abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:34:16 #151
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67027114
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dat ze überhaupt er niks tegen doen laat dus mijns inziens zien dat ze het ermee eens zijn.
En waarom niet? Het is daar schijnbaar ''normaal''.

Betekend alleen dat ze andere normen en waarden hebben. Niet per se verkeerde normen en waarden.
Als dief weet je daar gewoon dat je in de fik gestoken wordt. Hier in Nederland krijg je nog net niet de sleutels van de buurman. Relativeren he
pi_67027359
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Betekend alleen dat ze andere normen en waarden hebben. Niet per se verkeerde normen en waarden.
Als dief weet je daar gewoon dat je in de fik gestoken wordt. Hier in Nederland krijg je nog net niet de sleutels van de buurman. Relativeren he
als je iemand in de fik steekt zijn je normen en waarden ver te zoeken. die zijn er niet meer.
De Puta Madre
pi_67027400
Ik weet niet of die mensen het daar in de gaten hebben maar er staat daar iemand in de fik
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:53:51 #154
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67027619
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

als je iemand in de fik steekt zijn je normen en waarden ver te zoeken. die zijn er niet meer.
Zeg jij
Het is niets meer en niets minder dan strafrecht. Het staat dan misschien buiten onze normen en waarden, maar daar doe je het maar 1x. Last van draaideur Roasties heb je daar denk ik niet.
pi_67027677
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan kan het mij nog wel schokken, dat mensen daar nog steeds de normen en waarden hebben die wij hier in de middeleeuwen hanteerden.
pi_67027729
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dan kan het mij nog wel schokken, dat mensen daar nog steeds de normen en waarden hebben die wij hier in de middeleeuwen hanteerden.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het zijn Westerse schokkende beelden!
Dat jij zulke dingen niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_67027820
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het zijn Westerse schokkende beelden!
Dat jij zulke dingen niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn
Als in de Westerse wereld een paar mensen levend op straat verbrand worden, staat er geen groepje omheen te doen alsof er niks gebeurd.
pi_67027838
wtf, ziek filmpje! Ga niet eens 3Guys kijken denk ik...,.
pi_67028053
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:00 schreef Siniti het volgende:

[..]

Als in de Westerse wereld een paar mensen levend op straat verbrand worden, staat er geen groepje omheen te doen alsof er niks gebeurd.
Als er op straat iemand op straat word neergestoken of geslagen kijkt iedereen ook alleen maar

http://www.sire.nl/uploads/tx_eucampagnes/2004_talent.wmv
Kennen we deze reclame nog?
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:10:33 #160
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_67028093
Dat 3guys1hammer filmpje doet het niet bij mij al heb ik niet het idee dat ik daar erg rouwig om moet zijn.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_67028111
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Als er op straat iemand op straat word neergestoken of geslagen kijkt iedereen ook alleen maar

[ afbeelding ]

Kennen we deze reclame nog?
Ik zie de link niet tussen iemand die op straat neergestoken word, wat altijd in een paar seconden gebeurt en een paar mensen die levend verbrand worden, wat minuten duurt.
pi_67028145
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik zie de link niet tussen iemand die op straat neergestoken word, wat altijd in een paar seconden gebeurt en een paar mensen die levend verbrand worden, wat minuten duurt.
Oh en omdat het in een paar seconde gebeurt is het minder erg
Lekker bezig hoor
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_67028208
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Oh en omdat het in een paar seconde gebeurt is het minder erg
Lekker bezig hoor
Omdat het in een paar seconde gebeurt is het onmogelijk in te grijpen? Daarnaast is hier de voornaamste reden dat mensen niet ingrijpen dat mensen bang zijn zelf dan ook gestoken te worden. Ik ken dan ook niemand die leuk naar zo'n steekpartij zou kijken, iedereen zou snel wegrennen. In dat filmpje kijkt die hele menigte er dus gewoon naar.

Ik hou nu ook niet meer van mudkips, na die paar gigantische domme opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')