Ik vind je een aanfluiting.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?
Ik krijg niet de indruk dat TS het zelf anders wil, ze werkt er net zo hard aan mee: heeft de vader van mijn kindje rechten? lang verhaal btwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef simmu het volgende:
joehoe modjes, er was hiero: heeft de vader van mijn kindje rechten? lang verhaal btw al eens een opmerking geplaatst of het wat minder (op een nare manier) persoonlijk richting R&P naar ts toe kan, maar het heeft geloof ik niet geholpen.....
Topic over het frauderen met stufi......quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Kansloos dit, heel vreemd dat dit topic nog open is, waarschijnlijk hebben de modjes dit nog over het hoofd gezien. Als er een topic is over het patchen van software gaat het gelijk dicht, dit blijft gewoon open.
Het verkopen van een omgebouwde PS/Xbox mag niet, terwijl dit gewoon mag in NL. Het mag duidelijk zijn dat de TS hier fraude wil plegen, door mensen zoals hij kan ik elke maand de helft van mijn salaris inleveren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Erm... als ik meld dat ik een patch gebruikt heb voor een stuk software, dan gaat het topic echt niet dicht hoor...
TS pleegt geen fraude, hoor....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het verkopen van een omgebouwde PS/Xbox mag niet, terwijl dit gewoon mag in NL. Het mag duidelijk zijn dat de TS hier fraude wil plegen, door mensen zoals hij kan ik elke maand de helft van mijn salaris inleveren.
Nee, hij faciliteert het. Als ik hier een topic open over het oplichten van de belasting en hoe je dat het beste kan doen neem ik aan dat daar ook een slot op komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS pleegt geen fraude, hoor....
TS vraagt wat voor problemen hij krijgt. Dat is dus heel wat anders. Hij geeft geen tips om de IBG op te lichten, de BD te tillen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, hij faciliteert het. Als ik hier een topic open over het oplichten van de belasting en hoe je dat het beste kan doen neem ik aan dat daar ook een slot op komt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, lijkt maar zo.quote:Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 227a | Sr, Boek 2, Titel 12
Hij die, anders dan door valsheid in geschrift, opzettelijk niet naar waarheid gegevens verstrekt aan degene door wie of door wiens tussenkomst enige verstrekking of tegemoetkoming wordt verleend, wordt, indien het feit kan strekken tot bevoordeling van zichzelf of een ander, terwijl hij weet of redelijkerwijze moet vermoeden dat de verstrekte gegevens van belang zijn voor de vaststelling van zijn of eens anders recht op die verstrekking of tegemoetkoming dan wel voor de hoogte of de duur van een dergelijke verstrekking of tegemoetkoming, gestraft met gevangenis straf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Hij geeft toestemming om bij de gemeente te liegen dat ze bij hem woont, ik zou niet weten hoe je dat niet onder frauderen kunt scharen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |