Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vinden we het lekker? en nog belangrijker: wat vinden onze partners daarvan?
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!quote:
mooi witquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist mijn oog laten vallen op deze bank:
[ afbeelding ]
moeten jullie toch wat beter de SC's lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er niet veel van merkt, blijf hem gewoon uitlaten en behandel hem niet anders.
geen bier?quote:
Ik had al eens eerder gepost dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef GGMM het volgende:
Cerror, na 31 delen maak je toch een post, we zaten al te wachten met z'n alle.
Zaterdag.quote:
laat je niks wijs maken hoor BT, hupt en huppel are going down on each other, big timequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Dat is wat ze fluisteren in de wandelgangen!
Dat zijn ook echt de eerste 20 google resultaten als je zoekt op 1200 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je kan er ook een schadeclaim van bekostigen!
http://www.rechtspraak.nl(...)reden+rookverbod.htm
Er is nog bier. Plenty zelfs.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef PeZu het volgende:
kut ludo waarom zeg je me niet even dat er nog bier was
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Renesite het volgende:
Weltrusten. Indien u zich verveeld, komt mij spotten bij den plaetselijcken supermarkt
beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |