Dementen schijnen het best met kleine kinderen om te kunnen gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
Verschrikkelijk
Dan is je kind 15 ben je zelf 81.
Hoe goed ga jij met kinderen om?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dementen schijnen het best met kleine kinderen om te kunnen gaan
Ik ben een suikeroom. Heb standaard 2 lollies in mijn jas voor mijn nichtje en neefje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hoe goed ga jij met kinderen om?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat hem nou maar gewoon wat tijd doorbrengen met die autist van hem
Harde maar een zeer strakke opmerking! Meesterlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat hem nou maar gewoon wat tijd doorbrengen met die autist van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:17 schreef Disorder het volgende:
Het is zwart en het zingt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja goeie mop
![]()
![]()
Nee zeker niet..en ze is nog niet(zwanger)dus! Wie weet hoelang het duurt eer ze een baby krijgen dan is ze al in de 40 jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
Zij is ook de jongste niet meer met haar 39 (voor het krijgen van een kind dan he)
't Is mij direct gelukt op m'n 39e. Maar ik heb wel een wat jongere ventquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Ole het volgende:
Zij is ook de jongste niet meer met haar 39 (voor het krijgen van een kind dan he)
Doet me denken aan die mop van het jongetje dat een lollie krijgt aangeboden van de buurman, waarop het jongetje roept: "Eerst je pik laten zien!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een suikeroom. Heb standaard 2 lollies in mijn jas voor mijn nichtje en neefje.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat misdadig.
Bron RTL.Boulevard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |