Trui.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
Doe ook even dat resistance paard in de OP, die is stoer
Dat is lang geledenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
Goh een topic uit 2007, wat actueel nog die eerste drie pagina's.
Zuip eens een liter ongelood op, Emimich!
Als je wilt dat ik blijf, zal d'r echt wat aan die instelling van jou moeten veranderen.quote:
Ja, dat is misschien niet zo lief, maar dan moet je maar niet oude topics blijven kicken.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik blijf, zal d'r echt wat aan die instelling van jou moeten veranderen.
Jij... jij stomme Padlarf.
Ik vond de opmerking wel grappig en Emimich vraagt er zelf om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien niet zo lief, maar dan moet je maar niet oude topics blijven kicken.
Maandag.quote:
Ik hoef geen boos kijkende meisjes nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je d'r daarom niet zou willen.
Waarom heb je dat dan niet tegen dat mokkel van je met d'r unabrow gezegd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoef geen boos kijkende meisjes nee.De eerste keer dat een vriendin boos naar me kijkt maak ik het direct uit.
Oh, ik krijg best een harde leuter van d'r hoor. En als ik 'r eenmaal gehad hebt kijkt ze weer vrolijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je d'r daarom niet zou willen.
Alleen al van het plaatje een harde leuter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef nicoco het volgende:
[..]
Oh, ik krijg best een harde leuter van d'r hoor. En als ik 'r eenmaal gehad hebt kijkt ze weer vrolijk
Jij dan BP?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen al van het plaatje een harde leuter?
Hoe doe je dat als je een "echt" meisje spreekt?
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef Gupje het volgende:
KoP Wanneer gaan wij eens een biertje doen?
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.
Drink vaak amaretto.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
mojito, Whiskey, Baco of een breezer?
Hallo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben betekent niet dat ik spontaan klaarkom als een meid "Hallo" zou zeggen.
Tegen jouw moeder kan ik geen nee zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet tegen dat mokkel van je met d'r unabrow gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |