Hij staat gewoon keihard te playbacken. My god, dat belooft weinig goeds. Je wilt toch iemand live horen zingen als je ervoor betaalt?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind die van HIStory beter eigenlijk.
nou je zit op zicht best dichtbij maar wel schuin achter het poduim. Dus vraag me echt af of je dan wel alles kan zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:12 schreef mmetje41 het volgende:
Ik heb er ook twee voor vak 412,, maar volgens mij zit je er dan gigantisch ver vandaan,maar wel weer recht ervoor...!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef alexis_ het volgende:
Ik zou die voor de 4xx rijen eruit gooien. Gaat niet leuk worden als ik het zo lees. Veel te ver weg.
Check ook mijn post in Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Die foto's zijn genomen vanaf bk 111. Het publiek op die achterste hoge rijen is heeeel ver weg
Behalve gekift en slowchat...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Rnnz het volgende:
Btw, het is een beetje jammer dat de MJ topics helemaal nergens meer over gaan..
dan moet je wel zijn adresgegevens hebben, die moet je invullen namelijk en de kaarten gaan daarheenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je wel met de cc van iemand anders kaarten kopen morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |