En een rip off.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
Het loopende sax-deuntje uit 'Get Right' is ook zo annoying geniaal.
kkquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
Het loopende sax-deuntje uit 'Get Right' is ook zo annoying geniaal.
je vermoorde mijn kloontjequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje van de plaatjes SC
Definieer "rip off"...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En een rip off.
Ik weet alleen het origineel niet zo 1 2 3 uit m'n hoofd.
Ah, weer een nieuwe post van de platjes-admin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje van de plaatjes SC
ouchquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuwe post van de platjes-admin.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef IQM het volgende:
Wat is er met Jennifer Lopez gebeurd by the way?Ze was zo sexy en populair vroeger!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kuttebolquote:
Welk kloontje? Wolvendagen?quote:
IQM, ik had van jou toch niet verwacht dat je hier nog op in zou gaan.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM, ik had van jou toch niet verwacht dat je hier nog op in zou gaan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Dat was niet respectloos of seksistisch.quote:
Wat is er liefje? Nog steeds misselijk?quote:
Dat is altijd nog in the eye of the beholder. Ergo: jij kan je nooit houden aan je afspraak.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was niet respectloos of seksistisch.
Als dat al respectloos isquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is altijd nog in the eye of the beholder. Ergo: jij kan je nooit houden aan je afspraak.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was trouwens erg mooi weer vandaagHeb op de terugweg meteen ff mijn auto door de wasstraat gereden, wat denk je? Is die automaat stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef KingOfPop het volgende:
IK BEN ZÓ BLIJ
DEZE MOOIBOI GAAT OP 8 SEPTEMBER NAAR MICHAEL JACKSON !
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er liefje? Nog steeds misselijk?
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was trouwens erg mooi weer vandaagHeb op de terugweg meteen ff mijn auto door de wasstraat gereden, wat denk je? Is die automaat stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moest je overgeven dan?quote:
Bij webshop van de EO.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?
Bij ******.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Wie weet wat 'franjers' zijn? En ik bedoel dus niet 'franjes', hè...
Sterf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?
Doodverwensing. BAN!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?
Grote mond tegen IQM! Ban!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reageren op een ban-aanvraag! Ban!
Ik vraag niks, ik zeg alleen maar dat er een ban op staat.quote:
Ah daar is bolletje!quote:
Bek dicht, irritante kut kloon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, irritante kut kloon.Zie, ik wist dat jij je er niet aan zou kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, irritante kut kloon.Teringleijer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat jij je er niet aan zou kunnen houden.
Kankahoeah!quote:
Yeah, like that is going to happen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.
19 maartquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.
Of ga dood.quote:
Denk je dat ik dat uberhaupt nog wil, rotpuber.quote:
Ja. Faalhaas.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat uberhaupt nog wel, rotpuber.
Laat m'n moeder erbuiten, vuige peniskoker.quote:
Hahaha, sukkels.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
*Gooit stoel richting Sanna*quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Welke kim?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Jou vind ik wel lief hoor.quote:
Haha jij nu ook!quote:
Ja is goed, als jij dan lekker in coma gaat liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Bobby, sterf af in de tijd dat ik slaap, ja.
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
Bt kon ook nooit gelijk weggaan na het afscheid nemen...
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?quote:
IQM is haar woordvoerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?
Ze is weg. Foetsie.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk liefde SC moeten heten.
Iedereen mag elkaar hier.
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Dude. Hartaanval. Die avatar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB SC #996] Verzin hier een betere naam voor Bt's hamster!
Stop met het gebruiken van mijn avaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Mag ik jou vermoorden?quote:
You know it wasn't so long agoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Heb hem al aangepast, sorry hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van mijn ava
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen als je het romantisch doet. En vertelt waar Bt gebleven is.
Wie?quote:
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.En BT heeft gewoon tijdelijk afscheid genomen van FOK!
Maar wel eerst stomende seks, okee?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.
Laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Net 5 -dag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Nee, dat is een pedo dag.quote:
Je hebt er verstand van, zie ik?quote:
Ik zou graag een prive sauna willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja de hele dag Gilmore Girls kijken in de sauna!
Nee, ik heb ze liever tussen de 10 en 16.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van, zie ik?![]()
Oh het geluid probleem is opgelost: ik moest 2 keer mijn laptop starten![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou graag een prive sauna willen hebben
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.quote:
Is dat inclusief massages?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.
Uiteraard.quote:
Je vind het niet fijn om gemasseerd te worden?quote:
www.spatiegebruik.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
Hey krentenbol en 4ebe, horen jullie dat, jullie worden homo's genoemd.quote:
mensen die nog www typenquote:
Jawel, maar, niet, in, de, sauna, dat, is, zo, zweterig,.[#'*\&;quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vind het niet fijn om gemasseerd te worden?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey krentenbol en 4ebe, horen jullie dat, jullie worden homo's genoemd.
Kan ook, op verzoek, na de sauna.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, maar, niet, in, de, sauna, dat, is, zo, zweterig,.[#'*\&;
Krijg er nu al hoofdpijn van.quote:
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
Ik weet het wel weer, onze nieuwe mod is ook vrij weinig soeps
Snakey, murp, Het_hupt, NJquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizen
Met name opletten op: Het_faaltquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizen
Niks mis met het_hupt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Snakey, murp, Het_hupt, NJ
Niks mis mee toch?
Oh, k vond m wel chill @ SC.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks mis met het_hupt?Inconsequentie heeft hij uitgevonden.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey krentenbol en 4ebe, horen jullie dat, jullie worden homo's genoemd.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Totdat je vertelt dat KLB eigenlijk toch wel leuker is dan "49"
Ik heb Shaving Ryans Privates nog van jou te leenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, maar even Movie Label 2008 gedownload en geïnstalleerd. Kan ik mooi bijhouden welke pauper films van me leent en ze niet teruggeeft.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb Shaving Ryans Privates nog van jou te leen
Op de brandstapel ermee.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat is American Pie presents: Beta House toch een slechte film.
wd heeft 'm al vier keer gezien en gaat nu voor de vijfde keer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even allemaal weer downloaden.quote:
Alleen #1 was wel geinigquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
www.jj.amquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Riki-Oh
Sorryquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen met een onleesbaar handschrift.
quote:
Is dat een film?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Riki-Oh
Je meent hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
Had ik al gezegd dat SHE best wel triest is?
http://partyflock.nl/user/531/photocomments.html
Net afgelopen weekend gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
The Pursuit of Happyness, zondag 20:00 @ RTL 4!
Will Smith.
Allemaal kijken.
Partyflock -->quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
Had ik al gezegd dat SHE best wel triest is?
http://partyflock.nl/user/531/photocomments.html
Lekker op tijd ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
Will Smith.
Allemaal kijken.
Nee!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Florian_ het volgende:
IQM post eens die smiley dat ie zo'n hand voor z'n mond houdt en giechelt
ofzo
Mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
Ik ben zojuist volledig afgeknapt op wolvendagen.
whootquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
Whoa, zo'n vrouw bij Kunst & Kitsch, schilderijtje, waarde: ¤100,000
quote:
SPAAAANNNNEEEENNNDDDDDquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
Whoa, zo'n vrouw bij Kunst & Kitsch, schilderijtje, waarde: ¤100,000
net echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Riki-Oh
Nee, ik kom meer in de ONZ SC. Maar sinds een aantal KLB'ers daar de boel verziekt hebben, kom ik eens kijken of het wel nog gezellig is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb je hier anders amper gezienof ben jij zo'n bangast van vroegâh ofzo?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik kom meer in de ONZ SC. Maar sinds een aantal KLB'ers daar de boel verziekt hebben, kom ik eens kijken of het wel nog gezellig is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En zo is iedere josti blij met z'n eigen triangel.
Dat je met zo'n autoband van die sterren enzo moet pakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME, ik heb ineens zin om dat SWJ spel te doenMet die autobanden enzo
![]()
Faggot, die film kijk je alleen als je vriendin je daartoe dwingtquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
Will Smith.
Allemaal kijken.
Mijn oude school had earthworm jim op de pc's staan, dat was zo versquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat je met zo'n autoband van die sterren enzo moet pakken?
omg .... mijn vriendin wil die film kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Faggot, die film kijk je alleen als je vriendin je daartoe dwingt!
Ik ben met de mijne naar Australia geweest in de bios. Dat kreng duurde verdomme 3.5 uurquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg .... mijn vriendin wil die film kijken
Ik weet ngo toen ik die kankerfilm per sé moest kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben met de mijne naar Australia geweest in de bios. Dat kreng duurde verdomme 3.5 uur
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg .... mijn vriendin wil die film kijken
Is ie echt zo erg?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet ngo toen ik die kankerfilm per sé moest kijkenArghhhhhhhhhhhh
Nee hoor, opzich best een goeie film. Alleen na 2 uur is er zo'n soort einde (iedereen leeft en is gelukkig, jeej) en dan denk je "top, nu naar huis". Niet dus, komt er opeens nog 1.5 uur achteraanquote:
Als een neger besluit een vierkanten plastic doos voor dokters besluit te verkopen om rijk te worden, dan verdient die het gewoon om op de straat te leven. En dan moet niet een of andere dropneus de verhaallijn veranderen en de neger uit de goot laten komen!quote:
En dat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee hoor, opzich best een goeie film. Alleen na 2 uur is er zo'n soort einde (iedereen leeft en is gelukkig, jeej) en dan denk je "top, nu naar huis". Niet dus, komt er opeens nog 1.5 uur achteraan
Gvd, wie heeft NU weer [HOMO SC] veranderd in [KLB SC] potdoriequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef KingOfPop het volgende:
Faggots !
Zeker die homo-hatert Remmiepemmiequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gvd, wie heeft NU weer [HOMO SC] veranderd in [KLB SC] potdorie
Nee, man. Goede film. Will Smith is sowieso top!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Faggot, die film kijk je alleen als je vriendin je daartoe dwingt!
It's a true story, bitch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als een neger besluit een vierkanten plastic doos voor dokters besluit te verkopen om rijk te worden, dan verdient die het gewoon om op de straat te leven. En dan moet niet een of andere dropneus de verhaallijn veranderen en de neger uit de goot laten komen!
warme chocomel van hun is koning helemaal met strohrumquote:
Mwa ik vond hem in de SC ook wel leuk, maar modden kan ie gewoon niet. Ontzettend inconsequent of anderen beschuldigen van baggeren en vervolgens zelf beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jullie liepen gewoon te trollen daar
Ik ga een beetje films op TV kijken, en al helemaal op RTL. Daar zenden ze stukjes film tussen de reclames uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
Will Smith.
Allemaal kijken.
Ik zocht een smiley, die mengeling vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga een beetje films op TV kijken, en al helemaal op RTL. Daar zenden ze stukjes film tussen de reclames uit
een australian is als de man klaar komt in de kont vd vrouw en daarna er weer uitzuigt, down underquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet waar hij het over heeft.
Nu pas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
Ik ben zojuist volledig afgeknapt op wolvendagen.
Ik ben gestopt na The Wedding. Sowieso omdat de originele cast niet meer mee deed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik zie anders wel een mooie foto van een blanke jongen met 2 negerlullen in z'n mond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef reetveter het volgende:
En dan zoek je op negers in een boot, wat krijg je? Niks.
http://images.google.com/images?hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGIK_nl&um=1&q=negers+in+een+boot
Deze vond ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef reetveter het volgende:
En dan zoek je op negers in een boot, wat krijg je? Niks.
http://images.google.com/images?hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGIK_nl&um=1&q=negers+in+een+boot
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
een australian is als de man klaar komt in de kont vd vrouw en daarna er weer uitzuigt, down under
Ja?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:08 schreef Silentalarm het volgende:
[align=center] [size=11]1991[/size] [size=11]1993[/size] [size=11]1994[/size] [size=11]1999[/size] [size=11]2000[/size] [size=11]2001[/size] [size=15]2002[/size] [size=19]2003[/size] [size=19]2004[/size] [size=27]2005[/size] [size=19]2006[/size] [size=15]2007[/size] [size=15]2008[/size]
[size=11]Average: 2004[/size]
[size=10]Get your release year chart[/size][/align]
Alsof daar een verhaallijn inzat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu pas?
[..]
Ik ben gestopt na The Wedding. Sowieso omdat de originele cast niet meer mee deed.
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof daar een verhaallijn inzat.
Die had ik niet gezien gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie anders wel een mooie foto van een blanke jongen met 2 negerlullen in z'n mond.
Ik heb hem als bureaublad ingesteld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien gelukkig
Nu wel
De milkshakes zijn ook errugquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
warme chocomel van hun is koning helemaal met strohrum
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De milkshakes zijn ook errug
Ik heb de bonbons nog nooit geprobeerd.quote:
Godver! Die Katy Perry heeft echt epic boobs volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM er nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vraagt om een TT change.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem als bureaublad ingesteld.
Ga heen jij!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de bonbons nog nooit geprobeerd.![]()
*notitie maakt.
Okee, maar vond ze niet zo mooi.quote:
Liever niet. Aan 1 zo'n bijdehandje heeft de wereld wel genoeg.quote:
Ik zal eens opletten.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, maar vond ze niet zo mooi.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer heb ik niet.
doe dat jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Is IQM er nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor een dierentuin?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dat ja![]()
ik was vandaag in de dierentuin maar geen capi's
dierenpark amersfoortquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een dierentuin?![]()
PARDON?quote:
Inderdaad. Laat Florian maar lekker fappen Daphne B.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |