Heb ik ook gehad, heb je Amex geselecteerde stoelen gekozen..quote:
Nee heb woensdag al met pijn en moeite 1 ticket weten te bemachtigen maar aangezien dat feest voor mij nu waarschijnlijk niet doorgaat ben ik aan het kijken of ik voor een andere datum kan krijgen. Maar kom ook niet door het systeem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee 4 kaarten per huishouden.
Als je er dus in 1 keer 4 heb gekocht is dat je max.
Nee sorry dan ga ik liever niet, ga een beetje die ratten geld sponseren voor hun zielige gedoe, bah.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Fransie het volgende:
Ik geef het op. Koop op ebay wel 2 plaatsen à 800 euro
Als je beetje goed kijkt sommige vragen hellemaal niet zoveel op marktplaats.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Fransie het volgende:
Ik geef het op. Koop op ebay wel 2 plaatsen à 800 euro
Geen idee. Denk het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heeft ze die van mij aan jou doorgestuurd?
Heb jij nou uiteindelijk kaarten Nick?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als je beetje goed kijkt sommige vragen hellemaal niet zoveel op marktplaats.
Sommige wel maar hoe langer ze er mee blijven zitten des te sneller de prijs na beneden gaat:P
Ja ik houd er ook maar geen rekening mee. Heb wel maar 1 ticket als voorwaarde maar dan nog. 3 minuten nog volgens de site.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Kikkerr het volgende:
Reken er niet teveel op Gauner. Ben er al een paar keer doorheen gekomen, maar steeds de melding dat de kaarten voor die selectie op zijn (en toch raar, want enige voorwaarde van mij is 2 tickets)...
Ik ben vanaf 8 uur begonnen en ben nog bezig en heeft me tot nu toe 0 kaarten opgeleverd. Zou er graag naartoe zijn gegaan met mijn broer maar vrees dat we moeten hopen op een optreden van hem elders. Ga niet 100'en euro's betalen via ebay ofzo. Helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef KingOfPop het volgende:
Godver ben net terug tentamen verneukt, maar hier wil het niet echt lukken zag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |