Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen jouw moeder kan ik geen nee zeggen natuurlijk.
Ben je nog maagd BP? Vertel eens..?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.
There I stood, in the middle of spring break. And like a king, I resisted them all!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je nog maagd BP? Vertel eens..?!
Droevige Amerikanen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil trouwens echt een keer naar Mardi Gras
Al die flashende tienersletjes voor een stel kralen
dan ben je binnen een straal van 1,5 kilometer van mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Rotterdam ( Watt ) en ik slaap in de Den haag ( kamer ) waar wil je langs komen?![]()
Nou, hup! Snel die piemel terug in je broek!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
dan ben je binnen een straal van 1,5 kilometer van mij
even wachten, hij past nu nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hup! Snel die piemel terug in je broek!
Ik ben een meisje.quote:
Kan niet. Zit op mijn werk.quote:
Breatthaking is mijn kloon, dus dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ik ben eigenlijk Breathtaking.
HOAX, jij bent mijn kloon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Breatthaking is mijn kloon, dus dat kan helemaal niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef dagdag het volgende:
Valt er net een boze brief op de deurmat
Aangezien de postzegels op waren had ik er zelf een getekent
Kon ze niet waarderen
Dat is hier in de buurt.quote:
Ja vanavond mischienquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is hier in de buurt.
Tijd voor een meet!
Mieters!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pa heeft gister een traptrede van z'n oude kantoor mee genomen. Nog meer gitaarmateriaal.![]()
Het is allemaal hardhout dus dat ding gaat kankerzwaar worden denk ik.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO GEFORCEERD BLIJ.
10000+ in een maand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef Florian_ het volgende:
Je oude record haal je niet meer zo snel toch
Wat een milfs.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
KLB Board Members
[ afbeelding ]
KLB's Board of Directors work closely within the organization. From left to right: Jennifer Gingrich, Greta Snow, Linda Fogle, Sonya Thompson, Dan Carter, Wayne Gideon, Christina Lancaster, Jennifer Southwell, and Don Windham.
Not pictured: Shirley Meyners, Serena Calderon, and Jan Ault.
http://www.keeplewisvillebeautiful.org/board.htm
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
KLB Board Members
[ afbeelding ]
KLB's Board of Directors work closely within the organization. From left to right: Jennifer Gingrich, Greta Snow, Linda Fogle, Sonya Thompson, Dan Carter, Wayne Gideon, Christina Lancaster, Jennifer Southwell, and Don Windham.
Not pictured: Shirley Meyners, Serena Calderon, and Jan Ault.
http://www.keeplewisvillebeautiful.org/board.htm
HET WEER IS JOFFELS INDERDAADquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SORRIEJ IHOOR MAAR DAT KOMT DOOR HET MOOIE WEER!
Daar moest ik ook aan denken. Of debiteuren/crediteurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die blauwe.
.
Doet me denken aan die vent uit Office Space.
Sir, that..that, that is my, my stapler, Sir, my stap, stapler, Sir!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Of debiteuren/crediteuren
Kijk anders even in het oude topic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
Florian? check dit: Wat moet een 2ehans snor kosten
Daar heb ik hem zelf gepost, newbie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk anders even in het oude topic.
Sorry oldbie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik hem zelf gepost, newbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |