Morgen zo:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Houniet het volgende:
De volledige wedstrijdselectie is als volgt:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef toma het volgende:
Ik denk dat Jasza vind dat we Aissati rustig moeten brengen.
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol iemand die ik ken kent een speler van Ajax en die heeft hem de opstelling al verteld.
Dus laten we het er maar op houden dat ik ervanuit ga dat Aisatti niet speelt
Zoals ik zeiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
En wat is die opstelling volgens die Ajax speler die iemand kent die jij kent?
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:52 schreef Jodelaar het volgende:
Morgen winnen! 8-0
Welke goals?quote:
quote:
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft z'n eigen topic. Probeer het daar eens.
Ja echt jmmr dat hij na elke wedstrijd wel een blessure oploopt..quote:Op zondag 15 maart 2009 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Enoh...
Van der Wiel is geschorst was het niet?
Idd jah, ik hoef pas om half 11 ofzo 11 uur met de trein. word ik alsnog rond een uurtje of 8 wakkerquote:Op zondag 15 maart 2009 07:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk weer eens om 14:30, word ik nog zo vroeg wakker...
quote:Cvitanich ziet Ajax niet als tussenstation
Dario Cvitanich hoopt de komende seizoenen ook uit te komen voor Ajax. De aanvaller ziet de Amsterdamse club niet als een tussenstation om later een club te kunnen vinden in Spanje of Engeland, meldt Sportweek.
De Argentijnse aanvaller kwam dit seizoen over naar Amsterdam. Door het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop kreeg de spits eerder een kans dan werd verwacht in de basisopstelling van het eerste elftal bij Ajax.
Cvitanich sluit een langdurig verblijf in de Nederlandse Eredivisie niet uit. "Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken. Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven. Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet", aldus Cvitanich tegenover Sportweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |