Trui.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Doe ook even dat resistance paard in de OP, die is stoer
Dat is lang geledenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
Goh een topic uit 2007, wat actueel nog die eerste drie pagina's.
Zuip eens een liter ongelood op, Emimich!
Als je wilt dat ik blijf, zal d'r echt wat aan die instelling van jou moeten veranderen.quote:
Ja, dat is misschien niet zo lief, maar dan moet je maar niet oude topics blijven kicken.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik blijf, zal d'r echt wat aan die instelling van jou moeten veranderen.
Jij... jij stomme Padlarf.
Ik vond de opmerking wel grappig en Emimich vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien niet zo lief, maar dan moet je maar niet oude topics blijven kicken.
Maandag.quote:
Ik hoef geen boos kijkende meisjes nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je d'r daarom niet zou willen.
Waarom heb je dat dan niet tegen dat mokkel van je met d'r unabrow gezegd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoef geen boos kijkende meisjes nee.De eerste keer dat een vriendin boos naar me kijkt maak ik het direct uit.
Oh, ik krijg best een harde leuter van d'r hoor. En als ik 'r eenmaal gehad hebt kijkt ze weer vrolijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je d'r daarom niet zou willen.
Alleen al van het plaatje een harde leuter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef nicoco het volgende:
[..]
Oh, ik krijg best een harde leuter van d'r hoor. En als ik 'r eenmaal gehad hebt kijkt ze weer vrolijk
Jij dan BP?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen al van het plaatje een harde leuter?
Hoe doe je dat als je een "echt" meisje spreekt?
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef Gupje het volgende:
KoP Wanneer gaan wij eens een biertje doen?
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.
Drink vaak amaretto.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
mojito, Whiskey, Baco of een breezer?
Hallo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.
Tegen jouw moeder kan ik geen nee zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet tegen dat mokkel van je met d'r unabrow gezegd?
Ik ben dit weekend in Rotterdam ( Watt ) en ik slaap in de Den haag ( kamer ) waar wil je langs komen?quote:
Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen jouw moeder kan ik geen nee zeggen natuurlijk.
Ben je nog maagd BP? Vertel eens..?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
There I stood, in the middle of spring break. And like a king, I resisted them all!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nog maagd BP? Vertel eens..?!
Droevige Amerikanen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil trouwens echt een keer naar Mardi Gras
Al die flashende tienersletjes voor een stel kralen
dan ben je binnen een straal van 1,5 kilometer van mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Rotterdam ( Watt ) en ik slaap in de Den haag ( kamer ) waar wil je langs komen?![]()
Nou, hup! Snel die piemel terug in je broek!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
dan ben je binnen een straal van 1,5 kilometer van mij
even wachten, hij past nu nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hup! Snel die piemel terug in je broek!
Ik ben een meisje.quote:
Kan niet. Zit op mijn werk.quote:
Breatthaking is mijn kloon, dus dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ik ben eigenlijk Breathtaking.
HOAX, jij bent mijn kloon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Breatthaking is mijn kloon, dus dat kan helemaal niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef dagdag het volgende:
Valt er net een boze brief op de deurmat
Aangezien de postzegels op waren had ik er zelf een getekent
Kon ze niet waarderen
Dat is hier in de buurt.quote:
Ja vanavond mischienquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hier in de buurt.
Tijd voor een meet!
Mieters!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pa heeft gister een traptrede van z'n oude kantoor mee genomen. Nog meer gitaarmateriaal.![]()
Het is allemaal hardhout dus dat ding gaat kankerzwaar worden denk ik.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO GEFORCEERD BLIJ.
10000+ in een maand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef Florian_ het volgende:
Je oude record haal je niet meer zo snel toch
Wat een milfs.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
KLB Board Members
[ afbeelding ]
KLB's Board of Directors work closely within the organization. From left to right: Jennifer Gingrich, Greta Snow, Linda Fogle, Sonya Thompson, Dan Carter, Wayne Gideon, Christina Lancaster, Jennifer Southwell, and Don Windham.
Not pictured: Shirley Meyners, Serena Calderon, and Jan Ault.
http://www.keeplewisvillebeautiful.org/board.htm
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
KLB Board Members
[ afbeelding ]
KLB's Board of Directors work closely within the organization. From left to right: Jennifer Gingrich, Greta Snow, Linda Fogle, Sonya Thompson, Dan Carter, Wayne Gideon, Christina Lancaster, Jennifer Southwell, and Don Windham.
Not pictured: Shirley Meyners, Serena Calderon, and Jan Ault.
http://www.keeplewisvillebeautiful.org/board.htm
HET WEER IS JOFFELS INDERDAADquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SORRIEJ IHOOR MAAR DAT KOMT DOOR HET MOOIE WEER!
Daar moest ik ook aan denken. Of debiteuren/crediteurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die blauwe.
.
Doet me denken aan die vent uit Office Space.
Sir, that..that, that is my, my stapler, Sir, my stap, stapler, Sir!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Of debiteuren/crediteuren
Kijk anders even in het oude topic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
Florian? check dit: Wat moet een 2ehans snor kosten
Daar heb ik hem zelf gepost, newbie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk anders even in het oude topic.
Sorry oldbie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik hem zelf gepost, newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |