Moet dat perse overeenkomen? De controle gaat toch over de cc-gegevens, waar adresgegevens geen deel van uitmaken? Want dan heb ik ook een probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef Telates het volgende:
[..]
dan moet je wel zijn adresgegevens hebben, die moet je invullen namelijk en de kaarten gaan daarheen
De presales zijn uitverkocht. Morgen dus meedoen in de bandbreedte-fight met derest van de wereld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een presale code maar ik heb al 4 verschillende data geprobeerd, maar ik kom er maar nergens door. Iemand een suggestie?
quote:Please note that for security reasons, Ticketmaster only posts tickets to the registered billing address of the card used to pay. If an authorisation check is run and the address details entered on our system do not match up to those registered for the card used, this can result in the booking being cancelled. As such, please only submit a change of address request if the billing address of the card used to pay has changed.
Zeker, maar ja, dit stamt alweer uit de begin jaren 90, dus of MJ weer een dergelijke sound zou aannemen lijkt me niet, aangezien je product toch evolueert. Niet altijd ten positieve helaas, zoals we aan Invincible hebben kunnen zien. Maar goed, aan de andere kant is Invincible het enige album waar ik niet tevreden over was. Dus dat het eventuele volgende album wel een 'fanschap waardig' poduct is zou best kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:46 schreef Zapato het volgende:
Een van zn betere demos, als 'ie deze live zou doen in een soort jazzy/bluesy versie, zouden de recensies op muzikaal gebied weer een stuk positiever worden(bij mij wel in ieder geval):
Ja, dat was al bekend, het stond er enkel nog niet bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:35 schreef texelonia het volgende:
Herstel: nieuwe data staan er al!
16, 18, 20, 22 en 24 februari
fdfhfhdquote:
Nou begin ik aan mezelf te twijfelen. Als je BK 412 hebt heb je dan kaarten voor de Rode 412 of voor de Gele 412 ( in rood vak 113 staat ook 412)quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef mmetje41 het volgende:
We zitten toch recht voor het podium?
Is het ook hoor volgens mij, ik heb ook BK 106, zie je ook ergens 106 staan in die vakkken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:48 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou begin ik aan mezelf te twijfelen. Als je BK 412 hebt heb je dan kaarten voor de Rode 412 of voor de Gele 412 ( in rood vak 113 staat ook 412)
Ik dacht namelijk dat BK 412 de gele 412 was
Pfff.quote:
Krijgen jullie dat ook? Nog voordat ik de shows heb aangeklikt.quote:We're sorry, we're unable to process your request. Please try again.
Ik heb wel show kunnen kiezen, en prijs maar daarna kreeg ik dat ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:01 schreef Zapato het volgende:
[..]
Pfff.
[..]
Krijgen jullie dat ook? Nog voordat ik de shows heb aangeklikt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |