Of je doet Nosh niet na.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Niet schokkend, het valt meer onder de categorie : dat kom je niet elke dag tegen.[ afbeelding ]
Die foto's alleen zijn daar al eng ja, maar dit vind ik toch erger. Het is hier namelijk een hele menigte die meedoet.quote:
Ach gut, heb je een nieuw plaatje gevonden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Niet schokkend, het valt meer onder de categorie : dat kom je niet elke dag tegen.[ afbeelding ]
Dat is een van de ergste filmpjes die ik op internet gezien heb. De gemiddelde onthoofding stelt daarbij weinig voor.quote:
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jezus, en daar is ook een hele serie van filmpjes van dus ?
Heb inderdaad gelezen dat er 1 filmpje is gelekt, zag er een GIFje van en kreeg echt kostneigingen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.
linkje?dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 filmpje gelekt. Dat is ook wel meer dan voldoende. Ik ken weinig mensen die het filmpje volledig afkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk dat maar eens.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2009 00:01:23 ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Degene van wie je dat plaatje hebt. Creëer je eigen gimmick.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want dit is natuurlijk niet in Amerika.
Waarschijnlijk 1 vis gejat ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat hadden ze gedaan? Dat vind ik op zich wel belangrijk om de schokgraad te bepalen.
Gast die mij het filmpje linkte, denkt witchcraft. Die leven dus echt nog in de middeleeuwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat hadden ze gedaan? Dat vind ik op zich wel belangrijk om de schokgraad te bepalen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch, ze zijn weer te lui om uit het vuur op te staan...
+1 Humor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
ze zijn zelfs te lui op om te staan als ze in de fik staanquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
Dan zou African de correcte term zijn aangezien dit niet in Amerika plaatsvindt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, racist. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik je blanke zou noemen?
African American is de correcte term.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:Gadverdamme, dat plaatje van die vrouw die zichzelf in haar bek schijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk dat maar eens.
Thirteen!
Internetnewb, dat is dé legendarische badmeidquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat plaatje van die vrouw die zichzelf in haar bek schijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je al die plaatjes kan kijken zonder naar te worden, ben je echt knap![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef JanusAnus het volgende:
Ze hebben daar dus blijkbaar wel een mobieltje om te filmen.
Het gaat de goede kant op, daar in Afrika!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je al die plaatjes kan kijken zonder naar te worden, ben je echt knap![]()
getver paris hilton![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:En bedankt, nu ben ik de rest van de avond geil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je al die plaatjes kan kijken zonder naar te worden, ben je echt knap![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat plaatje van die vrouw die zichzelf in haar bek schijt
Maak vooral dezelfde grap, maar dan met andere woorden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zijn zelfs te lui op om te staan als ze in de fik staan_!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:Bah, vanaf die katten heb ik weggekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je al die plaatjes kan kijken zonder naar te worden, ben je echt knap![]()
![]()
![]()
En nu moet ik mezelf voorhouden dat het allemaal maar geshopt was anders krijg ik nachtmerries
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Het was echt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bah, vanaf die katten heb ik weggeklikt![]()
![]()
En nu moet ik mezelf voorhouden dat het allemaal maar geshopt was anders krijg ik nachtmerries
ik las uit slaan bij xebroquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak vooral dezelfde grap, maar dan met andere woorden.
ja het lijkt op de intro van de snorkelsquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ben toch benieuwd wat er in het filmpje van de OP te zien is.. Iemand omschrijving?
Je kan hem ook gewoon aanklikken lafaard!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ben toch benieuwd wat er in het filmpje van de OP te zien is.. Iemand omschrijving?
iPhone...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:41 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon aanklikken lafaard!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
Sure:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
Dat weet je helemaal niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef STRAWxBARRY het volgende:
En een ander, hoogstwaarschijnlijk ook een neger, het filmt met een mobiele telefoon.
Na afloop van het filmpje was ik:quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:58 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet!
RACIST!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
Zonde van die huiden, daar had je nog mooie motorpakken van kunnen maken, mits goed gestroopt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef Rosbief het volgende:
Zonde van die huiden, daar had je nog mooie motorpakken van kunnen maken, mits goed gestroopt.
Heuj, staat toch duidelijk bij dat dit een serieus topic isquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:28 schreef Emimich het volgende:
Op 00:24 zie je trouwens een tekenend voorbeeld van het gebrek aan verfijnde techniek bij Afrikanen. De gehele coördinatie ontbreekt waardoor het doelwit nooit volledig geraakt zal worden.
Ik denk dat als je een gegeven moment zo verbrand bent je weinig meer voelt en/of in shock bent... Ook als je ziet hoe ze mensen kapot slaan en opnieuw in brand zetten die eruit willen vraag k me af ofdat ze ook maar ergens naartoe kunnen... Echt te ziek voor woorden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
is daar een stammenstrijd aan de gang, ook raar dat die mensen nauwelijks bewegen als ze al in brand staan, ongelofelijk. het blijven wilden. of dat ooit nog goed komt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou African de correcte term zijn aangezien dit niet in Amerika plaatsvindt.
En jij mag mij best blanke noemen.
Shock he. Maar een paar dingen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
is daar een stammenstrijd aan de gang, ook raar dat die mensen nauwelijks bewegen als ze al in brand staan, ongelofelijk. het blijven wilden. of dat ooit nog goed komt?
Jij maakt dit natuurlijk dagelijks mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef wise het volgende:
haha, stelletje jankerds in dit topic.
Vies he, iemand die verband wordt
Is dit serieus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, racist. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik je blanke zou noemen?
African American is de correcte term.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef Birra het volgende:
[..]
Jij maakt dit natuurlijk dagelijks mee.
Word.quote:
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vindquote:
Ik heb deze nog niet gekeken, doe ik hier ook maar nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vind
Vanavond maar effe kijken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Que hetgene dat je ziet is het misschien erger, maar het feit dat er bij dit filmpje een hele groep toe zit te kijken en er niks tegen probeert te doen maakt dat ik dit filmpje toch schokkender vind
Geschokt doordat negers niks uitvoeren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is hem, als je alleen op afgaat wat je ziet is het inderdaad de ergste. Wat mij echt schokte bij het filmpje in de OP zoals ik al eerder heb gezegd was het feit dat er een hele menigte naast stond die gewoon meededen. In het filmpje zijn het slechts drie mensen die de gruwelijkste moorden plegen, die iedereen in oekraine verafschuwde en in dit filmpje worden de daders bejubeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vanavond maar effe kijken dan.
Die 3 guys 1 hammer, is dat toevallig http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs ?
Dat filmpje is inderdaad echt heel bruut, denk toch wel 1 van de ergste die ik op internet gezien heb.
Het is hun rechtstelsel. Wij halen toch ook onze schouders op wanneer een crimineel een celstraf opgelegd krijgt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
touchéquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geschokt doordat negers niks uitvoeren?
En dan mag ik niet geschokt zijn? Daarnaast hebben die mensen wss zelfs helemaal niks gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is hun rechtstelsel. Wij halen toch ook onze schouders op wanneer een crimineel een celstraf opgelegd krijgt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is hem, als je alleen op afgaat wat je ziet is het inderdaad de ergste. Wat mij echt schokte bij het filmpje in de OP zoals ik al eerder heb gezegd was het feit dat er een hele menigte naast stond die gewoon meededen. In het filmpje zijn het slechts drie mensen die de gruwelijkste moorden plegen, die iedereen in oekraine verafschuwde en in dit filmpje worden de daders bejubeld
hammertime LOLZ.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vanavond maar effe kijken dan.
Die 3 guys 1 hammer, is dat toevallig http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs ?
Dat filmpje is inderdaad echt heel bruut, denk toch wel 1 van de ergste die ik op internet gezien heb.
Dies gewoon grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
hammertime LOLZ.
1guy1jar is ook ernstig
1guy1jar is een sprookjesverhaal vergeleken met 3guys1hammer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
hammertime LOLZ.
1guy1jar is ook ernstig
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef Jenglejack het volgende:Bij mij is het juist andersom. Kon er echt niet tegen wanneer ik een onthoofding zag, nu doet het me vrij weinig.
Enige waar ik nog heel slecht tegen kan, is wanneer mensen katten (of andere dieren) hardcore mishandelen.
Als een echt /b/tardquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef Jenglejack het volgende:Bij mij is het juist andersom. Kon er echt niet tegen wanneer ik een onthoofding zag, nu doet het me vrij weinig.
Enige waar ik nog heel slecht tegen kan, is wanneer mensen katten (of andere dieren) hardcore mishandelen.
/b/ rothersquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als een echt /b/tard
Heb ik dus ookVan katten blijf je godverdomme af!
Wilde net reply'en met de link, maar nu ik je quote, zie ik dat je het al gevonden hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben het filmpje kwijt waarin men een beer schiet, dat beest enorm lijdt en reutelt en dan een vrouw doggystyle geneukt wordt op het lijk van die beer. Google helpt me niet echt
Ah, "sex on dead bear" was de juiste google input
http://www.shakethatbear.com/
enjoy
Amazing. Thatś gold jerry, goldquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben het filmpje kwijt waarin men een beer schiet, dat beest enorm lijdt en reutelt en dan een vrouw doggystyle geneukt wordt op het lijk van die beer. Google helpt me niet echt
enjoy
Ze hadden het hart van /b/ gekrenkt hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
/b/ rothers![]()
Dat verhaal van dusty (de kat), ken je zeker wel ? Echt prachtig dat die website is gemaakt om zijn familie kapot te maken.
Die arme beerquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
enjoy
Link?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
/b/ rothers![]()
Dat verhaal van dusty (de kat), ken je zeker wel ? Echt prachtig dat die website is gemaakt om zijn familie kapot te maken.
http://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glennquote:
.. is echt de mooiste zin op heel encyclopediadramaticaquote:Kenny "The Animal Abuser" Glenn is a 13-year-old hooknose wannabe serial killer and soon-to-be anally raped juvie prisoner who posted a video[1] on YouTube of himself abusing his cat Dusty. When this heinous act came to the attention of the fearless crime-fighters of the Internet Vigilante Group, it took less than 24 hours to identify, locate and dispatch the Party Van over to pick up the sick little fuck and his equally useless as tits on a warthog brother Weston.
tuurlijk mag je niet geschokt zijn, kom op, dit is Fok!, daar mag je geen gevoelens tonen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan mag ik niet geschokt zijn? Daarnaast hebben die mensen wss zelfs helemaal niks gedaan.
Op 4chan, daar toon ik geen gevoelens (BEHALVE MET KATTEN VAN KATTEN BLIJF JE MET JE POTEN AF). Op Fok! kan je wel je gevoelens tonenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
tuurlijk mag je niet geschokt zijn, kom op, dit is Fok!, daar mag je geen gevoelens tonen.![]()
Maar ja, ook is ben geschokt na het kijken van dit filmpje, en ook misselijk.
Dat je niet met internet om kunt gaan idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb een permban op 4chan. Dus dat zegt wat...
Dat kan alleen CP zijn.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:Alle mensen plaatjes had ik zoiets van: mensen zijn echt vieze wezens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je al die plaatjes kan kijken zonder naar te worden, ben je echt knap![]()
Maar na de eerste drie plaatjes van de dieren kapte ik. ( ben wel nieuwsgierig naar wat er na de mensen komt)Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Wrongquote:
quote:You have been permanently banned from all boards for the following reason:
Posting someone's birth certificate and feeding this stupid camwhore drama.
Your ban was filed on January 10th, 2009. This ban will not expire.
According to our server, your IP is: 94.***.**.***. The name you were posting with was Anonymous.
Your appeal was reviewed and denied. You may not appeal this ban again.
Dat je een fucking idioot bent iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
Helemaal doorgelezen. Die Internet Vigilante Group is echt geniaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn
Let vooral op de titel van het artikel
[..]
.. is echt de mooiste zin op heel encyclopediadramatica
Ja, dat mensen nou graag een ander in de bek schijten of gebakken lul eten, prima hoor. Maar die dieren, maakt me woest... Pffff.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Alle mensen plaatjes had ik zoiets van: mensen zijn echt vieze wezens.
Maar na de eerste drie plaatjes van de dieren kapte ik. ( ben wel nieuwsgierig naar wat er na de mensen komt)
Gewoon doen. Kan je best hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik wil het niet zien. Maar stiekem wel.
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik wil het niet zien. Maar stiekem wel.
Mij gaat het echter totaal niet om wat die mensen hebben gedaan, mij gaat het om het feit dat een hele menigte dit soort martelingen lijkt toe te juichen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.
Dat maakt het nog niet lekker om naar te kijken. Bovendien ben ik erg weak hearted, en ik heb net http://www.encyclopediadramatica.com/Offended deze pagina helemaal doorgebladerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.
Ja ga dan maar gewoon kijken, want nu ben je toch al niet meer te redden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet lekker om naar te kijken. Bovendien ben ik erg weak hearted, en ik heb net http://www.encyclopediadramatica.com/Offended deze pagina helemaal doorgebladerd.
Ik heb het net gezien, het valt wel mee ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja ga dan maar gewoon kijken, want nu ben je toch al niet meer te redden.
Ik zie nergens mensen juichen? Ze staan er gewoon een beetje opgelaten bij, meer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mij gaat het echter totaal niet om wat die mensen hebben gedaan, mij gaat het om het feit dat een hele menigte dit soort martelingen lijkt toe te juichen.
Toe te juichen, dat betekent dus niet dat ze letterlijk juichen maar er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen juichen? Ze staan er gewoon een beetje opgelaten bij, meer niet.
Dat zie ik ook niet gebeuren. Misschien een man of 4 die fanatiek op die gasten aan het inmeppen zijn maar de rest staat er gewoon bij. Er wordt niet gepraat, gedanst, gediscussieerd helemaal niets. Dát vind ik dan wél weer apart.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toe te juichen, dat betekent dus niet dat ze letterlijk juichen maar er blij mee zijn.
Dat ze überhaupt er niks tegen doen laat dus mijns inziens zien dat ze het ermee eens zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet gebeuren. Misschien een man of 4 die fanatiek op die gasten aan het inmeppen zijn maar de rest staat er gewoon bij. Er wordt niet gepraat, gedanst, gediscussieerd helemaal niets. Dát vind ik dan wél weer apart.
gekke mensen die nog meer gekken maken. ben er maar trots op Amerikaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
enjoy
En waarom niet? Het is daar schijnbaar ''normaal''.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt er niks tegen doen laat dus mijns inziens zien dat ze het ermee eens zijn.
als je iemand in de fik steekt zijn je normen en waarden ver te zoeken. die zijn er niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En waarom niet? Het is daar schijnbaar ''normaal''.
Betekend alleen dat ze andere normen en waarden hebben. Niet per se verkeerde normen en waarden.
Als dief weet je daar gewoon dat je in de fik gestoken wordt. Hier in Nederland krijg je nog net niet de sleutels van de buurman. Relativeren he
Zeg jijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als je iemand in de fik steekt zijn je normen en waarden ver te zoeken. die zijn er niet meer.
Dan kan het mij nog wel schokken, dat mensen daar nog steeds de normen en waarden hebben die wij hier in de middeleeuwen hanteerden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En waarom niet? Het is daar schijnbaar ''normaal''.
Betekend alleen dat ze andere normen en waarden hebben. Niet per se verkeerde normen en waarden.
Als dief weet je daar gewoon dat je in de fik gestoken wordt. Hier in Nederland krijg je nog net niet de sleutels van de buurman. Relativeren he
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het zijn Westerse schokkende beelden!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan kan het mij nog wel schokken, dat mensen daar nog steeds de normen en waarden hebben die wij hier in de middeleeuwen hanteerden.
Als in de Westerse wereld een paar mensen levend op straat verbrand worden, staat er geen groepje omheen te doen alsof er niks gebeurd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het zijn Westerse schokkende beelden!
Dat jij zulke dingen niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn
Als er op straat iemand op straat word neergestoken of geslagen kijkt iedereen ook alleen maarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als in de Westerse wereld een paar mensen levend op straat verbrand worden, staat er geen groepje omheen te doen alsof er niks gebeurd.
Ik zie de link niet tussen iemand die op straat neergestoken word, wat altijd in een paar seconden gebeurt en een paar mensen die levend verbrand worden, wat minuten duurt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Als er op straat iemand op straat word neergestoken of geslagen kijkt iedereen ook alleen maar
[ afbeelding ]
Kennen we deze reclame nog?
Oh en omdat het in een paar seconde gebeurt is het minder ergquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen iemand die op straat neergestoken word, wat altijd in een paar seconden gebeurt en een paar mensen die levend verbrand worden, wat minuten duurt.
Omdat het in een paar seconde gebeurt is het onmogelijk in te grijpen? Daarnaast is hier de voornaamste reden dat mensen niet ingrijpen dat mensen bang zijn zelf dan ook gestoken te worden. Ik ken dan ook niemand die leuk naar zo'n steekpartij zou kijken, iedereen zou snel wegrennen. In dat filmpje kijkt die hele menigte er dus gewoon naar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Oh en omdat het in een paar seconde gebeurt is het minder erg
Lekker bezig hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |