Of Robine!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als het een een meisje is robiëtte
what about zijn carriere?!quote:Vaderschap Rob De Nijs goed doordacht
AMSTERDAM - Rob de Nijs heeft goed en lang nagedacht over het besluit om weer vader te worden.
Er waren veel negatieve reacties toen woensdag bekend werd dat de 68-jarige zanger volgend jaar weer vader wordt, maar dat laat hem koud.
"Natuurlijk zijn er ook mensen die zeggen: moet dit nou, die ouwe lul? Dan denk ik van: wij moeten 'm opvoeden", reageerde De Nijs woensdagavond in RTL Boulevard. "Alsof wij niet besproken hebben hoe alles moet. Het is niet zo gegaan van, 'oh ja, laten we het maar doen'. Natuurlijk niet."
De vrouw van De Nijs, de 42-jarige Henriëtte, raakte zwanger via een ivf-behandeling. Ze is half maart uitgerekend. De zanger heeft uit zijn huwelijk met actrice Belinda Meuldijk twee zoons.
Basketbal ?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hallo, het was dan ook een cadeau dat hij gaf áán jet.. moet hij dr nu ook nog voor gaan zorgen?!
heb ik ook voorgesteld aan m'nquote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil mijn eerste kind ook verwekken als ik 68 ben. Maak ik de leuke kinderjaren nog mee waarin we een pretparkje bezoeken en ga dan op tijd dood om ze niet aan de drugs en drank te zien gaan op hun 16e.
Basketballer ?quote:
Die heeft onlangs al een kindje genomen:quote:Op donderdag 29 september 2011 11:27 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat als straf Belinda zwanger wordt.
Kom op Rob daar kun je overheenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heeft onlangs al een kindje genomen:
http://www.nu.nl/achterkl(...)uldijk-getrouwd.html
over dat kindmannetje van belinda ieuwquote:Op donderdag 29 september 2011 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom op Rob daar kun je overheen
Zullen we een DNA test regelen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Viev, je doet toch geen prins Bernardje hè?
alsof opapa rob tijd heeft voor spelletjes, hij heeft ook nog zijn carriere!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Het kind zal een potje Memory in ieder geval altijd winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |