quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef Spitstand het volgende:
Gewoon bij hem blijven natuurlijk. Wat maakt jou het uit.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Je moet een keer bewust dat lied van Jan Smit "Laura" opzetten en kijken hoe hij reageert
Ha-ha..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Je moet een keer bewust dat lied van Jan Smit "Laura" opzetten en kijken hoe hij reageert
Of de film:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Kan ik toch niet makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef stamppot het volgende:
Heb je misschien ook foto's van dat meisje dan? anders kunnen wij het hier op fok niet beoordelen
Dude! Like OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:53 schreef stamppot het volgende:
[..]
Of de film:
Cumsluts whore 3, laura cums hard![]()
Nounou, na 9 maand moet een filmpje kunnen toch?quote:
Ja, dat lijkt mij ook wel het beste maar het is zo'n kut actie! En ik ga dan ook nog van die dingen denken 'zou het aan mij liggen?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef prodygee het volgende:
Soms zijn er van die dingen die je beter kunt laten. Zoals smsjes lezen van een ander z'n telefoon. Kom je vaak achter dingen die je liever niet had willen weten.
Althans.. later krijg je natuurlijk spijt dat je dat dan niet gedaan zou hebben. What to dooo.. Ik zou kijken.
Voorzichtig aan 'm brengen zou ik zeggen. Als je het toch uit zijn mond wilt horen.
dat is ook wel weer waar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik denk wel dat het aan jou ligt, anders ga je toch niet vreemd?
Lulquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Oh dat was wel lullig van me, grapje..
Wat maakt dat nou weer uit.. antwoord gewoon serieus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar is ze knapper of lelijker dan jou?
Dat is anders man, m'n vriendje kan ik toch wel vertrouwen?! Ik ken haar verder niet dus ik ga haar niet zomaar op internet zetten in volle glorie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:00 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Wel snuffelen in de telefoon van je vriend, maar geen foto's van dat mokkel kunnen posten?
weet jij veel hoe zij zich nu voeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:01 schreef Spitstand het volgende:
Het feit alleen al dat je een topic opent om ons advies geeft al aan wat voor moraal je er op na houdt. Iedere andere normale vrouw zou nu al lang aan het janken zijn en het daarna (terecht) uitgemaakt hebben.
Echte liefde mijn reet.
komop, het lig wws ook aan haarquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:01 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat is anders man, m'n vriendje kan ik toch wel vertrouwen?! Ik ken haar verder niet dus ik ga haar niet zomaar op internet zetten in volle glorie!
Jammer, anders konden wij hier allemaal mee oordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:01 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat is anders man, m'n vriendje kan ik toch wel vertrouwen?! Ik ken haar verder niet dus ik ga haar niet zomaar op internet zetten in volle glorie!
Nou, blij? g[/url]quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer, anders konden wij hier allemaal mee oordelen.
QFT!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef bijtend het volgende:
[ [url=http://.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ach man, een vrouw die zojuist bedrogen is gaat op haar kamer liggen janken, dagenlang. Die gaat niet even een topicje openen op een internetforum om een kosten-batenanalyse te maken over haar o zo leuke en hippe vriendje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:02 schreef stamppot het volgende:
[..]
weet jij veel hoe zij zich nu voelt
Dat was de discussie niet, hoe moet ik dit gaan doen.. moet ik hem in tranen opbellen?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:06 schreef Yi-Long het volgende:
Afgezien van die heat-vision is dat wel een verschrikkelijk lekker ding...
jij weet weinig van vrouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:06 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ach man, een vrouw die zojuist bedrogen is gaat op haar kamer liggen janken, dagenlang. Die gaat niet even een topicje openen op een internetforum om een kosten-batenanalyse te maken over haar o zo leuke en hippe vriendje.
Jammer dat er geen foto van jou in jouw profiel staat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet, hoe moet ik dit gaan doen.. moet ik hem in tranen opbellen?!
Er staan nog veel meer dingen in zijn telefoon.. alleen die zijn het posten niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:06 schreef Dimitri_ het volgende:
[...]
Ik zou het hem gewoon vragen, ik denk dat je je druk maakt om niets.. Als dat het ergste smsje is valt het allemaal wel mee!
Gewoon uitmaken en de reden vertellen. Als het niet waar is of niet klopt, dan legt hij dat maar uit en gaat mij maar smeken en bedelen, maar dan weet hij wel meteen dat je zoiets niet pikt van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet, hoe moet ik dit gaan doen.. moet ik hem in tranen opbellen?!
Je weet zeker dat hij vreemd gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
ze heeft gele tanden waarschijnlijk heeft ze iets van je vriendje geslikt..quote:
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....quote:
Nee, je moet dominant zijn, en hem het in zijn gezicht vragen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij bent dus geen puber?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....![]()
Ik ben niet gek.. ik ben anoniem op internet! Ik ben niet zo'n hyves slet met 60.000 vriendjes en vriendinnetjes..quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van jou in jouw profiel staat.
Zijn die nog erger dan? Ofwat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:08 schreef bijtend het volgende:
[..]
Er staan nog veel meer dingen in zijn telefoon.. alleen die zijn het posten niet waard
Heb je meer foto's van haar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....![]()
Dat kun jij nu wel zeggen, maar is het ook werkelijk zo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:11 schreef bijtend het volgende:
[..]
Ik ben niet gek.. ik ben anoniem op internet! Ik ben niet zo'n hyves slet met 60.000 vriendjes en vriendinnetjes..
Hé, dat is iemand van Fokquote:
Ja die dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/138541.
Ik zou dr doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef bijtend het volgende:
[ [url=http://.jpeg]afbeelding[/url] ]
Tjah.. ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Niet om't een of't ander, maar je post wel in puber- & tienertalk...quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
Hoe wil jij hem bellen en smsen als jij zijn telefoon hebt. Daarnaast geloof ik helemaal niets van dit hele topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Ja maar er stonden nog meer smsjes in en daaruit kan ik wel degelijk halen dat het niet gewoon als vriend was maar echt als scharrel..quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Tjah.. ik weet het niet.
Op zich is het geen goed teken dat je in de smsjes van je vriend gaat neuzen, natuurlijk. Vertrouwde je hem al langer niet ofzo? Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan mensen die mijn smsjes gaan lezen, dus lang leve het wachtwoord. Maar goed.. tjah, op zich hoeft het helemaal niets te betekenen. Ik kreeg ook zulk soort smsjes van andere meiden, terwijl ik een vriendin heb.
Misschien op een subtiele manier vragen wie Laura is?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
omgquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hé, dat is iemand van Fok
[..]
Ja die dus
Hij heeft ook een huis!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hoe wil jij hem bellen en smsen als jij zijn telefoon hebt. Daarnaast geloof ik helemaal niets van dit hele topic.
Dat lijkt mij sterkquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef bijtend het volgende:
[..]
Nee, ik had je moeder kunnen zijn..
Opgelost.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:15 schreef bijtend het volgende:
[..]
fijn! Nou weet ze dus ook wel wie ik ben.. en dat hij toch wel een vriendin heeft..had!
Omdat ik uit 1967 ben en zij/hij uit 1988?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...omdat jouw moeder niet snapt hoe een mobieltje werkt en dus geen SMS-jes kan lezen!?
misschien een beetje een voorbarige conclusie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:49 schreef bijtend het volgende:
Maar volgens mij heeft die KLOOOTZAK dus nu een ander [..........] stond er 'Was gezellig gister, c u tomorrow. Xx'
afwachten, z'n telefoon in de gaten houden, en mocht er aanleiding toe zijn:quote:maar wat moet ik nou doen?!
Idd. Als mijn vrouw mijn sms'en wilt bekijken of e-mail of wat dan ook moet zij dat lekker doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
BTW, snap 't probleem nooit zo van dat je z'n smsjes zou hebben gezien. Als ik een vriendin heb zal 't mij geen reet roesten of ze in m'n telefoon wil kijken
of juist sinds kort.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Elvanera heeft onderhand alweer tijdje een vriendje
10 euro dat bijtend een kloon van Elvanera is en dit een verkapte hoe-geil-vinden-fokkers-mij topic is.quote:
Mocht dat zo zijn dan is ze geschift en rijp voor een spuitje van de dierenarts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
10 euro dat bijtend een kloon van Elvanera is en dit een verkapte hoe-geil-vinden-fokkers-mij topic is.
Mocht dat niet zo zijn: eerst vragen wie Laura is, dan dumpen die handel tenzij het z'n lang verloren zusje blijkt te zijn ofzo.
jamaar jamaar....quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
10 euro dat bijtend een kloon van Elvanera is en dit een verkapte hoe-geil-vinden-fokkers-mij topic is.
Donders geil!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Ja, een vrouw met dit uiterlijk zit zich natuurlijk suf te soppen op reacties op het internet achter haar PC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.quote:
quote:Op 12-03-2009 02:16 schreef erikkll
HELP! Vriendje gaat vreemd..
ik wil niet lullig doen maar het gaat over jou.
![]()
'T gaat niet echt over haar gezien dit alles verzonnen is door een klein jongetje met donshaartjes en een kleine piemel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef Pardus het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.
[..]
Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:39 schreef Pardus het volgende:
Je vergeet te melden dat, gezien zijn posthistory, de TS een vent is.
Ja gekkie, het is allemaal nep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
'T gaat niet echt over haar gezien dit alles verzonnen is door een klein jongetje met donshaartjes en een kleine piemel.
Ja wat? Degenen die nog zo dom zijn dit te geloven zijn werkelijk hersenloze kinderen.quote:
Ja, fuck hey. Wel 10 topicsquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.
Pfrt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:46 schreef Armoed het volgende:[..]Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef Pardus het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.
[..]
OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hé, dat is iemand van Fok
[..]
Ja die dus
Bweheh, is dat niet Elvaneraquote:
dus jij bent die dude?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik maak 'r zo wakker![]()
Ze heeft nogal een ruige nacht gehad
Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:13 schreef stamppot het volgende:
k vind het in het topic: zusje :(
Je neemt de naam van de foto (515652100rTiq.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 515652100rTiqoverhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=515652100rTiqsize=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.kom je op de hyves
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef leLe-- het volgende:
Wat een mislukte kutgrap mij hoor je niet lachen ofzo..
Jij ook hier?! Klootzak!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik maak 'r zo wakker![]()
Ze heeft nogal een ruige nacht gehad
oow jij vond het wel een originele goede grap? En trouwens denk je dat het fok forum ook maar enige invloed heeft op mijn stemmingquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef stamppot het volgende:
[..]jij bent ook niet echt vrolijk.
Foto van leLE:
[ afbeelding ]
Aahhh, wat doe je?? Mijn vertrouwen in de mensheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |