general seating of zoiets.quote:
Als die video er is moet iemand 'm toch gezien hebben. Maar dan was dat wel gepost hier toch? Zou me wel tegenvallen (hoewel ik t eerst nog moet zien)!quote:
Laat maar horen als je wat verkoopt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef thewes het volgende:
Ben bijna aan de beurt voor het allerlaatste concert, maar weet niet zo goed wat te doen, want ik ga al 3 keer.
Maar goed, misschien een andere datum verkopen dan maar...
Ik heb er zelf idd ook nog nooit wat over gehoord/gelezen. Een nieuw album kan het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als die video er is moet iemand 'm toch gezien hebben. Maar dan was dat wel gepost hier toch? Zou me vel tegenvallen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef AgeEll het volgende:
heb net 2 kaarten xtra kunnen bemachtigen voor de 23 sept, kunnen we met zijn 4en, nu wordt het alleen vechten om kaarten want ik heb er 2 voor de 2de ring en die van vandaag voor de fokking vloer!! kan het niet geloven wat een vette kaarten.
ik ben een blije jongetje![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef supersteve het volgende:
hoeveel pech kan je hebben.. ik had me ingeschreven als presale.. en nu dit.. doe echt alles fout ofzo.. naja
Hoor volgende week of het definitief doorgaat, zo ja dan verkoop ik mijn kaartje maar.:(quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, neem ze wel van je over,![]()
Nee is inderdaad erg zuur, wie weet kun je met iemand switchen.
Ik heb wel een schouder voor jequote:
kan het pas geloven als ik ze in mijn handje heb, of eigenlijk als MJ het podium op loopt met Beat It als introquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e gaat voor jou niet op dat is duidelijk.
Vet man!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef AgeEll het volgende:
heb net 2 kaarten xtra kunnen bemachtigen voor de 23 sept, kunnen we met zijn 4en, nu wordt het alleen vechten om kaarten want ik heb er 2 voor de 2de ring en die van vandaag voor de fokking vloer!! kan het niet geloven wat een vette kaarten.
ik ben een blije jongetje![]()
Pardon, heb mezelf gequote i.p.v. het bericht gewijzigd te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Hoor volgende week of het definitief doorgaat, zo ja dan verkoop ik mijn kaartje maar.
Ben uit de rij geflikkerd met 3 min te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat maar horen als je wat verkoopt..
voor welke data probeer je kaarten te regelen dan? Of zit je nog in de wachtrij voordat je een datum kan kiezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef Kikkerr het volgende:
Ik kom er ook maar steeds niet door. Zit nu weer in een nieuwe wachtrij
Toch snap ik dat niet helemaal hoor. Rare deal van O2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef thewes het volgende:
Ben bang dat er bijna alleen nog maar AMEX seating is.
niet doen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Kikkerr het volgende:
Wat een k*tsite. Waarom alleen maar AMEX? Zit nu in 2 wachtrijen voor februari 2010. Wil er zo graag heen, maar heb maar een beperkt aantal dagen dat ik kan![]()
Hoevaak ga je naar het concert tot nu toe ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef thewes het volgende:
hmm. wordt lastig
24 feb gaat niet meer lukken zonder AMEX. Dat was de enige die ik nog wilde.
Hopen dat er nog nieuwe laatste concerten bijkomen dan maar...
Ja ik blijf ook gewoon volhouden totdat er echt staat dat alles is verkocht. De aanhouder wint zeggen ze, nou laat het vandaag dan maar zo zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ben best blij dat ik het woensdag voor elkaar kreeg om kaarten te bemachtigen, als ik het zo lees.
Hoop dat de mensen die nog een kaartje willen, deze nog kunnen regelen! Hang in there!
Same here, alleen lullig voor mn zusjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ben best blij dat ik het woensdag voor elkaar kreeg om kaarten te bemachtigen, als ik het zo lees.
Hoop dat de mensen die nog een kaartje willen, deze nog kunnen regelen! Hang in there!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoevaak ga je naar het concert tot nu toe ?
Netjes, hoe kwam je eigelijk aan presale codes,, ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef thewes het volgende:
[..]
3
Was niet de bedoeling, het gebeurde min of meer bij toeval.
Had met mijn presalecode maar 2 kaarten gekocht voor 26 aug ipv 4. Stom dus, maar ik was zo thrilled dat ik erdoor kwam. Toen ik er 2 bij wilde bestellen ging dat niet meer, dus heb ik er 2 voor 30-8 genomen.
Vrienden wilden opeens ook een keer, dus vanochtend 4 kaarten gekocht voor 18 januari.
Tering, lekker voor elkaar zo. Ben al 2 uur en 3 kwartier aan het proberen maar de site gunt het me niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef thewes het volgende:
Ik kreeg 1 presale code. Vorige week ingeschreven op MJlive.com. Via de mail kreeg je zon code. Mag je 4 kaarten mee kopen. Was het helemaal vergeten, maar had het geluk dat er net nieuwe data bekend werden toen ik op de site keek, dus heb nog supergoede plaatsen ook. Onderste ring, recht tegenover podium
Ik ga er alledrie heen, zijn niet voor de verkoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Kikkerr het volgende:
@TheWes: Als je die kaarten voor 26 augustus eventueel kwijt wilt, dan betaal ik je nog wel 50 euro bovenop de prijs!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:47 schreef DenniZ224 het volgende:
Najaa hier krijg je toch een slappe van..
Please wait while we process your request. Thanks for your patience.alleen maar nog dat schermpie en ik heb helemaal niet gecheat of iets.
Gefeliciteerd,,!! ik blijf ook proberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef supersteve het volgende:
IK HEB ZEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Wed 23 Sep 2009!!!!!!!!!!!!!!
Ja, heb dat ook steeds.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef DenniZ224 het volgende:
Is er geen truukje om hier weer vanaf te komen
Please wait while we process your request. Thanks for your patience.
Ik kijk er alweer een tijdje tegen aan, en ik vraag me af of andere dit ook hebben?
Nee 4 kaarten per huishouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:57 schreef Gauner het volgende:
Kun je op 1 CC meer 1 keer kaartjes kopen of hoe zit dat?
Heb ik ook gehad, heb je Amex geselecteerde stoelen gekozen..quote:
Nee heb woensdag al met pijn en moeite 1 ticket weten te bemachtigen maar aangezien dat feest voor mij nu waarschijnlijk niet doorgaat ben ik aan het kijken of ik voor een andere datum kan krijgen. Maar kom ook niet door het systeem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee 4 kaarten per huishouden.
Als je er dus in 1 keer 4 heb gekocht is dat je max.
Nee sorry dan ga ik liever niet, ga een beetje die ratten geld sponseren voor hun zielige gedoe, bah.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Fransie het volgende:
Ik geef het op. Koop op ebay wel 2 plaatsen à 800 euro
Als je beetje goed kijkt sommige vragen hellemaal niet zoveel op marktplaats.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Fransie het volgende:
Ik geef het op. Koop op ebay wel 2 plaatsen à 800 euro
Geen idee. Denk het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ze die van mij aan jou doorgestuurd?
Heb jij nou uiteindelijk kaarten Nick?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als je beetje goed kijkt sommige vragen hellemaal niet zoveel op marktplaats.
Sommige wel maar hoe langer ze er mee blijven zitten des te sneller de prijs na beneden gaat:P
Ja ik houd er ook maar geen rekening mee. Heb wel maar 1 ticket als voorwaarde maar dan nog. 3 minuten nog volgens de site.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Kikkerr het volgende:
Reken er niet teveel op Gauner. Ben er al een paar keer doorheen gekomen, maar steeds de melding dat de kaarten voor die selectie op zijn (en toch raar, want enige voorwaarde van mij is 2 tickets)...
Ik ben vanaf 8 uur begonnen en ben nog bezig en heeft me tot nu toe 0 kaarten opgeleverd. Zou er graag naartoe zijn gegaan met mijn broer maar vrees dat we moeten hopen op een optreden van hem elders. Ga niet 100'en euro's betalen via ebay ofzo. Helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef KingOfPop het volgende:
Godver ben net terug tentamen verneukt, maar hier wil het niet echt lukken zag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |