je was te snelquote:
Sinds wanneer hou jij ook van potgrond?quote:
nooit gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij ook van potgrond?
Heerlijk spul.Trouwens ik heb besloten weer 25 te worden volgende week
whisky?quote:
dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
nooit gehadmaar het is zo'n donkere bier
dus dat zal ik vast wel weg kunnen krijgen
![]()
![]()
Je wordt weer 25 volgende week... En volgend jaar wordt je 24?25 is mooie leeftijd
bij 26 ben je over een kwart eeuw en ben je stokoud
![]()
![]()
Mwoah, zo af en toe. Ik ben meer van de zwaardere speciaalbieren. La Trappe Quadrupel, Leffe dubbel, Kasteel bruin, Delirium Nocturnum e.d. Ik vind Guinness maar weinig aan.quote:
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dankje![]()
Over een jaartje of 10, als jij mijn leeftijd hebt bereikt zullen we zien wie het laatst lacht
![]()
Maar die tetten, zijn die toevallig van Paula?
Nou, je ziet er goed uit voor een 16-jarigequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?je hebt d'r uitgenodigd op je verjaardag
![]()
over een jaartje of 10 heb ik jouw leeftijd bereiktik dacht dat we niemand zouden zeggen dat ik 16 was
![]()
15, meidquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom begin je nu weer over haar? Moet je me iets vertellen?je hebt d'r uitgenodigd op je verjaardag
![]()
over een jaartje of 10 heb ik jouw leeftijd bereiktik dacht dat we niemand zouden zeggen dat ik 16 was
![]()
ah! nooit van gehoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, zo af en toe. Ik ben meer van de zwaardere speciaalbieren. La Trappe Quadrupel, Leffe dubbel, Kasteel bruin, Delirium Nocturnum e.d. Ik vind Guinness maar weinig aan..
dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, je ziet er goed uit voor een 16-jarige.
hahaha... nee klopt! het waren niet paula's tietenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
15, meid
En nah, kom eigenlijk totaal niet meer in SES, laat staan dat ik haar spreekPfff... was het maar vanavond *zucht*
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
hahaha... nee klopt! het waren niet paula's tietenvanavond met je ouders eten? niet leuk?
of was het kieks verjaardag vanavond?
Dat is verre van waterige zooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ah! nooit van gehoordmaar wil wel eens proeven heur! als het maar niet van die waterige zooi is
Jij snapt het!quote:
Ah dat valt allemaal toch wel mee? Alleen die slaapverwekkende verjaardag zondag is wat minderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?![]()
Vanavond poke-her , morgen happen met de parental unit, 's avonds uit in Venlo (incl. Sjoerd) zondag boringass birthday.
Ah dat wat hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kortetermijngeheugen issues sinds je bier en whiskey hebt ontdekt?![]()
Vanavond poke-her , morgen happen met de parental unit, 's avonds uit in Venlo (incl. Sjoerd) zondag boringass birthday.
aha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is verre van waterige zooi. Als je een paar van die 'watertjes' zou drinken sta je aardig scheef
.
[..]
Jij snapt het!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |