En woensdag!quote:
3. De stuit van de bal waardoor hij net wat moeilijker te keren was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar
1. schot recht op hem af.
2. van buiten de 16
Denk dat Anita en Schilder de voorkeur krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk hoeft Sno niet in de basis te staan door de blessures.
Ik ben er weer is sinds lange tijdquote:
Ik mag het hopen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denk dat Anita en Schilder de voorkeur krijgen.
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk hoeft Sno niet in de basis te staan door de blessures.
Daar is het een prof voor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
3. De stuit van de bal waardoor hij net wat moeilijker te keren was.
en Aissati danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.
Zondag kan je met de ideale voorhoede beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is weer terug en dan liever met Sulejmani op 10 dan Sno in de basis.
Aissati en Urby naast elkaar. Enoh erachter.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zondag kan je met de ideale voorhoede beginnen![]()
-------Sua--cvita---sulej-----
-------------aissati--------
----urby----------------------
------------------enoh--------
schilder-oleguer-wiela-silva?
Zoiets? Of urby en enoh gewoon naast elkaar ofzo
Die namenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
En Suarez op rechts en Sulejmani op links.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Aissati en Urby naast elkaar. Enoh erachter.
De schrijver snapt er niet zoveel van.quote:Beroerde avond voor Vermeer in Marseille
door Dick Sintenie. vrijdag 13 maart 2009 | 09:04 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 13 maart 2009 | 09:05
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Luis Suarez stuurt vanaf elf meter de keeper de verkeerde kant op en scoort de 2-1 namens Ajax. foto Olaf Kraak/ANP
Luis Suarez stuurt vanaf elf meter de keeper de verkeerde kant op en scoort de 2-1 namens Ajax. foto Olaf Kraak/ANP
VOETBAL - Kenneth Vermeer maakte gisteravond tegen Olympique Marseille niet zijn debuut voor Ajax, maar het was wel voor het eerst dat trainer Marco van Basten hem als eerste keeper het vertrouwen gaf boven Maarten Stekelenburg.
Hij beleefde een beroerde avond: 2-1.
Na iets meer dan een half uur was Vermeer al tweemaal gepasseerd door het elftal dat in het eigen Stade Vélodrome doorgaans zo moeilijk scoort. Het schot van Benoit Cheyrou (achttiende minuut) leek houdbaar, maar de keeper van Ajax liet zich verrassen door de stuit.
Niet Olympique maar Ajax had eigenlijk de openingstreffer moeten maken. Sulejmani tikte de bal in de elfde minuut langs doelman Steve Mandanda. Luis Suarez kon de bal in het lege doel glijden maar kwam een fractie te laat.
Vermeer had een kwartiertje na het eerste doelpunt ook niet goed het oog in een hakballetje van Mamadou Niang, die de bal na een lage voorzet van Mathieu Valbuena achter zijn standbeen langs in het doel werkte.
De treffer kon Toby Alderweireld, directe tegenstander van Niang, niet worden aangerekend. De twintigjarige Belg maakte zijn officiële debuut als basisspeler en hij bleef goed op de been. De centrale verdediger viel in de eerste competitiewedstrijd na de winterstop in tegen NEC (4-2-winst), en hij speelde een paar minuten tegen Fiorentina, maar zijn speeltijd bleef beperkt tot die elf minuten.
In twee oefenduels (tegen Inter Milaan en VfB Stuttgart) maakte Alderweiereld dit seizoen wel de negentig minuten vol.
Hij is na Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen de derde Belg in de selectie van Van Basten. Vertonghen ontbrak gisteravond vanwege een hamstringblessure. Hij is er volgende week in de return in Amsterdam ook niet bij, net als Vermaelen, die gisteravond zijn derde gele kaart kreeg in het UEFA-Cuptoernooi en daarmee geschorst is. Die kaart was een veel te zware straf gegeven door de warrig leidende arbiter Bebek uit Kroatië.
Ajax kwam allesbehalve ongeschonden terug uit Frankrijk, want Rasmus Lindgren kreeg een elleboogstoot van Lorik Cana en de Zweed moest worden vervangen. Op slag van rust kreeg Gregory van der Wiel zijn tweede gele kaart van de avond. Ook hij mist de return. Met tien tegen elf was er weinig eer te behalen voor Ajax, terwijl de Amsterdammers juist in de fase voor de rode kaart van Van der Wiel behoorlijk voetbalden. Het leidde in de vijfendertigste minuut tot een doelpunt van Luis Suarez (penalty).
Eyong Enoh was in het strafschopgebied ten val gebracht door Laurent Bonnart, maar voor die overtreding ging de naam van de Fransman vreemd genoeg niet in de boeken.
Vermeer bewaarde zijn beste acties voor het laatste kwartier van de wedstrijd, toen de vermoeidheid toesloeg bij Ajax en hij Niang, Valbuena en Bonnart van scoren afhield. Daarmee is Ajax nog kansrijk in de terugwedstrijd in Amsterdam.
Dat betekent dat Oleguer dan als een halve back fungeert, ik herinner me hem nog op de rechtsbackquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermeer
vd Wiel (Silva) - Wielaert - Oleguer - Furby (erg opkomend, misschien wel 3-4-3)
Kennedy - Enoh - Aisatti
Suljemani - Cvitanich Suarez
De kranten waren ook heel verschillend vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
De schrijver snapt er niet zoveel van.
Dan zou de wedstrijd niet door zijn gegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef Jasza het volgende:
Ben trouwens benieuwd mocht Ajax-Marseille gister zijn gewest of er wel publiek heen mag gaan, als ze een aanslag in Z-O plegen doen ze dat imo rond een wedstrijd van Ajax
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou de wedstrijd niet door zijn gegaan
Dat kan wel hoor. Er zijn wel eens vaker van dat soort wedstrijden verplaatst. Maar het komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.
Niet als het allemaal zo dicht op elkaar geplanned staatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. Er zijn wel eens vaker van dat soort wedstrijden verplaatst. Maar het komt niet vaak voor.
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, zonder publiek. De UEFA kan die wedstrijd nergens laten inhalen met dit schema, of anders hadden we 0-3 verloren.
Zou een beetje een raar verhaal zijn ook als de wedstrijd toch zonder publiek doorgaat, er vervolgens een bom ontploft en de halve selectie om het leven komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrij
Is er iets met Vermaelen ofzo dat je die niet opstelt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die is geschorst.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is er iets met Vermaelen ofzo dat je die niet opstelt?
quote:
Ik denk eerder dat iemand zichzelf buiten voor de ingangen opblaastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de spelers wel gevaar laten lopen? De politie geeft het stadion gewoon niet vrij
Ik weet zelf dus ook niet of die opstelling over UEFA of over competitie gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zit dus totaal niet op te letten. Ik zat al met m'n hoofd bij de wedstrijd van woensdag.
Klote kater.
Idemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zit dus totaal niet op te letten. Ik zat al met m'n hoofd bij de wedstrijd van woensdag.
Klote kater.
quote:Stekelenburg hint op afscheid
Geschreven op vrijdag, 13 maart om 15:39
De beslissing van Marco van Basten om Kenneth Vermeer het vertrouwen te geven onder de lat bij Ajax is als een klap aangekomen bij Maarten Stekelenburg. De doelman zegt niet meer gemotiveerd te zijn en heeft zijn werkgever gevraagd om een oplossing te bedenken voor de ontstane situatie. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
Van Basten riep Vermeer en Stekelenburg donderdag bij elkaar en maakte bekend dat hij het seizoen wilde afmaken met Vermeer als eerste doelman. Dit tot verbazing van Stekelenburg. “Ik dacht dat ik eerste keeper zou blijven”, zei de international tegen AD/Sportwereld. “Ik ben zowel boos als teleurgesteld. Of ik nog gemotiveerd ben? Op dit moment niet. Maar je moet verder.”
De keeper heeft via zijn zaakwaarnemer aan Ajax gevraagd of de club een oplossing kan bedenken voor de ontstane situatie. Of de oplossing een vertrek in de zomer is, tegen een lage transfersom, wilde Stekelenburg niet bevestigen. “Maar het lijkt me niet dat ik de concurrentie aan ga met Vermeer. Je moet geen stuivertje wisselen met keepers. Over wat voor mij wel en geen opties zijn, ga ik verder nadenken.”
De 26-jarige Stekelenburg is bezig aan zijn achtste jaar in het vlaggenschip van Ajax en was sinds 2005 eerste keus tussen de palen. Ook dit seizoen begon hij als eerste doelman, maar omdat Vermeer de goalie dit seizoen met het nodige succes verving tijdens diens afwezigheid besloot Van Basten donderdag om de rollen om te draaien. Stekelenburg liet al eerder weten dat hij een transfer in de zomer wel zag zitten en een vertrek lijkt nu nabij. Zijn contract in Amsterdam loopt echter nog tot juli 2012 door.
Het ligt daarom niet in de lijn der verwachting dat Ajax de international, die uit de eigen jeugdopleiding afkomstig is, voor een schijntje zal laten vertrekken. Stekelenburg zit daarom vooral met vraagtekens. De keeper sprak ook nog niet met bondscoach Bert van Marwijk: “Ik weet dus niet of ik wel geselecteerd wordt voor de komende interlands.” Oranje hervat op 28 maart en 1 april de WK-kwalificatiereeks met wedstrijden tegen Schotland en Macedonië. Beide duels zijn in de Amsterdam ArenA.
( http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75056 )
quote:
Ik vind het ook wel lullig voor Steek. Het blijft ook gewoon een prima keeper en echte Ajacied.quote:
Of hij is bang dat hij gewoon een bankzitter wordt volgend seizoen bij Ajaxquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sja aan de ene kant heeftie dus respect voor Vermeer dat hij hem de kans gunt.
Een van de oplossingen was aan het begin van het seizoen denk ik wel het verhuren van Vermeer. Dan had Steek dit seizoen zich in de kijker kunnen spelen bij de grotere clubs, en Vermeer nog meer kunnen rijpen. En dan komend seizoen onder de lat. Maargoed, zo is het niet gegaan..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van beide keepers, terwijl dat vorig jaar totaal niet het geval was. Stekelenburg was gewoon de nummer 1 van Ajax, no doubt about it!
Allebei
Als Vermeer 1e man blijft bij Ajax zal hij echt wel bijtekenen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Vermeer heeft nog niet bijgetekend toch. Straks zijn we ze allebei kwijt.
Kijkend op de langere termijn is Vermeer gewoon een betere optie. Steek is al 27 en als Ajax nog wat wil vangen dan hebben we ze daar deze zomer alle gelegenheid voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lullig voor Steek. Het blijft ook gewoon een prima keeper en echte Ajacied.
Deze zomer moet een van beide keepers verkocht worden sowieso, dat lijkt me duidelijk. Ze zijn allebei te goed voor de bank.
In potentie is niet belangrijk. Je moet er staan. En dat doet Stekelenburg dit seizoen vrijwel niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef TAV74 het volgende:
en toch, ook al is Vermeer dit seizoen beter, denk ik nog steeds dat Stekelenburg in potentie de beste van de twee is. Ik heb sowieso liever een doelman van boven de 1m 90.
Ik kan zn frustratie wel begrijpen, ik denk dat elke speler dat wel heeft.. Alleen niet iedereen zal dat gelijk tegen de media vertellen en uitspelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef lighted het volgende:
Wat een loser die Stekelenburg, voor het eerst bij Ajax raakt hij z'n plek kwijt en wil die meteen pleitte. Rot dan maar lekker op, i.p.v. jezelf willen bewijzen. Ja bewijzen, ook als je al jaren basisspeler bent, als voetballer moet je je namelijk altijd bewijzen.
Ja ik begrijp ook wel dat hij gefrustreerd is. Maar ik vind wel dat je als prof daar dan maar je motivatie uit moet halen, van godverdomme ik zal bewijzen dat ik nog steeds de beste bent. Het is nu bij Ajax maar als hij zo graag naar een andere club wil, in het buitenland, zal die daar nog veel meer mee te maken krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik kan zn frustratie wel begrijpen, ik denk dat elke speler dat wel heeft.. Alleen niet iedereen zal dat gelijk tegen de media vertellen en uitspelen
Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
Toen Leo weer als invaller int veld kwam waren er gelijk weer 2 kansen
Vermeer tekent nu 100 % zeker bij tot en met 2014.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Vermeer heeft nog niet bijgetekend toch. Straks zijn we ze allebei kwijt.
Ja te grappig maar ook weer zo jammer, wanneer je die jongen in de basis zet komt er helemaal niks uit. Maar invallen tegen een Europese ploeg en hij gaat er vol tegenaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook meteen op. Hij loopt gewoon langs de verdedigers alsof er niets aan de hand is
Anyway, ik kan, zeker geniet het spelbeeld, wel leven met de score. Hopen dat in Amsterdam alles goed gaat!
Grappig, dat Nederlands eerste keeper niet in de basis staat bij Ajaxquote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef bloodysunday het volgende:
De vraag is nu, wie zal dan de 1e doelman zijn bij het NL elftal. Vorm en Timmer spelen elke wedstrijd. Maar ik verwacht wel dat Stekelenburg 1e doelman is.
Ja, Real Madrid heeft een keeper nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
15 miljoen en stekelaar voor Sneij en de Vaart
Aan de andere kant laat ie zich ook wel een beetje kennen door te zeggen dat ie niet meer gemotiveerd is op dit moment.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sja aan de ene kant heeftie dus respect voor Vermeer dat hij hem de kans gunt.
Of door Ajax, zit geloof ik terugkoop clausule in zijn contract, meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
En zo zie ik Poepon ook ontwikkelen, binnenkort gekocht worden door Nec of Twente en vervolgens uitgroeien tot een hele leuke speler.
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Cheiron het volgende:
Valt me erg tegen van Stekelenburg. Voor 2.2 miljoen per jaar mag best van je gevraagd worden dat je de strijd aangaat voor eerste keeper. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Nee, Vermeer laten staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Toch is het wel weer een beetje een "van Bastiaanse" beslissing. Laat Steek gewoon keepen en verkoop hem daarna.
Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:53 schreef Silenus het volgende:
We zijn geen liefdadigheidsinstelling, de beste moet keepen. De beste is Vermeer, kijk de cijfertjes er maar op na. Significant verschil.
Begrijpelijk maar jammer. Al moet ik zeggen dat ik m eigenlijk alleen vorig seizoen een goede zekere keeper van Ajax vond. En dan nog was het niet als een Gomes die echt de punten pakt. Stekelenburg...nja hij pakte veel ballen die hij kon pakken, maar bv ballen waarvan je zegt "Ja die kunnen er in vliegen" die pakte hij dan weer niet. Als ik dan bv. denk aan de momenten van Vermeer tegen Fiorentina en ook gisteren de 2e helft...hij pakt ze wél zogezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat vind jij nou van de reactie van Steek?
Geldt ook voor anderen hier trouwens.
Hij laat zich te snel kennen. Iedere speler zou z'n handjes moeten dichtknijpen van geluk dat 'ie bij het grote Ajax mag ballen, of je nu in de basis staat of niet. En zeg nou zelfs, voor dat geld mag je al helemaal niet klagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terecht dat ie weg wil. Maar hij weet ook dat hij een basisplaats niet zomaar kan claimen als er een ander is die het op dit moment beter doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Stekelenburg moet niet zeuren maar gewoon weer hard gaan trainen en laten zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is. Niemand verdiend wegens zijn status een basisplaats want de beste moet spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begrijp aan de ene kant zijn reactie. Staat al jááren in Ajax-1, Nederlands elftal, is de oudste overgebleven 'Ajacied', en hij voelt zich natuurlijk redelijk voor lul staan op de reservebank. Ik zou in zijn plaats ook boos en gefrustreerd zijn.
Maarrr, Stekelenburg laat er altijd wel eentje door. Iedereen dacht bij die kans voor Viola in de Arena 'Oef, die had de Steek niet gehad!', terwijl Vermeer uitstekend redde. Exemplarisch. Maar ik snap dat iemand met zijn 'status' niet op de bank wil zitten, hij moet keepen. Ik denk dat 'ie weggaat in de zomer, ben alleen bang dat we geen financiele klapper met 'm gaan maken. De keuze van Van Basten is te billijken, dus hij moet alleen kwaad op zichzelf zijn. Diegene die de meeste ballen eruit houdt keept, we hebben nu een betere. Jammer Steek, niemand is groter dan de club.
gezonde topsort mentaliteit toch? Je speelt in team maar denkt heus aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vind het erg van hem tegenvallen. Ik snap wel dat het moeilijk is maar als je er automatisch vanuit gaat dat je het toch wel wordt....
Deze uitgangspositie zal er wel voor zorgen dat de rest ook wel wordt verkocht, hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
Momenteel 43.000 kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd.
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
Was toch niet echt in de buurt van het strafschopgebied?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Hij maakte een overtreding vlakbij eigen strafschopgebied.
En geeft des te meer aan dat MvB de goede keuze heeft gemaakt.. want Vermeer is de toekomst voor Ajax.. Steek is al 27 en wil duidelijk naar buitenland(nou goodluck dan maar) hopelijk tekent Vermeer na dit seizoen bij tot 2014 ofsow.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een zwakte toont Stekelenburg hier.
Als hij voor dat miljoenen salaris neit eens de concurrentie aan wil gaan dan vind ik het maar iemand zonder ruggengraat.
Verslagje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Is er nou gestoken of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
Wat een trip.
Wat een bende.
En wat een vermoeidheid.
Heeft van der Sar niet ook een tijdje bij Fulham gekeept?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
Er komt natuurlijk geen topploeg voor Steek. Zal wel iets van Udinese worden of een niveau Birmingham ofzo.
Zoiets ja. Internationaal nog te onbekend.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:18 schreef MaxC het volgende:
Vind het weinig getuigen van een winnaarsmentaliteit dat hij het zo snel opgeeft.
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:56 schreef Luco het volgende:
Net kleine repo bij Studio Sport... Stekelenburg liep er heel verslagen bij bij de training, Vermeer lachte alleen maar
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beidequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze weten het altijd wel leuk te monteren hé..
Logisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, dat is tuurlijk zo. Toch mag je wel verwachten dat dit enigzins de stemming is bij beide
Newcastle misschien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ik vind Villa wel iets voor hem, maar ja, die hebben Friedel (volgend jaar wel 38). Ik zie Stekelenburg wel naar Engeland gaan.
Valt mij opzich ook tegen. Aan de andere kant is het natuurlijk een klap voor hem omdat hij al enige jaren eerste keepert was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef navigator het volgende:
Stekelenkutje![]()
Wat een jankerd. 2 miljoen per jaar en te beroerd om de concurrentie aan te gaan.
kan ik niet uitstaan. Daarom mag hij opflikkeren als dit zo is.quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft reeds contact gezocht met Ajax’ technisch manager Danny Blind en aangegeven dat zijn cliënt niet van plan is om de keepersstrijd aan te gaan met Vermeer.
True. Maar nu moet Ajax na dit seizoen wel weer mogelijk een vervanger kopen, als Stekelenburg vertrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef msnk het volgende:
Je kunt het ook wel verwachten. Des te mooier voor Vermeer die wel al die tijd netjes zijn beurt opwachtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |