Tering, lekker voor elkaar zo. Ben al 2 uur en 3 kwartier aan het proberen maar de site gunt het me niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef thewes het volgende:
Ik kreeg 1 presale code. Vorige week ingeschreven op MJlive.com. Via de mail kreeg je zon code. Mag je 4 kaarten mee kopen. Was het helemaal vergeten, maar had het geluk dat er net nieuwe data bekend werden toen ik op de site keek, dus heb nog supergoede plaatsen ook. Onderste ring, recht tegenover podium
Ik ga er alledrie heen, zijn niet voor de verkoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Kikkerr het volgende:
@TheWes: Als je die kaarten voor 26 augustus eventueel kwijt wilt, dan betaal ik je nog wel 50 euro bovenop de prijs!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:47 schreef DenniZ224 het volgende:
Najaa hier krijg je toch een slappe van..
Please wait while we process your request. Thanks for your patience.alleen maar nog dat schermpie en ik heb helemaal niet gecheat of iets.
Gefeliciteerd,,!! ik blijf ook proberen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef supersteve het volgende:
IK HEB ZEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Wed 23 Sep 2009!!!!!!!!!!!!!!
Ja, heb dat ook steeds.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef DenniZ224 het volgende:
Is er geen truukje om hier weer vanaf te komen
Please wait while we process your request. Thanks for your patience.
Ik kijk er alweer een tijdje tegen aan, en ik vraag me af of andere dit ook hebben?
Nee 4 kaarten per huishouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:57 schreef Gauner het volgende:
Kun je op 1 CC meer 1 keer kaartjes kopen of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |