Jammer dat er geen foto van jou in jouw profiel staat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet, hoe moet ik dit gaan doen.. moet ik hem in tranen opbellen?!
Er staan nog veel meer dingen in zijn telefoon.. alleen die zijn het posten niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:06 schreef Dimitri_ het volgende:
[...]
Ik zou het hem gewoon vragen, ik denk dat je je druk maakt om niets.. Als dat het ergste smsje is valt het allemaal wel mee!
Gewoon uitmaken en de reden vertellen. Als het niet waar is of niet klopt, dan legt hij dat maar uit en gaat mij maar smeken en bedelen, maar dan weet hij wel meteen dat je zoiets niet pikt van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet, hoe moet ik dit gaan doen.. moet ik hem in tranen opbellen?!
Je weet zeker dat hij vreemd gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
ze heeft gele tanden waarschijnlijk heeft ze iets van je vriendje geslikt..quote:
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....quote:
Nee, je moet dominant zijn, en hem het in zijn gezicht vragen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij bent dus geen puber?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....![]()
Ik ben niet gek.. ik ben anoniem op internet! Ik ben niet zo'n hyves slet met 60.000 vriendjes en vriendinnetjes..quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto van jou in jouw profiel staat.
Zijn die nog erger dan? Ofwat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:08 schreef bijtend het volgende:
[..]
Er staan nog veel meer dingen in zijn telefoon.. alleen die zijn het posten niet waard
Heb je meer foto's van haar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
Jij blij.. jullie lopen alleen maar op dat wijf te geilen.. ik ga zo naar bed! Pubers....![]()
Dat kun jij nu wel zeggen, maar is het ook werkelijk zo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:11 schreef bijtend het volgende:
[..]
Ik ben niet gek.. ik ben anoniem op internet! Ik ben niet zo'n hyves slet met 60.000 vriendjes en vriendinnetjes..
Hé, dat is iemand van Fokquote:
Ja die dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/138541.
Ik zou dr doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef bijtend het volgende:
[ [url=http://.jpeg]afbeelding[/url] ]
Tjah.. ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:07 schreef bijtend het volgende:
[..]
Niet om't een of't ander, maar je post wel in puber- & tienertalk...quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:10 schreef bijtend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |