general seating of zoiets.quote:
Als die video er is moet iemand 'm toch gezien hebben. Maar dan was dat wel gepost hier toch? Zou me wel tegenvallen (hoewel ik t eerst nog moet zien)!quote:
Laat maar horen als je wat verkoopt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef thewes het volgende:
Ben bijna aan de beurt voor het allerlaatste concert, maar weet niet zo goed wat te doen, want ik ga al 3 keer.
Maar goed, misschien een andere datum verkopen dan maar...
Ik heb er zelf idd ook nog nooit wat over gehoord/gelezen. Een nieuw album kan het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als die video er is moet iemand 'm toch gezien hebben. Maar dan was dat wel gepost hier toch? Zou me vel tegenvallen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef AgeEll het volgende:
heb net 2 kaarten xtra kunnen bemachtigen voor de 23 sept, kunnen we met zijn 4en, nu wordt het alleen vechten om kaarten want ik heb er 2 voor de 2de ring en die van vandaag voor de fokking vloer!! kan het niet geloven wat een vette kaarten.
ik ben een blije jongetje![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef supersteve het volgende:
hoeveel pech kan je hebben.. ik had me ingeschreven als presale.. en nu dit.. doe echt alles fout ofzo.. naja
Hoor volgende week of het definitief doorgaat, zo ja dan verkoop ik mijn kaartje maar.:(quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, neem ze wel van je over,![]()
Nee is inderdaad erg zuur, wie weet kun je met iemand switchen.
Ik heb wel een schouder voor jequote:
kan het pas geloven als ik ze in mijn handje heb, of eigenlijk als MJ het podium op loopt met Beat It als introquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e gaat voor jou niet op dat is duidelijk.
Vet man!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef AgeEll het volgende:
heb net 2 kaarten xtra kunnen bemachtigen voor de 23 sept, kunnen we met zijn 4en, nu wordt het alleen vechten om kaarten want ik heb er 2 voor de 2de ring en die van vandaag voor de fokking vloer!! kan het niet geloven wat een vette kaarten.
ik ben een blije jongetje![]()
Pardon, heb mezelf gequote i.p.v. het bericht gewijzigd te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef Gauner het volgende:
[..]
Hoor volgende week of het definitief doorgaat, zo ja dan verkoop ik mijn kaartje maar.
Ben uit de rij geflikkerd met 3 min te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat maar horen als je wat verkoopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |