Zijn eigen wat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, hopelijk voel je eigen nu superieur
Ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat ik in elk geval op het gebied van taalbeheersing communicatieve vaardigheden en argumentatietechnieken ook daadwerkelijk superieur ben. Vermoedelijk ook op het gebied van algehele intellect.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, hopelijk voel je eigen nu superieur
Ik voel me vandaag gewoon zó me eigen superieurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
Zijn eigen wat?
Heb je nu echt mijn reactie weggehaald?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Five_Horizons het volgende:
DAM, je bent in diverse topics (niet alleen in [WGR]) eigenlijk alleen maar aan het uitdagen. Mocht je nog iets zinnigs bij te dragen hebben of in elk geval een serieuze, niet-trollerige manier van discussieren gebruiken, dan kan dat. Verdere trolls note/delete ik gewoon.
Volgens mij was mijn post vrij duidelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je nu echt mijn reactie weggehaald?
Dus dan haal je hem maar weg?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post vrij duidelijk.
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus dan haal je hem maar weg?
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die een posting weghaald in FB heeft het doel van die topic nog niet helemaal begrepen
Wat was er niet normaal aan mijn postings?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.
My point exactlyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.
Het waren trolls.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was er niet normaal aan mijn postings?
En wie ben jij om te bepalen wat normaal is?
Die discussie over de het en een is al over. En er is zelfs al een ander die een administratiemuts er bij haalt die een rekening heeft betaald zonder het er mee eens te zijn... en een ander die een KPNvordering bij Lindorff heeft zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef isogram het volgende:
Het topic dreigt te ontsporen, onder andere hierdoor:
Incassobureau komt na 6 jaar met een rekening [Deel 2]
... en door 20 posts over het woordje 'de' of 'het'...
Gezien de aard van het topic lijkt het me goed wanneer jullie even bijsturen en zorgen dat de discussie echt alleen blijft gaan over de Lindorff-zaak van de topicstarter.
Ontsporenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef isogram het volgende:
Het topic dreigt te ontsporen, onder andere hierdoor:
Incassobureau komt na 6 jaar met een rekening [Deel 2]
... en door 20 posts over het woordje 'de' of 'het'...
Gezien de aard van het topic lijkt het me goed wanneer jullie even bijsturen en zorgen dat de discussie echt alleen blijft gaan over de Lindorff-zaak van de topicstarter.
En dat dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Nizno het volgende:
Die discussie over de het en een is al over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |