De pubers die wel opgroeiden met een jonge Rob als vader, hadden ook geen zier aan hem. Wat dat betreft maakt het dus geen lor uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 48 en sommige users vinden me bejaard. Daat gaat het niet om. Een kind dat waarschijjnlijk niet zal opgroeien met zijn vader als puber is belachelijk. Dat is egoïstisch. Kijk mij eens viriel en vitaal zijn op mijn ouwe dag.
Hoe ivf werkt valt op talloze sites na te lezen. Het gaat erom dat jouw zucht naar inside-info bevredigd moet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij schijnt te weten hoe ivf werkt, dacht ik, pompsgewijs. Zo proefde ik uit je post.
En direct weer even volop 'in the picture' staan. Die kritiekloze schapen helpen ook niet mee; Albert Verlinde zal wel weer met tranen in z'n ogen melden hoe blij hij is voor de familie en Yvon Jaspers zal binnenkort ook wel voor de deur staan met een zelfgebreid truitje.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 48 en sommige users vinden me bejaard. Daat gaat het niet om. Een kind dat waarschijjnlijk niet zal opgroeien met zijn vader als puber is belachelijk. Dat is egoïstisch. Kijk mij eens viriel en vitaal zijn op mijn ouwe dag.
Daar heb je gelijk in!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Hoe ivf werkt valt op talloze sites na te lezen. Het gaat erom dat jouw zucht naar inside-info bevredigd moet worden.
Ben jij (uhm bent uquote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten jij..Wat kan Yoshi aan doen dat ie zo is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat hem nou maar gewoon wat tijd doorbrengen met die autist van hem
Jong van geest. Mijn PC begeeft het eerder dan ikquote:Op woensdag 28 september 2011 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben jij (uhm bent u) 48???? Dacht echt dat je een jaar of 16 was....
Twee jaar na datoquote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten jij..Wat kan Yoshi aan doen dat ie zo is.
Man, je bent bijna dood.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Rob net bij RTL Boelevaart: Vol in de luiers zal ik dit kind niet meemaken, ik heb ook nog mijn carrière.
Nu al terugtrekkende bewegingen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Rob net bij RTL Boelevaart: Vol in de luiers zal ik dit kind niet meemaken, ik heb ook nog mijn carrière.
ja hallo, het was dan ook een cadeau dat hij gaf áán jet.. moet hij dr nu ook nog voor gaan zorgen?!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
jezus, duuuuuuuude!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Persoonlijk vind ik het gewoon een ietwat afstotelijk idee: zo'n kortademige bejaarde die op Jetteketet een kindje bijeen ligt te pompen.
Het is toch ook duidelijk dat hij het ziet als een geschenk voor zijn Henriette. En het is een bevestiging van zijn mannelijke viriliteit, mooi meegenomen op zijn 66ste!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig denkt er nog iemand aan het ezeltje!quote:Ezeltjes aller landen, hoedt u!
als het een een meisje is robiëttequote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef Livra het volgende:
En dan kan het speculeren over de naam beginnen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |