quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef KingOfPop het volgende:
Waar zou je beter kunnen zitten, 408 of 412?Hoezo die spoiler dan? Ben lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht ervoor is wel sowieso ver weg, tenzij je in 'standin' gedeelte zit, denk dat 101 en 112 de beste plekken zijn.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Gâk, je hebt er al 8!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik denk ook wel, je raakt ze toch wel kwijt, maar dadelijk zit ik met 10 kaarten
Ja, voor anderen, DrDentz enzulks, ik ga denk ik twee keer, de rest verpats ik wel.quote:
Als ik t geld zou hebben zou ik t ook doen, winstquote:
Het is de creditcard van mijn pa, maar hij denkt dat ik maar twee tickets heb gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Als ik t geld zou hebben zou ik t ook doen, winst(niet te veel though)
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is de creditcard van mijn pa, maar hij denkt dat ik maar twee tickets heb gekocht
Ach hier voor mensen van het forum die ik wel eens gezien heb hier, die kunnen ze voor dezelfde prijs krijgen, anderen mogen wel wat meer betalen.
Ik denk gewoon recht voor het podium en dan zo dicht mogelijk vooraan, A en B dus, maar ja je moet maar net geluk hebben als je die krijgt toegewezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?
Als je 800 euro over hebt, dan weet ik het wel. Anders, hmm, toch ergens in blok 106/107 of 102/111?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen kaarten kopen voor mn zusje, want die moet naar school, maar zit ernstig te overwegen om ook nog een kaartje te kopen op een echt goede plek. Maar wat zou die dan zijn?
Die A en B is dat alleen maar vip shit dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als je 800 euro over hebt, dan weet ik het wel. Anders, hmm, toch ergens in blok 106/107 of 102/111?
Ik heb m'n bank net voor deze overboeking pas geregistreerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je bank hebt geregistreerd? En heb je met spoed gedaan?
Mijn twee overboeking die ik gisteren heb gemaakt is namelijk al weer ontvangen dus bij mij werkt het wel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je weet dat je een kaart van me in september kan krijgen he. Stuur maar pm als je hem wilt.
Groot gedeelte wel ja dacht ik. Er zijn wel kaarten van 75 die ook op het veld zijn, maar niet gek veel lijkt mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die A en B is dat alleen maar vip shit dan?
Bah, noh het zal wel. Ik ben er bij en daar ben ik al blij om.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Groot gedeelte wel ja dacht ik. Er zijn wel kaarten van 75 die ook op het veld zijn, maar niet gek veel lijkt mij
Allright man. You're welcome !quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
.
[..]
Hoop dat het niet nodig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:21 schreef KingOfPop het volgende:
Das wel slecht hoor.haha luisterde heus nog wel "vaak" hoor (wat is vaak?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het enige wat ik nu zo'n beetje luister, thuis/onderweg, is Michael
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het was november 2005, ik hoorde Wanna Be Starting Somethin' op de radio, en er kwam geen eind aan, dat ritme, dat tempo, fantastischquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tja, ikzelf luister er al een jaar of 14 naar![]()
Maar jah, op een gegeven moment, de laatste paar jaar, werd het wel iets minder. Wat wil je, die man kwam met niets nieuws. Dan wordt het vanzelf toch wat minder
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Blood on the Dance Floor is ook dance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |