quote:
Ook jij kunt te ver gaan!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:24 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Heeft je teddybeer ook echt een baan?
ja, het trouwen kostte mij ook al 10.000 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
plak plak plak plak babykots baby nummer twee kots trouwringen trouwjurk+prijskaartje.
NOM NOM NOM NOM!
wees blij 106 cm lcd van philips, ik kijk nog liever nd blote kut van bb kellyquote:
Je hebt een rechter muisknop dus een rechterhand die werkt...quote:
Aiiiii there goes the neighbourhood.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef murp het volgende:
[..]
ja, het trouwen kostte mij ook al 10.000 euro
nu nog een kind in septemberquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aiiiii there goes the neighbourhood.
Dus jij vindt m'n tv niet mooi?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wees blij 106 cm lcd van philips, ik kijk nog liever nd blote kut van bb kelly_!
Dat kanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houd alleen van vierkante ballen?!?!?!
Het kan niet anders dan dat je spijt van deze post hebt. Zó slecht zie je ze maar zelden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt een rechter muisknop dus een rechterhand die werkt...
oef...
Ik ben gewoon jaloersquote:
Dus in december had jij sex? Nondeju!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef murp het volgende:
[..]
nu nog een kind in september
geld kan ik beter gewoon gelijk wegpleuren
ja dat of ik vind de kut van bb kelly extreem mooi, take your pickquote:
Best wel. Die hierboven is ook van eenzelfde kwaliteitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat je spijt van deze post hebt. Zó slecht zie je ze maar zelden.
ja, 2x volgeblaft en meteen raakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus in december had jij sex? Nondeju!
Shit man!
Ik denk dat het een beetje van beide is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of ik vind de kut van bb kelly extreem mooi, take your pick_!
Wees blij!quote:
Echoput....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje van beide is.
Dat mag ook niet als je een mod bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat wel
[..]
hoezo, ik heb nu geen sex meer hoor
Getrouwd, kinderen en je ruimte gevangenenstront op.quote:
ik heb nog schoenen te koopquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getrouwd, kinderen en je ruimte gevangenenstront op.
Eingenlijk ben jij een beetje de moderne Al Bundy.
Join the clubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:38 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat wel
[..]
hoezo, ik heb nu geen sex meer hoor
Neeee joh, houd het modern: wij 'oefenen' voor de baby!quote:
Is je bed zo grootquote:
getver sex met de baby erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeee joh, houd het modern: wij 'oefenen' voor de baby!
Hij koste me wel ¤1200,-!quote:
Het leven lacht mij toe.quote:
Laatst eens gekeken wat de duurste apple kost. Toch zeker 22000 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:49 schreef murp het volgende:
mijn pckastje kosste mij ook zo'n 1200 euro
Ja inclusief 2 grote schermen en ander spul dat de huis-tuin en keuken gebruiker nooit zal benutten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laatst eens gekeken wat de duurste apple kost. Toch zeker 22000 euro!
ik geef liever ongeveer 1200 euro uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja inclusief 2 grote schermen en ander spul dat de huis-tuin en keuken gebruiker nooit zal benutten.
Nee, een verboden woord dat een zeker modje weg gaat modden.quote:
ja omdat het over zijn dinnetje gaat zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, een verboden woord dat een zeker modje weg gaat modden.
Heh wat toevalligquote:
Que?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hupt bedoeldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat het over zijn dinnetje gaat zeker
je mist niks hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ik?
ja het hupt en huppelmuts doen het toch met elkaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dinnetje van welke mod, QUE? Wat mis ik?
Ahaaa. Jij bent de vriendin van het_hupt?quote:
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het hupt en huppelmuts doen het toch met elkaar
Wat stond hier?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |