jamaar jamaar....quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
10 euro dat bijtend een kloon van Elvanera is en dit een verkapte hoe-geil-vinden-fokkers-mij topic is.
Donders geil!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
10 euro dat bijtend een kloon van Elvanera is en dit een verkapte hoe-geil-vinden-fokkers-mij topic is.
Ja, een vrouw met dit uiterlijk zit zich natuurlijk suf te soppen op reacties op het internet achter haar PC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:34 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.quote:
quote:Op 12-03-2009 02:16 schreef erikkll
HELP! Vriendje gaat vreemd..
ik wil niet lullig doen maar het gaat over jou.
![]()
'T gaat niet echt over haar gezien dit alles verzonnen is door een klein jongetje met donshaartjes en een kleine piemel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef Pardus het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.
[..]
Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:39 schreef Pardus het volgende:
Je vergeet te melden dat, gezien zijn posthistory, de TS een vent is.
Ja gekkie, het is allemaal nep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
'T gaat niet echt over haar gezien dit alles verzonnen is door een klein jongetje met donshaartjes en een kleine piemel.
Ja wat? Degenen die nog zo dom zijn dit te geloven zijn werkelijk hersenloze kinderen.quote:
Ja, fuck hey. Wel 10 topicsquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.
Pfrt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:46 schreef Armoed het volgende:[..]Waar dan? Ik heb geen zin om postgeschiedenissen door te spitten.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef Pardus het volgende:
[..]
Laten wij anders nog even wachten op Laura. Iemand is zo vrij geweest om een bericht achter te laten op haar fotoboek.
[..]
OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hé, dat is iemand van Fok
[..]
Ja die dus
Bweheh, is dat niet Elvaneraquote:
dus jij bent die dude?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik maak 'r zo wakker![]()
Ze heeft nogal een ruige nacht gehad
Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:13 schreef stamppot het volgende:
k vind het in het topic: zusje :(
Je neemt de naam van de foto (515652100rTiq.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 515652100rTiqoverhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=515652100rTiqsize=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.kom je op de hyves
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef leLe-- het volgende:
Wat een mislukte kutgrap mij hoor je niet lachen ofzo..
Jij ook hier?! Klootzak!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik maak 'r zo wakker![]()
Ze heeft nogal een ruige nacht gehad
oow jij vond het wel een originele goede grap? En trouwens denk je dat het fok forum ook maar enige invloed heeft op mijn stemmingquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef stamppot het volgende:
[..]jij bent ook niet echt vrolijk.
Foto van leLE:
[ afbeelding ]
Aahhh, wat doe je?? Mijn vertrouwen in de mensheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |