je was te snelquote:
Sinds wanneer hou jij ook van potgrond?quote:
nooit gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij ook van potgrond?
Heerlijk spul.Trouwens ik heb besloten weer 25 te worden volgende week
whisky?quote:
dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
nooit gehadmaar het is zo'n donkere bier
dus dat zal ik vast wel weg kunnen krijgen
![]()
![]()
Je wordt weer 25 volgende week... En volgend jaar wordt je 24?25 is mooie leeftijd
bij 26 ben je over een kwart eeuw en ben je stokoud
![]()
![]()
Mwoah, zo af en toe. Ik ben meer van de zwaardere speciaalbieren. La Trappe Quadrupel, Leffe dubbel, Kasteel bruin, Delirium Nocturnum e.d. Ik vind Guinness maar weinig aan.quote:
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dankje![]()
Over een jaartje of 10, als jij mijn leeftijd hebt bereikt zullen we zien wie het laatst lacht
![]()
Maar die tetten, zijn die toevallig van Paula?
Nou, je ziet er goed uit voor een 16-jarigequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?je hebt d'r uitgenodigd op je verjaardag
![]()
over een jaartje of 10 heb ik jouw leeftijd bereiktik dacht dat we niemand zouden zeggen dat ik 16 was
![]()
15, meidquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?je hebt d'r uitgenodigd op je verjaardag
![]()
over een jaartje of 10 heb ik jouw leeftijd bereiktik dacht dat we niemand zouden zeggen dat ik 16 was
![]()
ah! nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, zo af en toe. Ik ben meer van de zwaardere speciaalbieren. La Trappe Quadrupel, Leffe dubbel, Kasteel bruin, Delirium Nocturnum e.d. Ik vind Guinness maar weinig aan..
dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, je ziet er goed uit voor een 16-jarige.
hahaha... nee klopt! het waren niet paula's tietenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
15, meid
En nah, kom eigenlijk totaal niet meer in SES, laat staan dat ik haar spreekPfff... was het maar vanavond *zucht*
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
hahaha... nee klopt! het waren niet paula's tietenvanavond met je ouders eten? niet leuk?
of was het kieks verjaardag vanavond?
Dat is verre van waterige zooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ah! nooit van gehoordmaar wil wel eens proeven heur! als het maar niet van die waterige zooi is
Jij snapt het!quote:
Ah dat valt allemaal toch wel mee? Alleen die slaapverwekkende verjaardag zondag is wat minderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?![]()
Vanavond poke-her , morgen happen met de parental unit, 's avonds uit in Venlo (incl. Sjoerd) zondag boringass birthday.
Ah dat wat hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?![]()
Vanavond poke-her , morgen happen met de parental unit, 's avonds uit in Venlo (incl. Sjoerd) zondag boringass birthday.
aha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is verre van waterige zooi. Als je een paar van die 'watertjes' zou drinken sta je aardig scheef
.
[..]
Jij snapt het!.
goedemorgenquote:
Pikomhoog komt zich ook weer melden rond het middaguur hoorquote:
Die is sowieso in Venloquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah dat wat hetik wist alles nog wel maar de volgorde was me ontgaan
![]()
Gaat sjoerd meetof
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is sowieso in Venlo
Krijg net een belletje van mijn moeder, mijn oma heeft kanker in d'r nek![]()
ja, ik ga niet extreem vroeg opstaan als t niet hoeftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pikomhoog komt zich ook weer melden rond het middaguur hoor.
Hoop het, ze wordt nu opgenomen, hopelijk is het geen uitzaaiing en is het nog ingekapseld en kunnen ze het wegsnijden, was nog niet veel over bekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
lekker nieuws
kusje
kunnen ze er nog wat aan doen?
wat moet sjoerd in Venlo dan
jah preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop het, ze wordt nu opgenomen, hopelijk is het geen uitzaaiing en is het nog ingekapseld en kunnen ze het wegsnijden, was nog niet veel over bekend.
Housewarming van Joyce.
Vraag me af wat jouw idee van 'extreem vroeg' dan wel niet is ....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, ik ga niet extreem vroeg opstaan als t niet hoeft
alles voor 10 uurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Vraag me af wat jouw idee van 'extreem vroeg' dan wel niet is ....
shitquote:
maar jij gaat ook niet standaard na 2 uur naar bed denk ik of welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
shitik wou bijna gaan vragen of je nu 1 uur of 10 uur bedoelde....
![]()
maar na 10 uur... Zelfs op mijn vrije dagen wordt ik standaard niet later dan 9 ur wakker
nee.... want ik moet s'ochtends werken.... maar als ik ga stappen en wel om half 4 in me nest lig dan wordt ik alsnog om half 9 wakkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar jij gaat ook niet standaard na 2 uur naar bed denk ik of wel
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Ik heb ook weinig geslapen. Kan alleen geen powernap doen.
ahh dank jequote:
o pde toonbank gaan liggen, briefje erbij plakken ssst niet storenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:03 schreef Sander het volgende:
Ik heb ook weinig geslapen. Kan alleen geen powernap doen.
dat scheelt zeker! niet elk half uur wakker worden enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:07 schreef Sander het volgende:
[..]
ahh dank je
Het was wel een leuke avond, vrij kort geslapen maar niet slecht. Scheelt weer iets
we gooien de winkel gewoon dicht, heerlijk! Kan ik mooi ff bijkomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
o pde toonbank gaan liggen, briefje erbij plakken ssst niet storen
Dat is kut zeg. Bij mij in de omgeving anderhalf jaar geleden al de moeder van een vriendin van me, en laatst nog twee mensen. 1× borst, 1× lever en 1×borst+lever.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is sowieso in Venlo
Krijg net een belletje van mijn moeder, mijn oma heeft kanker in d'r nek![]()
Ach fuck it, hoort erbij. Ik wilde het al niet tegen mijn zusje zeggen, maar mijn oma is 89, als het echt kwaadaardig is en het kan niet chirurgisch verwijdert worden of er zijn uitzaaiingen dan overleeft ze de chemo sowieso niet, ook weet ik dat ze waarschijnlijk haar laatste dagen niet wil ondergaan in het ziekenhuis waar ze zich waardeloos voelt. In mijn hoofd is het al afgelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is kut zeg. Bij mij in de omgeving anderhalf jaar geleden al de moeder van een vriendin van me, en laatst nog twee mensen. 1× borst, 1× lever en 1×borst+lever..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |