En woensdag!quote:
3. De stuit van de bal waardoor hij net wat moeilijker te keren was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar
1. schot recht op hem af.
2. van buiten de 16
Denk dat Anita en Schilder de voorkeur krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk hoeft Sno niet in de basis te staan door de blessures.
Ik ben er weer is sinds lange tijdquote:
Ik mag het hopen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denk dat Anita en Schilder de voorkeur krijgen.
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk hoeft Sno niet in de basis te staan door de blessures.
Daar is het een prof voor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
3. De stuit van de bal waardoor hij net wat moeilijker te keren was.
en Aissati danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.
Zondag kan je met de ideale voorhoede beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.
Aissati en Urby naast elkaar. Enoh erachter.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zondag kan je met de ideale voorhoede beginnen![]()
-------Sua--cvita---sulej-----
-------------aissati--------
----urby----------------------
------------------enoh--------
schilder-oleguer-wiela-silva?
Zoiets? Of urby en enoh gewoon naast elkaar ofzo
Die namenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
En Suarez op rechts en Sulejmani op links.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aissati en Urby naast elkaar. Enoh erachter.
De schrijver snapt er niet zoveel van.quote:Beroerde avond voor Vermeer in Marseille
door Dick Sintenie. vrijdag 13 maart 2009 | 09:04 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 13 maart 2009 | 09:05
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Luis Suarez stuurt vanaf elf meter de keeper de verkeerde kant op en scoort de 2-1 namens Ajax. foto Olaf Kraak/ANP
Luis Suarez stuurt vanaf elf meter de keeper de verkeerde kant op en scoort de 2-1 namens Ajax. foto Olaf Kraak/ANP
VOETBAL - Kenneth Vermeer maakte gisteravond tegen Olympique Marseille niet zijn debuut voor Ajax, maar het was wel voor het eerst dat trainer Marco van Basten hem als eerste keeper het vertrouwen gaf boven Maarten Stekelenburg.
Hij beleefde een beroerde avond: 2-1.
Na iets meer dan een half uur was Vermeer al tweemaal gepasseerd door het elftal dat in het eigen Stade Vélodrome doorgaans zo moeilijk scoort. Het schot van Benoit Cheyrou (achttiende minuut) leek houdbaar, maar de keeper van Ajax liet zich verrassen door de stuit.
Niet Olympique maar Ajax had eigenlijk de openingstreffer moeten maken. Sulejmani tikte de bal in de elfde minuut langs doelman Steve Mandanda. Luis Suarez kon de bal in het lege doel glijden maar kwam een fractie te laat.
Vermeer had een kwartiertje na het eerste doelpunt ook niet goed het oog in een hakballetje van Mamadou Niang, die de bal na een lage voorzet van Mathieu Valbuena achter zijn standbeen langs in het doel werkte.
De treffer kon Toby Alderweireld, directe tegenstander van Niang, niet worden aangerekend. De twintigjarige Belg maakte zijn officiële debuut als basisspeler en hij bleef goed op de been. De centrale verdediger viel in de eerste competitiewedstrijd na de winterstop in tegen NEC (4-2-winst), en hij speelde een paar minuten tegen Fiorentina, maar zijn speeltijd bleef beperkt tot die elf minuten.
In twee oefenduels (tegen Inter Milaan en VfB Stuttgart) maakte Alderweiereld dit seizoen wel de negentig minuten vol.
Hij is na Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen de derde Belg in de selectie van Van Basten. Vertonghen ontbrak gisteravond vanwege een hamstringblessure. Hij is er volgende week in de return in Amsterdam ook niet bij, net als Vermaelen, die gisteravond zijn derde gele kaart kreeg in het UEFA-Cuptoernooi en daarmee geschorst is. Die kaart was een veel te zware straf gegeven door de warrig leidende arbiter Bebek uit Kroatië.
Ajax kwam allesbehalve ongeschonden terug uit Frankrijk, want Rasmus Lindgren kreeg een elleboogstoot van Lorik Cana en de Zweed moest worden vervangen. Op slag van rust kreeg Gregory van der Wiel zijn tweede gele kaart van de avond. Ook hij mist de return. Met tien tegen elf was er weinig eer te behalen voor Ajax, terwijl de Amsterdammers juist in de fase voor de rode kaart van Van der Wiel behoorlijk voetbalden. Het leidde in de vijfendertigste minuut tot een doelpunt van Luis Suarez (penalty).
Eyong Enoh was in het strafschopgebied ten val gebracht door Laurent Bonnart, maar voor die overtreding ging de naam van de Fransman vreemd genoeg niet in de boeken.
Vermeer bewaarde zijn beste acties voor het laatste kwartier van de wedstrijd, toen de vermoeidheid toesloeg bij Ajax en hij Niang, Valbuena en Bonnart van scoren afhield. Daarmee is Ajax nog kansrijk in de terugwedstrijd in Amsterdam.
Dat betekent dat Oleguer dan als een halve back fungeert, ik herinner me hem nog op de rechtsbackquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermeer
vd Wiel (Silva) - Wielaert - Oleguer - Furby (erg opkomend, misschien wel 3-4-3)
Kennedy - Enoh - Aisatti
Suljemani - Cvitanich Suarez
De kranten waren ook heel verschillend vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
De schrijver snapt er niet zoveel van.
Dan zou de wedstrijd niet door zijn gegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef Jasza het volgende:
Ben trouwens benieuwd mocht Ajax-Marseille gister zijn gewest of er wel publiek heen mag gaan, als ze een aanslag in Z-O plegen doen ze dat imo rond een wedstrijd van Ajax
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou de wedstrijd niet door zijn gegaan
Dat kan wel hoor. Er zijn wel eens vaker van dat soort wedstrijden verplaatst. Maar het komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.
Niet als het allemaal zo dicht op elkaar geplanned staatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Er zijn wel eens vaker van dat soort wedstrijden verplaatst. Maar het komt niet vaak voor.
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.
Zou een beetje een raar verhaal zijn ook als de wedstrijd toch zonder publiek doorgaat, er vervolgens een bom ontploft en de halve selectie om het leven komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrij
Is er iets met Vermaelen ofzo dat je die niet opstelt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die is geschorst.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is er iets met Vermaelen ofzo dat je die niet opstelt?
quote:
Ik denk eerder dat iemand zichzelf buiten voor de ingangen opblaastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrij
Ik weet zelf dus ook niet of die opstelling over UEFA of over competitie gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zit dus totaal niet op te letten. Ik zat al met m'n hoofd bij de wedstrijd van woensdag.
Klote kater.
Idemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zit dus totaal niet op te letten. Ik zat al met m'n hoofd bij de wedstrijd van woensdag.
Klote kater.
quote:Stekelenburg hint op afscheid
Geschreven op vrijdag, 13 maart om 15:39
De beslissing van Marco van Basten om Kenneth Vermeer het vertrouwen te geven onder de lat bij Ajax is als een klap aangekomen bij Maarten Stekelenburg. De doelman zegt niet meer gemotiveerd te zijn en heeft zijn werkgever gevraagd om een oplossing te bedenken voor de ontstane situatie. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
Van Basten riep Vermeer en Stekelenburg donderdag bij elkaar en maakte bekend dat hij het seizoen wilde afmaken met Vermeer als eerste doelman. Dit tot verbazing van Stekelenburg. “Ik dacht dat ik eerste keeper zou blijven”, zei de international tegen AD/Sportwereld. “Ik ben zowel boos als teleurgesteld. Of ik nog gemotiveerd ben? Op dit moment niet. Maar je moet verder.”
De keeper heeft via zijn zaakwaarnemer aan Ajax gevraagd of de club een oplossing kan bedenken voor de ontstane situatie. Of de oplossing een vertrek in de zomer is, tegen een lage transfersom, wilde Stekelenburg niet bevestigen. “Maar het lijkt me niet dat ik de concurrentie aan ga met Vermeer. Je moet geen stuivertje wisselen met keepers. Over wat voor mij wel en geen opties zijn, ga ik verder nadenken.”
De 26-jarige Stekelenburg is bezig aan zijn achtste jaar in het vlaggenschip van Ajax en was sinds 2005 eerste keus tussen de palen. Ook dit seizoen begon hij als eerste doelman, maar omdat Vermeer de goalie dit seizoen met het nodige succes verving tijdens diens afwezigheid besloot Van Basten donderdag om de rollen om te draaien. Stekelenburg liet al eerder weten dat hij een transfer in de zomer wel zag zitten en een vertrek lijkt nu nabij. Zijn contract in Amsterdam loopt echter nog tot juli 2012 door.
Het ligt daarom niet in de lijn der verwachting dat Ajax de international, die uit de eigen jeugdopleiding afkomstig is, voor een schijntje zal laten vertrekken. Stekelenburg zit daarom vooral met vraagtekens. De keeper sprak ook nog niet met bondscoach Bert van Marwijk: “Ik weet dus niet of ik wel geselecteerd wordt voor de komende interlands.” Oranje hervat op 28 maart en 1 april de WK-kwalificatiereeks met wedstrijden tegen Schotland en Macedonië. Beide duels zijn in de Amsterdam ArenA.
( http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75056 )
quote:
Ik vind het ook wel lullig voor Steek. Het blijft ook gewoon een prima keeper en echte Ajacied.quote:
Of hij is bang dat hij gewoon een bankzitter wordt volgend seizoen bij Ajaxquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sja aan de ene kant heeftie dus respect voor Vermeer dat hij hem de kans gunt.
Een van de oplossingen was aan het begin van het seizoen denk ik wel het verhuren van Vermeer. Dan had Steek dit seizoen zich in de kijker kunnen spelen bij de grotere clubs, en Vermeer nog meer kunnen rijpen. En dan komend seizoen onder de lat. Maargoed, zo is het niet gegaan..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van beide keepers, terwijl dat vorig jaar totaal niet het geval was. Stekelenburg was gewoon de nummer 1 van Ajax, no doubt about it!
Allebei
Als Vermeer 1e man blijft bij Ajax zal hij echt wel bijtekenen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Vermeer heeft nog niet bijgetekend toch. Straks zijn we ze allebei kwijt.
Kijkend op de langere termijn is Vermeer gewoon een betere optie. Steek is al 27 en als Ajax nog wat wil vangen dan hebben we ze daar deze zomer alle gelegenheid voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lullig voor Steek. Het blijft ook gewoon een prima keeper en echte Ajacied.
Deze zomer moet een van beide keepers verkocht worden sowieso, dat lijkt me duidelijk. Ze zijn allebei te goed voor de bank.
In potentie is niet belangrijk. Je moet er staan. En dat doet Stekelenburg dit seizoen vrijwel niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef TAV74 het volgende:
en toch, ook al is Vermeer dit seizoen beter, denk ik nog steeds dat Stekelenburg in potentie de beste van de twee is. Ik heb sowieso liever een doelman van boven de 1m 90.
Ik kan zn frustratie wel begrijpen, ik denk dat elke speler dat wel heeft.. Alleen niet iedereen zal dat gelijk tegen de media vertellen en uitspelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef lighted het volgende:
Wat een loser die Stekelenburg, voor het eerst bij Ajax raakt hij z'n plek kwijt en wil die meteen pleitte. Rot dan maar lekker op, i.p.v. jezelf willen bewijzen. Ja bewijzen, ook als je al jaren basisspeler bent, als voetballer moet je je namelijk altijd bewijzen.
Ja ik begrijp ook wel dat hij gefrustreerd is. Maar ik vind wel dat je als prof daar dan maar je motivatie uit moet halen, van godverdomme ik zal bewijzen dat ik nog steeds de beste bent. Het is nu bij Ajax maar als hij zo graag naar een andere club wil, in het buitenland, zal die daar nog veel meer mee te maken krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik kan zn frustratie wel begrijpen, ik denk dat elke speler dat wel heeft.. Alleen niet iedereen zal dat gelijk tegen de media vertellen en uitspelen
Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
Toen Leo weer als invaller int veld kwam waren er gelijk weer 2 kansen
Vermeer tekent nu 100 % zeker bij tot en met 2014.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Vermeer heeft nog niet bijgetekend toch. Straks zijn we ze allebei kwijt.
Ja te grappig maar ook weer zo jammer, wanneer je die jongen in de basis zet komt er helemaal niks uit. Maar invallen tegen een Europese ploeg en hij gaat er vol tegenaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand is
Anyway, ik kan, zeker geniet het spelbeeld, wel leven met de score. Hopen dat in Amsterdam alles goed gaat!
Grappig, dat Nederlands eerste keeper niet in de basis staat bij Ajaxquote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
Ja, Real Madrid heeft een keeper nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
Aan de andere kant laat ie zich ook wel een beetje kennen door te zeggen dat ie niet meer gemotiveerd is op dit moment.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sja aan de ene kant heeftie dus respect voor Vermeer dat hij hem de kans gunt.
Of door Ajax, zit geloof ik terugkoop clausule in zijn contract, meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
En zo zie ik Poepon ook ontwikkelen, binnenkort gekocht worden door Nec of Twente en vervolgens uitgroeien tot een hele leuke speler.
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Cheiron het volgende:
Valt me erg tegen van Stekelenburg. Voor 2.2 miljoen per jaar mag best van je gevraagd worden dat je de strijd aangaat voor eerste keeper. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Nee, Vermeer laten staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.
Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
We zijn geen liefdadigheidsinstelling, de beste moet keepen. De beste is Vermeer, kijk de cijfertjes er maar op na. Significant verschil.
Begrijpelijk maar jammer. Al moet ik zeggen dat ik m eigenlijk alleen vorig seizoen een goede zekere keeper van Ajax vond. En dan nog was het niet als een Gomes die echt de punten pakt. Stekelenburg...nja hij pakte veel ballen die hij kon pakken, maar bv ballen waarvan je zegt "Ja die kunnen er in vliegen" die pakte hij dan weer niet. Als ik dan bv. denk aan de momenten van Vermeer tegen Fiorentina en ook gisteren de 2e helft...hij pakt ze wél zogezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?
Geldt ook voor anderen hier trouwens.
Hij laat zich te snel kennen. Iedere speler zou z'n handjes moeten dichtknijpen van geluk dat 'ie bij het grote Ajax mag ballen, of je nu in de basis staat of niet. En zeg nou zelfs, voor dat geld mag je al helemaal niet klagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terecht dat ie weg wil. Maar hij weet ook dat hij een basisplaats niet zomaar kan claimen als er een ander is die het op dit moment beter doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Stekelenburg moet niet zeuren maar gewoon weer hard gaan trainen en laten zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is. Niemand verdiend wegens zijn status een basisplaats want de beste moet spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.
Maarrr, Stekelenburg laat er altijd wel eentje door. Iedereen dacht bij die kans voor Viola in de Arena 'Oef, die had de Steek niet gehad!', terwijl Vermeer uitstekend redde. Exemplarisch. Maar ik snap dat iemand met zijn 'status' niet op de bank wil zitten, hij moet keepen. Ik denk dat 'ie weggaat in de zomer, ben alleen bang dat we geen financiele klapper met 'm gaan maken. De keuze van Van Basten is te billijken, dus hij moet alleen kwaad op zichzelf zijn. Diegene die de meeste ballen eruit houdt keept, we hebben nu een betere. Jammer Steek, niemand is groter dan de club.
gezonde topsort mentaliteit toch? Je speelt in team maar denkt heus aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....
Deze uitgangspositie zal er wel voor zorgen dat de rest ook wel wordt verkocht, hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
Momenteel 43.000 kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd.
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
Was toch niet echt in de buurt van het strafschopgebied?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Hij maakte een overtreding vlakbij eigen strafschopgebied.
En geeft des te meer aan dat MvB de goede keuze heeft gemaakt.. want Vermeer is de toekomst voor Ajax.. Steek is al 27 en wil duidelijk naar buitenland(nou goodluck dan maar) hopelijk tekent Vermeer na dit seizoen bij tot 2014 ofsow.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.
Als hij voor dat miljoenen salaris neit eens de concurrentie aan wil gaan dan vind ik het maar iemand zonder ruggengraat.
Verslagje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Is er nou gestoken of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Heeft van der Sar niet ook een tijdje bij Fulham gekeept?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
Er komt natuurlijk geen topploeg voor Steek. Zal wel iets van Udinese worden of een niveau Birmingham ofzo.
Zoiets ja. Internationaal nog te onbekend.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef MaxC het volgende:
Vind het weinig getuigen van een winnaarsmentaliteit dat hij het zo snel opgeeft.
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Luco het volgende:
Net kleine repo bij Studio Sport... Stekelenburg liep er heel verslagen bij bij de training, Vermeer lachte alleen maar
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beidequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
Logisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beide
Newcastle misschien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Villa wel iets voor hem, maar ja, die hebben Friedel (volgend jaar wel 38). Ik zie Stekelenburg wel naar Engeland gaan.
Valt mij opzich ook tegen. Aan de andere kant is het natuurlijk een klap voor hem omdat hij al enige jaren eerste keepert was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef navigator het volgende:
Stekelenkutje![]()
Wat een jankerd. 2 miljoen per jaar en te beroerd om de concurrentie aan te gaan.
kan ik niet uitstaan. Daarom mag hij opflikkeren als dit zo is.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
Maar we blijven Vermeer houden en dat is volgend jaar normaliter de eerste doelman.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrekt
Nou... Vermeer zou volgens mij ook vertrekken als hij volgend jaar geen eerste keeper was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
Jij hebt een prive berichtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:31 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft toch wel gelijk, als je de strijd aan wilt gaan aan het begin van het seizoen en je verliest hem dan kan je bijna al niet meer naar een andere club.. Dat is tevens het seizoen vóór het WK waar hij als 1e keeper heen wilt, dan moet je gewoon wekelijks keepen
Dat hij het voelt wat hij voelt is te begrijpen. Dat hij dat vervolgens publiekelijk zegt is minder te begrijpen. Dan toon je dat je jezelf belangrijker vindt dan de club (dat je dat vind is prima, maar dat te tonen is wat anders).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus Christ.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor 2.2 miljoen per jaar moet je dat soort dingen niet roepen.
Inderdaad. Dat hij echt wel gaat vechten voor z'n plek.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de Tekegraaf stond het trouwens iets anders, meer over de teleurstelling dan helemaal geen motivatie te hebben.
Nee hoor, heeft in de Sportweek gestaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?.
Dat meende ik ergens gelezen te hebben.. Zat ik er erg naast??
Ah, dan vermoed ik dat Ray een beetje schrok van het bedrag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft in de Sportweek gestaan.
Uit de Telegraaf dus - dat klinkt al weer een stuk normaler.quote:AANGESLAGEN AJAX-KEEPER STEKELENBURG WEL IN VOORSELECTIE ORANJE: „Moeilijk me te motiveren”
AMSTERDAM, zaterdag
Aangeslagen sjokte Maarten Stekelenburg de dag na Olympique Marseille-Ajax (2-1) achter zijn ploeggenoten aan op het trainingsveld. De mededeling van Marco van Basten dat hij tot het einde van het seizoen tweede keeper achter Kenneth Vermeer is, heeft zijn sporen nagelaten, zo bekende de gewezen aanvoerder. „Ik ben boos, teleurgesteld en van slag”, zei Stekelenburg. „Omdat deze beslissing in twee opzichten doorwerkt”, doelde hij op de mogelijke toekomstige consequenties bij Oranje. Overigens nam bondscoach Bert van Marwijk hem gisteren wel gewoon op in de voorselectie van Oranje voor de dubbel tegen Schotland en Macedonië terwijl Vermeer genoegen moest nemen met Oranje B.
„Het is nog ontzettend vers”, bekende de Haarlemmer. „Ik vind het moeilijk om me te motiveren. Maar ik hoop op een snelle oplossing.” En daarmee doelde hij niet op een vertrek uit de Amsterdam ArenA zoals her en der werd gesuggereerd. „Ik ga knokken en laten zien wat ik waard ben.” Al verwacht hij niet dat Van Basten snel op zijn beslissing terugkomt. „Het lijkt me niet verstandig om stuivertje te gaan wisselen met keepers”, zei de bedroefde doelman, die eerder liet weten na dit seizoen open te staan voor een transfer naar het buitenland.
De trainer motiveerde even later nogmaals zijn keuze voor Vermeer. „Kenneth heeft Maarten tot twee keer toe goed vervangen, heel goed zelfs. We waren dusdanig tevreden over hem dat we het beter achtten om met hem door te gaan. Als er zo veel rek in zit, is dat wel te begrijpen, denk ik. Maarten is heel teleurgesteld, verslagen, vindt het een nachtmerrie. En dat kan ik me wel voorstellen, maar ik moet in het belang van Ajax denken. Ook op de langere termijn.”
Met name op het sportieve vlak. „In de zaak-Kenneth/ Maarten vind ik dat we puur naar de techniek moeten kijken. Of het meespeelt dat zijn transferwaarde daalt? Nee, dat speelt geen enkele rol. Of mensen binnen Ajax daar anders over denken en mij op andere gedachten proberen te brengen? Nee, al heb ik wel wat meningen gehoord.”
Van Basten ervoer dat Stekelenburg moeite heeft om de klap te verwerken. „Maar hij moet door. Hij heeft getraind en zal dat moeten blijven doen. Kenneth heeft zich de afgelopen acht maanden positief opgesteld als tweede doelman. En dat verwacht ik ook van Maarten, hoe pijnlijk het ook is. Hij is lang eerste keeper geweest, heeft het goed gedaan, maar Kenneth was bijzonder goed. Hopelijk is het leerzaam voor Maarten en komt hij hier sterker uit.”
Daarnaar gevraagd gaf de coach ook nog even zijn mening over de twee tegentreffers in Marseille. „Bij die eerste goal zat er een heel gevaarlijke en venijnige stuit in, waardoor het voor de keeper moeilijk was om achter de bal te komen. Maar het was – denk ik – geen sterk moment van Kenneth. Aan het tweede doelpunt kon hij niks doen, omdat de bal van heel dichtbij werd ingeschoten. Dankzij een goede reflex had hij hem bijna nog.” Een lezing waar Vermeer zich in kon vinden.
Hoewel Ajax door de schorsingen van Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel, de blessure van Jan Vertonghen en gedwongen afwezigheid van Rob Wielaert (niet speelgerechtigd) voor het thuisduel met de Fransen nauwelijks verdedigers overhoudt, gaat Van Basten in principe niet met een alternatieve defensie experimenteren tegen De Graafschap. „Dat duel heeft nu honderd procent prioriteit. We kijken van wedstrijd tot wedstrijd.”
quote:Van Basten: 'Uitlatingen Silva geen sjiek verhaal'
Ondanks de recente teleurstelling van Bruno Silva en zijn openheid daarover ziet Marco van Basten geen reden om de verdediger dit seizoen niet meer te gebruiken. Silva zal zondagmiddag in de thuiswedstrijd van Ajax tegen De Graafschap waarschijnlijk de vervanger zijn van Gregory van der Wiel, die een schorsing moet uitzitten.
"Ik vind Bruno een goede, aardige jongen, maar wat hij over mij heeft gezegd is natuurlijk geen sjiek verhaal", vertelt Van Basten in de zaterdageditie van Het Parool. "Hoewel ik hem nog steeds een goede jongen vind, heb ik hem daar wel op aangesproken. Spelers moeten namelijk eerst het teambelang dienen."
Van Basten realiseert zich dat een te groot aantal sluimerende conflicten met spelers het teambelang kan ondermijnen. En doelend op de pogingen van de oud-speler van Danubio en FC Groningen om de Amsterdam ArenA in de zomerstop te verlaten: "Al snap ik ook wel dat een speler soms andere belangen heeft."
Als Van Basten na komende zomer nog aan het roer staat van de club, vertrekt Silva naar eigen zeggen uit Amsterdam. “Volgend jaar is het WK, daar wil ik graag naartoe. Ik ben nog altijd basisspeler in de nationale ploeg, maar als de situatie zo blijft, zal dat veranderen.” AS Roma en Palermo hadden in de winterse transferperiode interesse, maar volgens manager technische zaken Danny Blind boden de clubs te weinig.
Ik denk dat je dat juist bij MvB niet moet flikken, want hij zet hem er nu ook gewoon naast.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Hij schijnt min of meer ge-eist te hebben dat meteen weer in de basis begon na zijn blessure.
quote:De Mul heeft spijt: ‘Ik had langer bij Ajax moeten blijven’
Misschien had ik iets langer bij Ajax moeten blijven”, aldus Tom De Mul, die in de zomer van 2007 naar Sevilla vertrok. “Ik was het niveau in de Eredivisie nog niet ontgroeid. Ik was nog geen Wesley Sneijder. Sevilla bood zich aan als een unieke kans, maar twee jaar langer bij Ajax was waarschijnlijk verstandiger geweest.” De Mul bevestigt dat Ajax hem dit seizoen wilde terughalen voor een rol op een van de vleugelposities. “Daar is dit seizoen even sprake van geweest, maar toen hoorde ik dat ze voor Eljero Elia wilden gaan. Misschien had ik het wel gedaan. Van Marco van Basten had ik nog veel kunnen opsteken.” De Mul is momenteel verhuurd aan Racing Genk.
Onzin, de beste moet spelen, op welke positie dan ook. Een "topsportmentaliteit" bevat ook concurrentie. Stekelenburg heeft ons (doel)punten gekost. Uiteraard maakt Vermeer ook fouten, maar die vind ik onafhankelijker van de verdediging. Stekelenburg oogt onzekerder als de verdediging ook onzeker is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:08 schreef DemonDEFO het volgende:
Al die mensen hier die zitten te zeiken op Stekelenburg
Tuurlijk moet je vechten voor je plek, maar voor keepers ligt dat toch echt wel anders. Je kiest over het algemeen voor een keeper en dan is het klaar, dan moet je hopen op een blessure als reservekeeper. Iedereen zou teleurgesteld zijn in zo'n situatie en zeker nu het zo vers is doet hij misschien uitspraken die de media weer vrolijk uitvergroot.
En hier ben ik het dus helemaal mee eens. In een filmpje op Ajax.tv zei hij idd dat hij geen tijd nodig had om in vorm te komen en gewoon verwachtte dat hij meteen weer startte. Dat is nogal arrogant, ook een keeper moet weer even in zijn ritme komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Als alle verhalen kloppen is het natuurlijk gewoon zijn eigen schuld. Hij schijnt min of meer ge-eist te hebben dat meteen weer in de basis begon na zijn blessure. Als hij nou gewoon niet zo arrogant was geweest en eerst ritme had opgedaan in het 2de ofzo ipv gewoon blunders maken in het 1e, dan had ie na een paar weken gewoon weer 1ste keeper geweest.
Nu faalde hij, werd vervangen en ja, dan moet je niet janken als je vervanger het gewoon beter doet. Maar goed, het artikel hierboven zet het wel weer in een ander perspectief opzich.
We merken het wel, van mij hoeft ie echt niet weg maar zo belangrijk voor Ajax vind ik hem ook weer niet.
De manier waarop Stekelenburg in Marseille het veld opkwam en een beetje achter Vermeer, die ongeveer een halve minuut eerder in de zestien was, aanliep, zei al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, dan vermoed ik dat Ray een beetje schrok van het bedrag.
Van waar dat vertrouwen? De aanval loopt nou niet echt lekker na de winterstop. Kijk het aantal goals....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De manier waarop Stekelenburg in Marseille het veld opkwam en een beetje achter Vermeer, die ongeveer een halve minuut eerder in de zestien was, aanliep, zei al meer dan genoeg.
Verder gaat Marseille er thuis natuurlijk aan.
idd. ''Ik kan me niet meer motiveren''quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werken. En dan ook nog voor het uitvoeren voor een hobby. Hij hoeft op dit moment geen eens te presteren, kan op de bank zitten en als schietschijf functioneren op de training.
Een beetje inzet en motivatie mag wel. Verwend nest.
Vd Wiel is toch alleen in Europa geschorst?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef versteegrob het volgende:
Ondanks de recente teleurstelling van Bruno Silva en zijn openheid daarover ziet Marco van Basten geen reden om de verdediger dit seizoen niet meer te gebruiken. Silva zal zondagmiddag in de thuiswedstrijd van Ajax tegen De Graafschap waarschijnlijk de vervanger zijn van Gregory van der Wiel, die een schorsing moet uitzitten.
Dan speel je de laatste tijd ook zonder spits.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Van waar dat vertrouwen? De aanval loopt nou niet echt lekker na de winterstop. Kijk het aantal goals....
Jup! Competitie niet...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vd Wiel is toch alleen in Europa geschorst?
Kreeg geel tegen ADO en is geschorst.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vd Wiel is toch alleen in Europa geschorst?
quote:
Makkelijk praten achteraf. Tot nu heeft hij dat niet gedaan, waarom dan opeens wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:27 schreef Rejected het volgende:
[..]
Nou... Vermeer zou volgens mij ook vertrekken als hij volgend jaar geen eerste keeper was.
Ow. Die heeft een rustige week dan. Kan misschien wel eens nadelig uitpakken voor hem als Silva zo speelt als donderdag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kreeg geel tegen ADO en is geschorst.
Gelukkig geen Snoquote:Selectie voor duel tegen De Graafschap
Ajax speelt zondagmiddag vanaf 14.30 uur in de Amsterdam ArenA tegen De Graafschap. Dat gebeurt zonder onder andere Rasmus Lindgren en Eyong Enoh. Bekijk hier de volledige wedstrijdselectie.
Elke week moet trainer Marco van Basten wel puzzelen met zijn team. Tegen De Graafschap heeft hij Rob Wielaert weer tot zijn beschikking, die Europees niet voor Ajax mag uitkomen. In tegenstelling tot de wedstrijdselectie van donderdag voor het duel tegen Olympique Marseille moet Van Basten het doen zonder de geblesseerde Rasmus Lindgren, Eyong Enoh en de geschorste Gregory van der Wiel, die behalve zondag ook woensdag vanaf de tribune moet toekijken.
De volledige wedstrijdselectie is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Bron: Ajax.nl
Liever De Mul terug dan Elia.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Ach, uitlatingen van de Mul over de sfeer in de kleedkamer waren misschien wat '' maar dat hij nu gewoon toegeeft een fout gemaakt te hebben is gewoon goede zelfkennis. Mag van mij best terugkomen. Beter dan Kennedy
.
Wrom ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Ach, uitlatingen van de Mul over de sfeer in de kleedkamer waren misschien wat '' maar dat hij nu gewoon toegeeft een fout gemaakt te hebben is gewoon goede zelfkennis. Mag van mij best terugkomen. Beter dan Kennedy
.
Omdat Kennedy een buitenspeler is die geen fatsoenlijke voorzet kan geven en zijn mannetje niet voorbij komt. Enigste wat hij bij Ajax heeft gepresteerd is die goal tegen Fiorentina. De Mul kwam er regelmatig langs en gaf hem mooi voor. Met Cvitanich als kopsterke spits kan je die wel gebruiken.quote:
Nu wil hij wel weer knokken. Ben trouwens benieuwd hoe het publiek morgen reageert als Stekelenburg wordt omgeroepen bij de reservebank.quote:b]Stekelenburg aangeslagen bij Ajax[/b]
Aangeslagen sjokte Maarten Stekelenburg de dag na Olympique Marseille-Ajax (2-1) achter zijn ploeggenoten aan op het trainingsveld. De mededeling van Marco van Basten dat hij tot het einde van het seizoen tweede keeper achter Kenneth Vermeer is, heeft zijn sporen nagelaten, zo bekende de gewezen aanvoerder. "Ik ben boos, teleurgesteld en van slag", zei Stekelenburg.
"Omdat deze beslissing in twee opzichten doorwerkt", doelde hij op de mogelijke toekomstige consequenties bij Oranje. Overigens nam bondscoach Bert van Marwijk hem gisteren wel gewoon op in de voorselectie van Oranje voor de dubbel tegen Schotland en Macedonië terwijl Vermeer genoegen moest nemen met Oranje B.
"Het is nog ontzettend vers", bekende de Haarlemmer. "Ik vind het moeilijk om me te motiveren. Maar ik hoop op een snelle oplossing." En daarmee doelde hij niet op een vertrek uit de Amsterdam ArenA zoals her en der werd gesuggereerd. "Ik ga knokken en laten zien wat ik waard ben." Al verwacht hij niet dat Van Basten snel op zijn beslissing terugkomt. "Het lijkt me niet verstandig om stuivertje te gaan wisselen met keepers", zei de bedroefde doelman, die eerder liet weten na dit seizoen open te staan voor een
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MaxC het volgende:
Wie moeten we morgen in godsnaam op het middenveld opstellen?
Natuurlijk gaat hij voor z'n plek knokken. Die eerste publieke reactie op het nieuws kwam misschien te snel, dan overheerst vooral de teleurstelling en dan zeg je niet de meest verstandige dingen..quote:
Anita-Aissati-Emanuelsonquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MaxC het volgende:
Wie moeten we morgen in godsnaam op het middenveld opstellen?
Nou.. Hij zei het niet per direct na de wedstrijd of zo, hij had tijd genoeg om een mening erover te vormen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij voor z'n plek knokken. Die eerste publieke reactie op het nieuws kwam misschien te snel, dan overheerst vooral de teleurstelling en dan zeg je niet de meest verstandige dingen..
Walkover? Dat dacht ik ook over Heracles en Volendam thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.
Heb zin in woensdag
Dat hebben de spelers volgens mij ook al erg vaak gedacht dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
emanuelson, aissatti en schilder ofzo. maakt ook niet echt uit, het wordt toch een walk-over.
Kan hij weinig aan doen. Omdat er zoveel problemen zijn wordt hij telkens net even te vroeg gebracht, dan komt er een reactie en dan moet hij weer een wedstrijd missen. Ergens wel logisch.quote:
Je zegt precies wat ik net dacht toen ik een bericht over Stekelenburg las op Nu.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ja. Kom op, die gast verdient in één dag hetzelfde waar ik een aantal maanden voor moet werken. En dan ook nog voor het uitvoeren voor een hobby. Hij hoeft op dit moment geen eens te presteren, kan op de bank zitten en als schietschijf functioneren op de training.
Een beetje inzet en motivatie mag wel. Verwend nest.
Ja, een ploeg die Ado zo makkelijk alle hoeken van het veld laat zien blaast de Graafschap natuurlijk met twee vingers in de neus van het veld. 9-0 op zijn minst wordt hetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:09 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Geen idee. Was vooral in Nice. Lekker weer, veel zon, eten op het strand. Ben amper in Marseille geweest. Was er pas rond zessen ofzo, daarna ff wat gegeten en richting stadion gegaan. Daar kon ik in alle rust rondlopen. In de metro werd ik aangesproken door een Fransman die een paar jaar een seizoenkaart had op 413 en rond het stadion kwam er zo'n ander Fransman-figuur op me af. Ik denk nu komt het: trekt ie ineens een Ajax-vaantje met het oude logo erop uit z'n jas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef Jasza het volgende:
Was het wat Kevin in Marseille?
Is er gestoken?
de Mul is geen speler die Ajax naar een hoger niveau brengt. Ik wil topspelers bij Ajax zien die het verschil kunnen maken. Het liefst spelers waar ik nog nooit van heb gehoord die uit Scandinavië of het oostblok komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. rot toch op met de Mul. Was toen al middelmaat en zal echt niet beter geworden zijn op de bank. Als je Martina binnen Ajax hebt is de Mul compleet overbodig.
Twee stuks dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef toma het volgende:
Een Fransman die voor Ajax is ?![]()
Nog nooit gehoord.
jawel, er zijn er meer: http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:38 schreef toma het volgende:
Een Fransman die voor Ajax is ?![]()
Nog nooit gehoord.
Mij is het wel duidelijk wat Super Mario er doet.quote:
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef toma het volgende:
[..]
de Mul is geen speler die Ajax naar een hoger niveau brengt. Ik wil topspelers bij Ajax zien die het verschil kunnen maken. Het liefst spelers waar ik nog nooit van heb gehoord die uit Scandinavië of het oostblok komen.
Ik heb hardop gelachen om dat filmpjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:00 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
jawel, er zijn er meer: http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.html
Die 3 hebben anders allemaal veel talent. Alleen hebben de laatste 2 pech met blessures, maar zie wat Rosenberg nu doet bij Werderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...
Oh wacht even...
Ik snap dat Rosenberg gebash nog steeds niet, die jongen doet het gewoon goed bij Werder..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jongens als Rosenberg, Mitea en Manucharyan...
Oh wacht even...
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die 3 hebben anders allemaal veel talent. Alleen hebben de laatste 2 pech met blessures, maar zie wat Rosenberg nu doet bij Werder
Hij heeft anders wel een aantal belangrijke doelpunten voor Werder gemaakt waardoor ze volgens mij in Europa een ronde verder gingenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.
Rosenberg past niet in het Ajax systeem. Hij is geen balvaste spits die kan kaatsen met de bal. Daarom werd hij ook als linksbuiten geposteerd naast Charisteas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom slagen ze dan niet bij Ajax? Mitea en Manucharyan zijn volgens mij nu al geruime tijd zonder blessures. En ik heb net de statistieken van Rosenberg bij Werder bekeken, en ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk.
Als hij er woensdag maar bij is... als hij er ook niet is hebben we helemaal geen middenveld meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan hij weinig aan doen. Omdat er zoveel problemen zijn wordt hij telkens net even te vroeg gebracht, dan komt er een reactie en dan moet hij weer een wedstrijd missen. Ergens wel logisch.
Morgen zo:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Houniet het volgende:
De volledige wedstrijdselectie is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef toma het volgende:
Ik denk dat Jasza vind dat we Aissati rustig moeten brengen.
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.
Dus laten we het er maar op houden dat ik ervanuit ga dat Aisatti niet speelt
Zoals ik zeiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:52 schreef Jodelaar het volgende:
Morgen winnen! 8-0
Welke goals?quote:
quote:
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft z'n eigen topic. Probeer het daar eens.
Ja echt jmmr dat hij na elke wedstrijd wel een blessure oploopt..quote:Op zondag 15 maart 2009 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Enoh...
Van der Wiel is geschorst was het niet?
Idd jah, ik hoef pas om half 11 ofzo 11 uur met de trein. word ik alsnog rond een uurtje of 8 wakkerquote:Op zondag 15 maart 2009 07:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk weer eens om 14:30, word ik nog zo vroeg wakker...
quote:Cvitanich ziet Ajax niet als tussenstation
Dario Cvitanich hoopt de komende seizoenen ook uit te komen voor Ajax. De aanvaller ziet de Amsterdamse club niet als een tussenstation om later een club te kunnen vinden in Spanje of Engeland, meldt Sportweek.
De Argentijnse aanvaller kwam dit seizoen over naar Amsterdam. Door het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop kreeg de spits eerder een kans dan werd verwacht in de basisopstelling van het eerste elftal bij Ajax.
Cvitanich sluit een langdurig verblijf in de Nederlandse Eredivisie niet uit. "Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken. Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven. Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet", aldus Cvitanich tegenover Sportweek.
Tjah leuk en aardig allemaal maar als zon top club er opeens staat wil ik het nog eens zien.. maar wel leuk als hij eens fit kan blijven kan hij zeker een held worden!quote:
Vermeer heeft de keeperstrijd gewonnen, Stekelenburg is niet blij en zou slecht gemotiveerd zijn, al werd dat later weer genuanceerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:53 schreef Wooldoor het volgende:
Vanacht terug gekomen van wintersport en echt niks mee gekregen van Ajax wat is er allemaal gebeurt deze week.
totdat die clubs hem een miljoen meer per jaar bieden. Dan is hij dit 'geslijm' ineens vergetenquote:
Halenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef Fortitudo het volgende:
maxwell mag weg bij inter
Uhhh, nee. Waar moet die man spelen? Laat ik het anders zeggen, wie moet er voor hem wijken?quote:
Niemand, hij links op het middenveld, met al die blessures speelt hij toch altijdquote:Op zondag 15 maart 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhhh, nee. Waar moet die man spelen? Laat ik het anders zeggen, wie moet er voor hem wijken?
Wil je dan wel opstaan en even zwaaien? Dan weet ik ook of je een man van je woord bent.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:41 schreef RayMania het volgende:
Als er vanmiddag niet met leuk en aanvallend voetbal gewonnen wordt en als er niet minstens vier goals vallen, dan word ik compleet gek.
Zolang je hem woensdag maar wel kan zien.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ik kan donderdag de wedstrijd niet zien.
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Niemand, hij links op het middenveld, met al die blessures speelt hij toch altijd. Bovendien is het zo'n goede voetballer, als je die kan halen dan kan je Lindgren wel op de bank zetten.
Woensdag kan je wel kijken neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef peaceman het volgende:
Ik kan donderdag de wedstrijd niet zien.
Spelen ze op woensdag?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang je hem woensdag maar wel kan zien.
Voor Maxwell is altijd plekquote:Op zondag 15 maart 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhhh, nee. Waar moet die man spelen? Laat ik het anders zeggen, wie moet er voor hem wijken?
Wordt lastig.... Wie moet je er naast gaan zetten dan?quote:
We zullen waarschijnlijk toch weer eerst achter komen ofzoquote:Op zondag 15 maart 2009 12:21 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben benieuwd of ze vandaag weer een laagvlieger gaan onderschatten. Ik ben weer eens toe aan een wedstrijd met een uitslag van 6-0 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |