quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef Spitstand het volgende:
Gewoon bij hem blijven natuurlijk. Wat maakt jou het uit.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Je moet een keer bewust dat lied van Jan Smit "Laura" opzetten en kijken hoe hij reageert
Ha-ha..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Je moet een keer bewust dat lied van Jan Smit "Laura" opzetten en kijken hoe hij reageert
Of de film:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef Spitstand het volgende:
Kan ik toch niet makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef stamppot het volgende:
Heb je misschien ook foto's van dat meisje dan? anders kunnen wij het hier op fok niet beoordelen
Dude! Like OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:53 schreef stamppot het volgende:
[..]
Of de film:
Cumsluts whore 3, laura cums hard![]()
Nounou, na 9 maand moet een filmpje kunnen toch?quote:
Ja, dat lijkt mij ook wel het beste maar het is zo'n kut actie! En ik ga dan ook nog van die dingen denken 'zou het aan mij liggen?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef prodygee het volgende:
Soms zijn er van die dingen die je beter kunt laten. Zoals smsjes lezen van een ander z'n telefoon. Kom je vaak achter dingen die je liever niet had willen weten.
Althans.. later krijg je natuurlijk spijt dat je dat dan niet gedaan zou hebben. What to dooo.. Ik zou kijken.
Voorzichtig aan 'm brengen zou ik zeggen. Als je het toch uit zijn mond wilt horen.
dat is ook wel weer waar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik denk wel dat het aan jou ligt, anders ga je toch niet vreemd?
Lulquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Oh dat was wel lullig van me, grapje..
Wat maakt dat nou weer uit.. antwoord gewoon serieus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar is ze knapper of lelijker dan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |