voor welke data probeer je kaarten te regelen dan? Of zit je nog in de wachtrij voordat je een datum kan kiezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef Kikkerr het volgende:
Ik kom er ook maar steeds niet door. Zit nu weer in een nieuwe wachtrij
Toch snap ik dat niet helemaal hoor. Rare deal van O2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:12 schreef thewes het volgende:
Ben bang dat er bijna alleen nog maar AMEX seating is.
niet doen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Kikkerr het volgende:
Wat een k*tsite. Waarom alleen maar AMEX? Zit nu in 2 wachtrijen voor februari 2010. Wil er zo graag heen, maar heb maar een beperkt aantal dagen dat ik kan![]()
Hoevaak ga je naar het concert tot nu toe ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef thewes het volgende:
hmm. wordt lastig
24 feb gaat niet meer lukken zonder AMEX. Dat was de enige die ik nog wilde.
Hopen dat er nog nieuwe laatste concerten bijkomen dan maar...
Ja ik blijf ook gewoon volhouden totdat er echt staat dat alles is verkocht. De aanhouder wint zeggen ze, nou laat het vandaag dan maar zo zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ben best blij dat ik het woensdag voor elkaar kreeg om kaarten te bemachtigen, als ik het zo lees.
Hoop dat de mensen die nog een kaartje willen, deze nog kunnen regelen! Hang in there!
Same here, alleen lullig voor mn zusjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ben best blij dat ik het woensdag voor elkaar kreeg om kaarten te bemachtigen, als ik het zo lees.
Hoop dat de mensen die nog een kaartje willen, deze nog kunnen regelen! Hang in there!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoevaak ga je naar het concert tot nu toe ?
Netjes, hoe kwam je eigelijk aan presale codes,, ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef thewes het volgende:
[..]
3
Was niet de bedoeling, het gebeurde min of meer bij toeval.
Had met mijn presalecode maar 2 kaarten gekocht voor 26 aug ipv 4. Stom dus, maar ik was zo thrilled dat ik erdoor kwam. Toen ik er 2 bij wilde bestellen ging dat niet meer, dus heb ik er 2 voor 30-8 genomen.
Vrienden wilden opeens ook een keer, dus vanochtend 4 kaarten gekocht voor 18 januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |