breezahs?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
Wie houdt er eigenlijk wel van de TMF-R&B? Ik heb nog niemand gehoord! Zelfs wallofdolls niet en die vindt dEUS een twintig in een dozijn-bandje.
Nee nee nee..hoooooooo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
Wie houdt er eigenlijk wel van de TMF-R&B? Ik heb nog niemand gehoord! Zelfs wallofdolls niet en die vindt dEUS een twintig in een dozijn-bandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat, en bubbeling, 2step en hoe al die varianten van trieste negermuziek ook mogen heten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
R&B, hiphop en rap kan ik, een heel enkele uitzondering daargelaten, echt niet waarderen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nee nee nee..hoooooooo.
Ze doen te veel moeite om juist geen twintig in een dozijnbandje te zijn, waardoor ze dáarin erg veel lijken op bands die dat ook doen![]()
Vind ik.Kun je ook één voorbeeld noemen van een gelijkende band?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazzquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:13 schreef Deetch het volgende:
jazz
Quote je mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:16 schreef wallofdolls het volgende:
De vergelijking begint al met Dinosaur Jr. Hoewel ik die een stuk beter vind
Ghighighighi snap je hem, snap je hem?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Pavement. Bettie Serveert.
Ook beiden beter, maar wel in die richting.
Komop, dit slaat echt helemaal nergens op. Je kunt beter weer even een pauze nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Pavement. Bettie Serveert.
Ook beiden beter, maar wel in die richting.
Leg maar uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop, dit slaat echt helemaal nergens op. Je kunt beter weer even een pauze nemen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Leg maar uit.
Ik hoor heel veel overeenkomsten in de manier waarop songs in elkaar zitten, geluidjes, noise etc. Dat jij dEUS nou in hoofdje heb gevormd tot iets dat heel briljant is omdat het uniek is en omdat hippe journalisten in de indie-wereld dat zeggen wil niet zeggen dat ik dat in een keer niet mag vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |