Dementen schijnen het best met kleine kinderen om te kunnen gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
Verschrikkelijk
Dan is je kind 15 ben je zelf 81.
Hoe goed ga jij met kinderen om?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dementen schijnen het best met kleine kinderen om te kunnen gaan
Ik ben een suikeroom. Heb standaard 2 lollies in mijn jas voor mijn nichtje en neefje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hoe goed ga jij met kinderen om?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat hem nou maar gewoon wat tijd doorbrengen met die autist van hem
Harde maar een zeer strakke opmerking! Meesterlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:17 schreef Disorder het volgende:
Het is zwart en het zingt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja goeie mop
![]()
![]()
Nee zeker niet..en ze is nog niet(zwanger)dus! Wie weet hoelang het duurt eer ze een baby krijgen dan is ze al in de 40 jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
Zij is ook de jongste niet meer met haar 39 (voor het krijgen van een kind dan he)
't Is mij direct gelukt op m'n 39e. Maar ik heb wel een wat jongere ventquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
Zij is ook de jongste niet meer met haar 39 (voor het krijgen van een kind dan he)
Doet me denken aan die mop van het jongetje dat een lollie krijgt aangeboden van de buurman, waarop het jongetje roept: "Eerst je pik laten zien!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een suikeroom. Heb standaard 2 lollies in mijn jas voor mijn nichtje en neefje.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat misdadig.
Bron RTL.Boulevard.
mee eens, ik heb het topic niet eens verder gelezen, de gedachte aan meer van die gedrochten is al misdadig. nu nog iemand die een kind van hem wil...quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat misdadig.
Bron RTL.Boulevard.
of die van Freek De Jonge, "quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:27 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop van het jongetje dat een lollie krijgt aangeboden van de buurman, waarop het jongetje roept: "Eerst je pik laten zien!"
Want? Omdat ie tegen die tijd al in een bejaardentehuis zit?quote:Op zondag 22 maart 2009 02:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Híj zal in ieder geval niet het probleem krijgen dat men hem op straat aanziet als opa van de kleine...
Nou, meer omdat heel Nederland weet van hun familieplanning!quote:Op zondag 22 maart 2009 08:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Omdat ie tegen die tijd al in een bejaardentehuis zit?
Wie belt Rob even om hem eraan te herinneren dat hij nog een zoon heeft die hij het nog moet vertellen? Je weet wel Rob, die ene... Die niet helemaal was gelukt. Eh.. Yos... Yoshua... hoe heet 'ie ook weer, Rob?quote:Rob de Nijs (69) wordt vader
BRON: Telegraaf
De liefste wens van Rob de Nijs en zijn Henriëtte lijkt nu dan toch echt in vervulling te gaan. Jet is in ’meer dan’ blijde verwachting en nu, vandaag, met haar zwangerschap van zestien weken, in de veiliger fase aanbeland. De vurige hoop die beiden zolang koesterden lijkt bewaarheid te worden.
Rob: „Dit is wat we beiden al zolang wilden, een droom die we al twee keer eerder beleefden maar die toen niet mocht uitkomen. Maar nu gaat alles goed, elke dag luisteren we naar het hartje. Dit is het mooiste cadeau wat ik haar kon geven…”
Het moet, tijdens hun vakantie in Spanje, een hysterisch moment zijn geweest. Henriëtte: „Ik werd ’s ochtends wakker en wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik heb twee miskramen gehad, een met negen en een met tien weken. En ik dacht het nooit meer te zullen beleven, maar Het Gevoel was terug! Ik kon het wel uitschreeuwen.”
„Rob en ik gingen naar de plaatselijke apotheek. Daar stond ik dan. Wie weet nou wat ’zwangerschapstest’ is in het Spaans? In een bevlieging deed ik maar een dikke buik na en vroeg si or no? En dat begrepen ze! Die meisjes straalden helemaal. Si si! En daar kwam de test uit een la. Nou, het was bingo, hoor. Embarazada, zwanger! Al zo’n vijf à zes weken. We stonden perplex. Niet meer op gehoopt, laat staan op gerekend. We hadden besloten nog één ivf-poging te doen. En kijk nu eens, halverwege maart ben ik uitgerekend!’
Een lentebaby in de herfst van je leven!
Rob: „Ja, 69 ben ik dan. Nou ja, Charlie Chaplin, Yves Montand en Gary Grant waren ouder. Ach, het is ook geen recordpoging… Het was iets wat ik heel graag wilde voor Henriëtte. Zoals ik wel eens eerder vertelde: we zijn zo gelukkig samen. Maar je kunt verwachten dat zij mij ruimschoots zal overleven. En ze vindt het fijn dan een levende herinnering te hebben. Dat heeft ze vaak gezegd en dat was haar reden om zolang door te gaan met die wens te verwezenlijken. Want het is geen sinecure hoor, ivf. Al die hormonen, de spanning, de teleurstelling… Je moet wel héél graag willen om daar mee te kunnen omgaan. Maar dat wilde ze. We hadden, na de laatste miskraam van nu een jaar geleden, de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. Maar de moed niet.”
Henriëtte: „We waren wel zo’n beetje aan het eind van ons Latijn, maar hadden afgesproken nog één keer die behandeling te doen. Als het niet zou aanslaan zouden we gewoon doorgaan met ons heerlijke leven samen. Dat was een hele stap voor me. Want eigenlijk had ik me nooit een voorstelling gemaakt van een leven zonder kinderen. Ik wist als meisje al dat ik moeder zou worden van één kind, en toen ik Rob had ontmoet wist ik ook zeker dat híjj de vader zou zijn. Ik was daar zó van overtuigd, dat ik me, naast alle ellende van zo’n miskraam, me er ook ongelooflijk over verbaasde. Ik zou toch een kind van hem krijgen!”
Wat zullen vandaag de reacties zijn, denken jullie?
Rob: „Nou, die kan ik vrij nauwkeurig voorspellen. Ouwe kerel achter een kinderwagen, wat ziet die meid erin… Maar die mensen moeten zich realiseren dat het óns privéleven is waarvan ze als ze willen een stukje kunnen meegenieten. Maar wíj willen dit graag, het is onze keuze, onze wens en ons geluk. En reken maar: we zijn de gelukkigste mensen. Dit is het mooiste cadeau wat ik Henriëtte kan geven, daar kan geen juweel, daar kan niets tegen op.”
Weten jouw zonen het al?
„We hebben het deze week aan Robbert verteld. Die raakte enorm geëmotioneerd, omdat hij zo blij was voor ons. Omdat hij van nabij heeft meegemaakt hoe graag we dit nog wilden… Henriëtte had in de winkel een T-shirtje gezien dat je je oudste kind kunt geven. Met de tekst Ik word de grote broer. Nou, heel gek, haha, die was er niet in zijn maat! Dus ze had een polo gekocht, daar die tekst op laten plakken en hem dat als cadeau gegeven.”
Henriëtte: ’Écht?’ vroeg hij. ’Écht?’ Hij kon het niet geloven en de tranen stonden in zijn ogen, zo blij was hij.”
Het zal jou ook moeite hebben gekost het voor je te houden?
Rob: „Verschrikkelijk! Nou is Henriëtte de hele tijd zó ziek geweest dat ze steeds thuis is gebleven, dus haar beginnende buikje kon haar ook niet verraden. Maar ook zij wilde het natuurlijk van de daken schreeuwen. We zagen natuurlijk ook op tegen die negende en tiende week; de periode waarin het de vorige keren misging. En ze was ziek, zíék! Zonder een softy te willen zijn; ik heb voor Jet en de kleine de stukken eraf gebeden. En ineens waren we die weken door; waren we verder dan bij haar vorige zwangerschappen.”
En nóg niemand iets vertellen…
Rob: „Vorige week was ik bij Koffietijd en de schrik sloeg me om het hart. Hoor ik Loretta zeggen ’en straks hebben we Rob de Nijs en die heeft groot klein nieuws voor ons!’ Ik dacht ’wat krijgen we nu?’ En ik vroeg haar langs mijn neus weg ’wat hebben jullie voor groot klein nieuws over me?’ ’Dat je in die nieuwe Kabouter Plop-film gaat spelen’ antwoordde ze. Ik kon nauwelijks mijn lachen houden…”
Hoe zie je het leven met opnieuw poepluiers voor je?
„Ja, wat dat betreft is het net zo als toen ik veertig was. Mijn leven speelt zich vaak ’savonds en ’snachts af, een hoop komt er neer op Henriëtte. Maar ik zal mijn plaats in het gezin wel vinden en zoveel mogelijk bijdragen aan de huishouding, dat heb ik ook gedaan toen Jet de laatste weken zo ziek was.”
En voetballen met de kleine?
„Geen idee of het een jongen of een meisje wordt, nog. Maar ook Robbert zal wel een beetje gaan vaderen over de kleine, dat bood hij spontaan al aan.”
Ivf, enzo....quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Persoonlijk vind ik het gewoon een ietwat afstotelijk idee: zo'n kortademige bejaarde die op Jetteketet een kindje bijeen ligt te pompen.
Ja leuk op je tiende op vaderdag papa bezoeken in het Rosa Spier huis.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, kom, kom, het zal heus best meevallen. Er zijn meer ouwe knarren die zich hebben voortgeplant en er is natuurlijk ook nog een moeder in beeld. Dat kind komt wel groot hoor.
Welnee, Jet regelt wel zorg aan huis.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk op je tiende op vaderdag papa bezoeken in het Rosa Spier huis.
Tegen mannen doet hij daar wat geheimzinnig over, maar misschien kun jij hem even bellen of langsgaan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja! Heeft hij dan wel in een potje gepompt?
Ik ben 48 en sommige users vinden me bejaard. Daat gaat het niet om. Een kind dat waarschijjnlijk niet zal opgroeien met zijn vader als puber is belachelijk. Dat is egoïstisch. Kijk mij eens viriel en vitaal zijn op mijn ouwe dag.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef trovey het volgende:
Ik zal het eens vertellen aan een kennis van me die dit jaar ook 69 gaat worden...zijn reacties op dit soort berichten zijn altijd vermakelijk, iets in de trant van "Die rimpelige oude kerels moeten hun hoofd een gaan gebruiken i.p.v. hun snikkel mopper de mopper
).Ik verheug me nu al op zijn reactie.
Jij schijnt te weten hoe ivf werkt, dacht ik, pompsgewijs. Zo proefde ik uit je post.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Tegen mannen doet hij daar wat geheimzinnig over, maar misschien kun jij hem even bellen of langsgaan?
De pubers die wel opgroeiden met een jonge Rob als vader, hadden ook geen zier aan hem. Wat dat betreft maakt het dus geen lor uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 48 en sommige users vinden me bejaard. Daat gaat het niet om. Een kind dat waarschijjnlijk niet zal opgroeien met zijn vader als puber is belachelijk. Dat is egoïstisch. Kijk mij eens viriel en vitaal zijn op mijn ouwe dag.
Hoe ivf werkt valt op talloze sites na te lezen. Het gaat erom dat jouw zucht naar inside-info bevredigd moet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij schijnt te weten hoe ivf werkt, dacht ik, pompsgewijs. Zo proefde ik uit je post.
En direct weer even volop 'in the picture' staan. Die kritiekloze schapen helpen ook niet mee; Albert Verlinde zal wel weer met tranen in z'n ogen melden hoe blij hij is voor de familie en Yvon Jaspers zal binnenkort ook wel voor de deur staan met een zelfgebreid truitje.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 48 en sommige users vinden me bejaard. Daat gaat het niet om. Een kind dat waarschijjnlijk niet zal opgroeien met zijn vader als puber is belachelijk. Dat is egoïstisch. Kijk mij eens viriel en vitaal zijn op mijn ouwe dag.
Daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Hoe ivf werkt valt op talloze sites na te lezen. Het gaat erom dat jouw zucht naar inside-info bevredigd moet worden.
Ben jij (uhm bent uquote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten jij..Wat kan Yoshi aan doen dat ie zo is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Jong van geest. Mijn PC begeeft het eerder dan ikquote:Op woensdag 28 september 2011 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben jij (uhm bent u) 48???? Dacht echt dat je een jaar of 16 was....
Twee jaar na datoquote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten jij..Wat kan Yoshi aan doen dat ie zo is.
Man, je bent bijna dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Rob net bij RTL Boelevaart: Vol in de luiers zal ik dit kind niet meemaken, ik heb ook nog mijn carrière.
Nu al terugtrekkende bewegingen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Rob net bij RTL Boelevaart: Vol in de luiers zal ik dit kind niet meemaken, ik heb ook nog mijn carrière.
ja hallo, het was dan ook een cadeau dat hij gaf áán jet.. moet hij dr nu ook nog voor gaan zorgen?!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
jezus, duuuuuuuude!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Persoonlijk vind ik het gewoon een ietwat afstotelijk idee: zo'n kortademige bejaarde die op Jetteketet een kindje bijeen ligt te pompen.
Het is toch ook duidelijk dat hij het ziet als een geschenk voor zijn Henriette. En het is een bevestiging van zijn mannelijke viriliteit, mooi meegenomen op zijn 66ste!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig denkt er nog iemand aan het ezeltje!quote:Ezeltjes aller landen, hoedt u!
als het een een meisje is robiëttequote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef Livra het volgende:
En dan kan het speculeren over de naam beginnen..
Of Robine!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als het een een meisje is robiëtte
what about zijn carriere?!quote:Vaderschap Rob De Nijs goed doordacht
AMSTERDAM - Rob de Nijs heeft goed en lang nagedacht over het besluit om weer vader te worden.
Er waren veel negatieve reacties toen woensdag bekend werd dat de 68-jarige zanger volgend jaar weer vader wordt, maar dat laat hem koud.
"Natuurlijk zijn er ook mensen die zeggen: moet dit nou, die ouwe lul? Dan denk ik van: wij moeten 'm opvoeden", reageerde De Nijs woensdagavond in RTL Boulevard. "Alsof wij niet besproken hebben hoe alles moet. Het is niet zo gegaan van, 'oh ja, laten we het maar doen'. Natuurlijk niet."
De vrouw van De Nijs, de 42-jarige Henriëtte, raakte zwanger via een ivf-behandeling. Ze is half maart uitgerekend. De zanger heeft uit zijn huwelijk met actrice Belinda Meuldijk twee zoons.
Basketbal ?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hallo, het was dan ook een cadeau dat hij gaf áán jet.. moet hij dr nu ook nog voor gaan zorgen?!
heb ik ook voorgesteld aan m'nquote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil mijn eerste kind ook verwekken als ik 68 ben. Maak ik de leuke kinderjaren nog mee waarin we een pretparkje bezoeken en ga dan op tijd dood om ze niet aan de drugs en drank te zien gaan op hun 16e.
Basketballer ?quote:
Die heeft onlangs al een kindje genomen:quote:Op donderdag 29 september 2011 11:27 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat als straf Belinda zwanger wordt.
Kom op Rob daar kun je overheenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heeft onlangs al een kindje genomen:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uldijk-getrouwd.html
over dat kindmannetje van belinda ieuwquote:Op donderdag 29 september 2011 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom op Rob daar kun je overheen
Zullen we een DNA test regelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Viev, je doet toch geen prins Bernardje hè?
alsof opapa rob tijd heeft voor spelletjes, hij heeft ook nog zijn carriere!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Het kind zal een potje Memory in ieder geval altijd winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |