quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want dit is natuurlijk niet in Amerika.
Waarschijnlijk 1 vis gejat ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat hadden ze gedaan? Dat vind ik op zich wel belangrijk om de schokgraad te bepalen.
Gast die mij het filmpje linkte, denkt witchcraft. Die leven dus echt nog in de middeleeuwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat hadden ze gedaan? Dat vind ik op zich wel belangrijk om de schokgraad te bepalen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch, ze zijn weer te lui om uit het vuur op te staan...
+1 Humor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
ze zijn zelfs te lui op om te staan als ze in de fik staanquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
Dan zou African de correcte term zijn aangezien dit niet in Amerika plaatsvindt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe anders ff normaal, racist. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik je blanke zou noemen?
African American is de correcte term.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:Gadverdamme, dat plaatje van die vrouw die zichzelf in haar bek schijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk dat maar eens.
Thirteen!
Internetnewb, dat is dé legendarische badmeidquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat plaatje van die vrouw die zichzelf in haar bek schijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |