quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zou je beter kunnen zitten, 408 of 412?Hoezo die spoiler dan? Ben lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht ervoor is wel sowieso ver weg, tenzij je in 'standin' gedeelte zit, denk dat 101 en 112 de beste plekken zijn.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Gâk, je hebt er al 8!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik denk ook wel, je raakt ze toch wel kwijt, maar dadelijk zit ik met 10 kaarten
Ja, voor anderen, DrDentz enzulks, ik ga denk ik twee keer, de rest verpats ik wel.quote:
Als ik t geld zou hebben zou ik t ook doen, winstquote:
Het is de creditcard van mijn pa, maar hij denkt dat ik maar twee tickets heb gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik t geld zou hebben zou ik t ook doen, winst(niet te veel though)
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is de creditcard van mijn pa, maar hij denkt dat ik maar twee tickets heb gekocht
Ach hier voor mensen van het forum die ik wel eens gezien heb hier, die kunnen ze voor dezelfde prijs krijgen, anderen mogen wel wat meer betalen.
Ik denk gewoon recht voor het podium en dan zo dicht mogelijk vooraan, A en B dus, maar ja je moet maar net geluk hebben als je die krijgt toegewezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?
Als je 800 euro over hebt, dan weet ik het wel. Anders, hmm, toch ergens in blok 106/107 of 102/111?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?
Die A en B is dat alleen maar vip shit dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als je 800 euro over hebt, dan weet ik het wel. Anders, hmm, toch ergens in blok 106/107 of 102/111?
Ik heb m'n bank net voor deze overboeking pas geregistreerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je bank hebt geregistreerd? En heb je met spoed gedaan?
Mijn twee overboeking die ik gisteren heb gemaakt is namelijk al weer ontvangen dus bij mij werkt het wel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je weet dat je een kaart van me in september kan krijgen he. Stuur maar pm als je hem wilt.
Groot gedeelte wel ja dacht ik. Er zijn wel kaarten van 75 die ook op het veld zijn, maar niet gek veel lijkt mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die A en B is dat alleen maar vip shit dan?
Bah, noh het zal wel. Ik ben er bij en daar ben ik al blij om.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Groot gedeelte wel ja dacht ik. Er zijn wel kaarten van 75 die ook op het veld zijn, maar niet gek veel lijkt mij
Allright man. You're welcome !quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
.
[..]
Hoop dat het niet nodig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:21 schreef KingOfPop het volgende:
Das wel slecht hoor.haha luisterde heus nog wel "vaak" hoor (wat is vaak?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het enige wat ik nu zo'n beetje luister, thuis/onderweg, is Michael
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het was november 2005, ik hoorde Wanna Be Starting Somethin' op de radio, en er kwam geen eind aan, dat ritme, dat tempo, fantastischquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, ikzelf luister er al een jaar of 14 naar![]()
Maar jah, op een gegeven moment, de laatste paar jaar, werd het wel iets minder. Wat wil je, die man kwam met niets nieuws. Dan wordt het vanzelf toch wat minder
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor is ook dance.
Ja, luister ik ook wel, maar die mixes vind ik niet heel best, alleen die van HIStoryquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor is ook dance.
HIStory was het eerste album dat ik kreeg toen ik nog klein was. Helemaal grijs gedraaid toen. Kon toen helaas niet bij de concerten in A'dam zijn (was dus te jongquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het was november 2005, ik hoorde Wanna Be Starting Somethin' op de radio, en er kwam geen eind aan, dat ritme, dat tempo, fantastisch![]()
Sindsdien was ik fan, alle soloalbums na verloop van tijd gekocht en toen was ik echt los
Intussen dus al bijna weer 3,5 jaar
Mijn ouders luisterden er helemaal niet naar, ik ben de enige in de hele familiequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
HIStory was het eerste album dat ik kreeg toen ik nog klein was. Helemaal grijs gedraaid toen. Kon toen helaas niet bij de concerten in A'dam zijn (was dus te jong) Vanaf toen alles verzameld en al een paar leuke collector items bij elkaar gesprokkeld
Wacht nog maar even dan, want de eerste twintig minuten worden niet uitgezonden op tv.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Breed genomen. Anyways, ik ga voetbal kijken. JODEN!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Nu Earth Song (Hani's Club Experience)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden er helemaal niet naar, ik ben de enige in de hele familie
Maar, bij mijn vader op het werk, was er zo'n gast die al die platen kopieerde ofzo, had mijn vader Bad thuis, mij broer was 3 stond daar met een onbenullige koptelefoon mee te springen op Bad, prachtig was dat. Schreeuwt ie in een keer, I'm pet
Wordt ie nog steeds aan herinnerd![]()
http://voetbal.nos.nl/uitzending/ajax/quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wacht nog maar even dan, want de eerste twintig minuten worden niet uitgezonden op tv.
Ik vind die van HIStory beter eigenlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xd8-CmHpQj4&feature=related
En nog een zeer motiverende publiekservaring. :-)quote:Noel Gallagher, Oasis: 'We'll never play the London O2 Arena'
it was the most soul-destroying venue I've ever been to.
it is too Americanised for me, and it's too far away. Any gig you can get to by boat that hasn't got a beach is wrong."
quote:Noel is absolutely right. I went to the O2 to see The Verve last December and it was alienating. I was surrounded by a bunch of people that were either chatting away loudly like they were in their living room, blocking your view every 10 minutes to go get drinks or asking others to sit down cause they couldn't see (sit down? at a Verve gig?) and my seat was so far away and high up that I felt like I was inside a spaceship..I still tried to enjoy the music concentrating on the stage but the atmosphere in that place is almost absent..So I think Noel knows that part of a good gig is being able to get into it to enjoy the music in full and a proper venue helps. The O2 is not that place.
Nee, die Refugee Camp Remix vind ik wel erg goed, die staat op 1 van die HIStory DVDs.quote:
LOL. Lulligquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef matthijst het volgende:
Leuk deze:
"If you use the same name, address or card. more then once your orders will be cancelled."
LOLLLERZquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
O, dan heb ik nog kans, want dan komen al die kaartjes van KingOfPop weer beschikbaar.
Ja, dat zou kunnen idd, vooral omdat ik zag dat je maar vier tickets per card kon kopenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
O, dan heb ik nog kans, want dan komen al die kaartjes van KingOfPop weer beschikbaar.
Jij niet. Maar Xaobotnik en NickSandersquote:
Als je pech hebt ben je al je kaarten kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef KingOfPop het volgende:
Ach, die vier voor mij zijn als eerste gekochtDan hebben onze broederuserts pech
![]()
Dan heb ik zeker pech ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Als je pech hebt ben je al je kaarten kwijt.
Nah, das ist ja FALSCHquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:53 schreef matthijst het volgende:
10. No more than one pin code will be issued per person. Pin codes can only be used once be used once and the maximum ticket purchase is 4 per person. Any duplicate bookings will be cancelled. For further ticketing terms and conditions see www.ticketmaster.co.uk.
Hij staat gewoon keihard te playbacken. My god, dat belooft weinig goeds. Je wilt toch iemand live horen zingen als je ervoor betaalt?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind die van HIStory beter eigenlijk.
nou je zit op zicht best dichtbij maar wel schuin achter het poduim. Dus vraag me echt af of je dan wel alles kan zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef mmetje41 het volgende:
Ik heb er ook twee voor vak 412,, maar volgens mij zit je er dan gigantisch ver vandaan,maar wel weer recht ervoor...!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef alexis_ het volgende:
Ik zou die voor de 4xx rijen eruit gooien. Gaat niet leuk worden als ik het zo lees. Veel te ver weg.
Check ook mijn post in Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Die foto's zijn genomen vanaf bk 111. Het publiek op die achterste hoge rijen is heeeel ver weg
Behalve gekift en slowchat...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Rnnz het volgende:
Btw, het is een beetje jammer dat de MJ topics helemaal nergens meer over gaan..
dan moet je wel zijn adresgegevens hebben, die moet je invullen namelijk en de kaarten gaan daarheenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je wel met de cc van iemand anders kaarten kopen morgen?
Moet dat perse overeenkomen? De controle gaat toch over de cc-gegevens, waar adresgegevens geen deel van uitmaken? Want dan heb ik ook een probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef Telates het volgende:
[..]
dan moet je wel zijn adresgegevens hebben, die moet je invullen namelijk en de kaarten gaan daarheen
De presales zijn uitverkocht. Morgen dus meedoen in de bandbreedte-fight met derest van de wereld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een presale code maar ik heb al 4 verschillende data geprobeerd, maar ik kom er maar nergens door. Iemand een suggestie?
quote:Please note that for security reasons, Ticketmaster only posts tickets to the registered billing address of the card used to pay. If an authorisation check is run and the address details entered on our system do not match up to those registered for the card used, this can result in the booking being cancelled. As such, please only submit a change of address request if the billing address of the card used to pay has changed.
Zeker, maar ja, dit stamt alweer uit de begin jaren 90, dus of MJ weer een dergelijke sound zou aannemen lijkt me niet, aangezien je product toch evolueert. Niet altijd ten positieve helaas, zoals we aan Invincible hebben kunnen zien. Maar goed, aan de andere kant is Invincible het enige album waar ik niet tevreden over was. Dus dat het eventuele volgende album wel een 'fanschap waardig' poduct is zou best kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:46 schreef Zapato het volgende:
Een van zn betere demos, als 'ie deze live zou doen in een soort jazzy/bluesy versie, zouden de recensies op muzikaal gebied weer een stuk positiever worden(bij mij wel in ieder geval):
Ja, dat was al bekend, het stond er enkel nog niet bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:35 schreef texelonia het volgende:
Herstel: nieuwe data staan er al!
16, 18, 20, 22 en 24 februari
fdfhfhdquote:
Nou begin ik aan mezelf te twijfelen. Als je BK 412 hebt heb je dan kaarten voor de Rode 412 of voor de Gele 412 ( in rood vak 113 staat ook 412)quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef mmetje41 het volgende:
We zitten toch recht voor het podium?
Is het ook hoor volgens mij, ik heb ook BK 106, zie je ook ergens 106 staan in die vakkken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:48 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou begin ik aan mezelf te twijfelen. Als je BK 412 hebt heb je dan kaarten voor de Rode 412 of voor de Gele 412 ( in rood vak 113 staat ook 412)
Ik dacht namelijk dat BK 412 de gele 412 was
Pfff.quote:
Krijgen jullie dat ook? Nog voordat ik de shows heb aangeklikt.quote:We're sorry, we're unable to process your request. Please try again.
Ik heb wel show kunnen kiezen, en prijs maar daarna kreeg ik dat ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:01 schreef Zapato het volgende:
[..]
Pfff.
[..]
Krijgen jullie dat ook? Nog voordat ik de shows heb aangeklikt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |